Schaamhaar: tips tegen prikken

09-04-2016 10:38 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens in de zoveel tijd trim ik mijn bos schaamhaar even bij.

Echter na het trimmen prikt het schaamhaar ongeveer 2 dagen.

Mijn ervaring is dat als ik het helemaal glad scheer met een mesje, het na 2 dagen ook gaat pikken.



Hebben jullie tips tegen het prikken?
quote:Rocinante schreef op 12 april 2016 @ 08:29:

[...]



Ook al een top insteek



Rekening houden met je partner moet natuurlijk voorkomen worden anders bepaalt hij je leven.



Echt, zoveel relatieproblemen op dit forum zijn zo makkelijk voorspelbaar



Wát een onzin. Ik vertel toch ook niet hoe mijn man eruit moet zien? Ik hou van hem zoals hij is. Hij houdt van mij zoals ik ben. Als je al relatieproblemen krijgt over het schaamhaar van de vrouw



Ik hou veel rekening met mijn man. Ik was me na het paardrijden omdat hij me dan vindt stinken, ik doe zachtjes als ik eerder op moet dan hij zodat hij niet wakker van mij wordt en ik ga niet stappen en lam thuiskomen als hij de volgende dag iets belangrijks heeft.



Maar hoe ik me kleed, mijn haar doe en of ik al dan niet iets aan mijn schaamhaar wens te doen? Nee hoor. Dat is mijn zaak. Net als dat dat bij hem zijn zaak is.



(Al moet ik heel eerlijk bekennen dat mijn man mij zijn kleren uit laat zoeken, maar dat is op zijn verzoek want 'dat kan jij toch veel beter')
Alle reacties Link kopieren
Lekker waxen en dan ben je ervan af. Dat doet echt niet zoveel pijn als ze je op TV willen laten geloven.



En ook: ik zou er ook zenuwachtig van worden als mijn man gaat zeggen wat ik wel en niet moet dragen, bah. Maar om eerlijk te zijn: het kan hem weinig schelen of ik nou naar de wax ga of niet (ik ga elke maand) en als ik pas ben geweest zegt hij wel vaak dat hij dat leuk vindt. Dus als ik eens een week niet kan, ga ik wel sowieso de volgende week - voor mezelf, maar ook een beetje voor hem. Iedereen wint, iedereen blij, toch?
quote:Ambrozijn schreef op 12 april 2016 @ 11:20:

Lekker waxen en dan ben je ervan af. Dat doet echt niet zoveel pijn als ze je op TV willen laten geloven.



En ook: ik zou er ook zenuwachtig van worden als mijn man gaat zeggen wat ik wel en niet moet dragen, bah. Maar om eerlijk te zijn: het kan hem weinig schelen of ik nou naar de wax ga of niet (ik ga elke maand) en als ik pas ben geweest zegt hij wel vaak dat hij dat leuk vindt. Dus als ik eens een week niet kan, ga ik wel sowieso de volgende week - voor mezelf, maar ook een beetje voor hem. Iedereen wint, iedereen blij, toch?Ja uiteraard. Als je iets beiden prettig vindt is het mooi meegenomen maar als ik het zelf niet prettig vind zou ik het niet speciaal voor m'n man doen.
Alle reacties Link kopieren
Koop een IPL laser apparaat. Na een half jaar hoef je je niet meer te scheren en ben je heerlijk kaal. (En: kaal is lang niet uit Willem)
weest eerlijk en oprecht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rocinante schreef op 12 april 2016 @ 08:29:

[...]



Ook al een top insteek



Rekening houden met je partner moet natuurlijk voorkomen worden anders bepaalt hij je leven.



Echt, zoveel relatieproblemen op dit forum zijn zo makkelijk voorspelbaar



Ik hou best rekening met mijn partner. Maar tot op een bepaalde hoogte. Dat hij me liever ziet in een broek dan in een rok is prima. Maar het houdt me niet tegen om ook een rok te dragen als ik daar zin in heb. En dat hij langer haar mooier vindt dan kort is ook prima, maar het is mijn hoofd.

Maar omdat hij graag spuitjes lust maak ik die met alle liefde en plezier wat vaker klaar.
quote:thanx schreef op 10 april 2016 @ 09:37:

* de oude romeinen branden hun schaamhaar al af.



Maar on topic: wat is het toch altijd vervelend. Ik pleit voor een evolutie, waarbij schaamhaar verdwijnt. Helaas zullen wij dat niet meemaken.

Zelf was ik alle rode bultjes en ingegroeide haren zo zat dat ik ben gaan laseren.

Via van die deals op internet is dat helemaal niet meer zo duur.

Ik ben nu halverwege (er moet telkens een aantal weken tussen zitten).

Het doet wel even een beetje zeer, maar hoop er voor de zomer van af te zijn.



Verder heb ik geen tips. Misschien insmeren met babyolie?



Interesse!



Kun je daar wat meer over delen? (as in, hoe lang duurt het/hoeveel sessies heb je nodig om het hele zaakje te laseren, is er veel "herstel" nodig na zo'n sessie en vooral, is het effect effectief prima en perfect glad? en ook, zijn er risico's op complicaties?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven