Welke tablet?

20-03-2013 21:56 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vriend en ik willen graag een tablet kopen, maar weten niet welke.. We vinden de iPad toch te duur voor wat we ermee doen. Dus dan maar een alternatief.



We willen ongeveer op 130,- zitten. En we willen hem eigenlijk alleen gebruiken voor internet. Zo af en toe wat opzoeken, en eventueel voor weekendjes weg.



Heb natuurlijk al op Google gekeken, maar er zijn zoveel tablets dat ik niet weet welke goed is. Hoor liever persoonlijke verhalen..



Dus vertel
Alle reacties Link kopieren
Verslaafd aan de ipad
Nexus 7... Fijn, klein, Android... Mijn sleutelwoorden.



Doordat hij klein is is het ook een fijne ereader.
Samsung tab 10.1 bevalt erg goed.
Alle reacties Link kopieren
ik ga ook voor de ipad. Telkens als ik hem even opstart dan word ik toch weer getroffen door het mooie beeld.



Misschien een tweedehands?
it's a big club and you ain't in it
Alle reacties Link kopieren
Dit bericht wordt getypt op een Samsung Galaxy tab 10.1
Alle reacties Link kopieren
http://www.tabbled.com/index.php?page=tablets
it's a big club and you ain't in it
Ipad (mini)....hebben ook andere gehad. (2!) Liepen zo vaak vast of was wat anders mee. En waren toch ook niet de minste. Nu de ipad mini: Helemaal goed, doet wat 'ie moet doen.
Tsja, ik heb een iPad en vind het een van de beste aankopen van de afgelopen jaren. Gebruik hem ook voor mijn studie.

Er ligt hier bij mijn ouders ook een Android tablet en die hebben absoluut spijt dat ze geen iPad hebben gekocht en gebruiken hem dus ook niet zoveel als ze zouden willen. Gebruikersgemak van een iPad: +10...
Sorry, maar ook hier een iPad, geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Ipad!!
Ipad.



Wij hebben er twee, de iPad2 en de iPad3. Meer vrienden van mij hebben meerdere iPads thuis. Je koopt er geen 3 omdat je het ondingen vindt.



Een andere vriend van mij heeft een Samsung tablet, maar hij vindt mijn iPads beter.
Alle reacties Link kopieren
Google nexus! Voor de echt coole mensen :-)
Alle reacties Link kopieren
Voor rond de 135 euro heb je een Acer Iconia B1 (hier een review).



Wil je echter een tablet van wat betere kwaliteit, dan zou ik eerder een Nexus 7 (ong. 249 euro), een Samsung Galaxy Tab2 7.0 (ong. 230 euro) of de iPad mini (ong. 335 euro) kiezen.



Ps Samsung heeft (tot 31 maart geloof ik) een actie waarbij je 50 euro terugkrijgt na aanschaf van een tablet. Dan zou de Galaxy dus rond de 180 euro zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen andere tablets uitgeprobeerd dan de iPad 3. Veel collega's op mijn werk zweren bij een iPad 3, en hebben er daarom ook een.



Ik gebruik mijn iPad om verveling in de trein tegen te gaan: spelletjes en internetten. Soms zit ik met mijn iPad in mijn bed te internetten. Ik heb er ook mobiel internet op met GPS-ontvanger. Dus ik gebruik hem ook als elektronische atlas om te zien waar ik ben en hoe ik moet lopen om ergens te komen in een vreemde stad of in een vreemd land.



Ik heb dus geen spijt er een te hebben gekocht.
World of Warcraft: Legion
Hier ook een ipad. Inmiddels de 3e alweer en altijd ontzettend tevreden over geweest.



Voor 130 euro zou ik geen tablet kopen persoonlijk. Ik zou dan toch even doorsparen voor iets fatsoenlijks. Voor dat geld heb je ws een pad die niet zo heel fatsoenlijk reageerd en daar ga je je aan irriteren. Want je gaat hem veel gebruiken. Je zegt nu dat je hem wil voor even iets op internet opzoeken, maar als je er eenmaal 1 hebt ga je hem voor vanalles gebruiken en zal je merken dat je er toch vaker mee in je handen zit dan de bedoeling was en dan zou ik dus toch voor wat betere kwaliteit gaan zoals een ipad of een samsung. Misschien handig om te weten wat je voor telefoon hebt. Wij hebben beide een iphone en daarnaast een macbook, dus voor ons is de ipad ideaal ivm gegevens overzetten enzo.
quote:Uncharted schreef op 20 maart 2013 @ 23:11:

Tsja, ik heb een iPad en vind het een van de beste aankopen van de afgelopen jaren. Gebruik hem ook voor mijn studie.

Er ligt hier bij mijn ouders ook een Android tablet en die hebben absoluut spijt dat ze geen iPad hebben gekocht en gebruiken hem dus ook niet zoveel als ze zouden willen. Gebruikersgemak van een iPad: +10...Vrienden van ons hebben een samsung en ik zat daar laatst op. Kon echt niks vinden, maar drukte ook continu mis bij alles. Daar heb ik met de ipad nooit last van, maar dat is misschien ook wel gewenning.
Alle reacties Link kopieren
Het is inderdaad echt wat je zelf gewend bent.



Ik heb een Android telefoon en een samsung tab en heb regelmatig "ruzie" met de iPad van mijn ouders. Het werkt toch net iets anders. Beide vind ik hardwarematig goed, ook vrijwel nooit vastlopers, maar inderdaad die gewenning :-)



TO: ik vraag me echt af of je voor dat budget een goede tab kunt krijgen. Ben het ook helemaal eens met mijn voorgangers dat je hem toch vaker gebruikt dan je eerst van plan was en een niet-lekker werkend apparaat gaat vast tot ergernis leiden.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Dit is een oud topic maar wat is 3 jaar na dato een mooie tablet.

Een tablet omdat ik windows heb en een HTC die draait op android. Dus totaal geen ''appel'' spullen in huis.

Tips zijn welkom.



Het is voor spelletjes, beetje internetten, foto's laten zien als fotograaf en alles wat ik ontdek wat ik ook kan doen op de tablet. €200,- is eigenlijk wel de max.
Alle reacties Link kopieren
Alleen foto's laten zien, of ook maken ?

Ik heb al jaren een fantastische android Google Nexus 7, en Snoezekind ook, maar de camera is om te janken. Voor het laten zien van foto's, bijvoorbeeld uit Dropbox is hij wel heel goed.

Selecteer bij reviews op de beste beeldschermen.



We gingen destijds voor de Samsung Tab 7, maar deze lag ernaast in de winkel. Reageerde sneller, mooiere beeldkwaliteit, ik heb toen meteen voor de Nexus 7 gekozen.



Lezen doe ik niet meer op de tablet, die accu is veel te snel leeg. Leve de e-reader !
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 12 april 2016 @ 00:20:

Alleen foto's laten zien, of ook maken ?

Ik heb al jaren een fantastische android Google Nexus 7, en Snoezekind ook, maar de camera is om te janken. Voor het laten zien van foto's, bijvoorbeeld uit Dropbox is hij wel heel goed.

Selecteer bij reviews op de beste beeldschermen.



We gingen destijds voor de Samsung Tab 7, maar deze lag ernaast in de winkel. Reageerde sneller, mooiere beeldkwaliteit, ik heb toen meteen voor de Nexus 7 gekozen.



Lezen doe ik niet meer op de tablet, die accu is veel te snel leeg. Leve de e-reader !

Nee, het is niet voor het maken van foto's!

Bedankt voor je reactie.

Ik lees nog gewoon ouderwets uit papieren boeken
iPad!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven