Vreselijk geil verhaal

04-04-2016 22:47 130 berichten
Ja, je wilt het kwijt. Want het was bijzonder.



Het kan hier al heel lang, maar dit is meer free-format.



Details zijn meer dan welkom, fantasie en werkelijkheid mogen door elkaar lopen (het lijkt net het echte leven wel ) en een meeslepende schrijfstijl wordt op prijs gesteld. Je mag best een beetje je best doen. Liever dus, feitelijk.



Geen slowchat, laten we het puur houden. Verhalen. Beschrijvingen. Gevoelens.



En nee, de TO trapt niet af. Wellicht reserveer ik alvast een plekje met dit topic. Misschien.
Dat is een vreselijk verhaal. Precies waar TO om vroeg.
quote:hatsetats schreef op 08 april 2016 @ 16:33:

En hoppa, ik klemde die rotkop van m zo hard tussen mn dijen dat ie geen kant meer op kon. Flikker op sukkel. Ik pakte de zware glazen asbak die naast me op de bank stond en gaf een paar rake klappen op zijn harses. Daar had ie niet van terug. Ik duwde het levenloze lichaam van me af, stond op, deed mn kleding goed.

Voor ik de deur achter me dicht trok had ik zijn portemonnee leeg gehaald en zijn tablet, smartphone en laptop in mn tas gedaan. En de stuff meegenomen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Hats
Vooral die hoppa...
hatsetats, zou mijn inspirator moeten worden
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 08 april 2016 @ 16:33:

En hoppa, ik klemde die rotkop van m zo hard tussen mn dijen dat ie geen kant meer op kon. Flikker op sukkel. Ik pakte de zware glazen asbak die naast me op de bank stond en gaf een paar rake klappen op zijn harses. Daar had ie niet van terug. Ik duwde het levenloze lichaam van me af, stond op, deed mn kleding goed.

Voor ik de deur achter me dicht trok had ik zijn portemonnee leeg gehaald en zijn tablet, smartphone en laptop in mn tas gedaan. En de stuff meegenomen natuurlijk. Ik vind het een heel ssssssexy verhaal. En helemaal zonder spelvouten!
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Wauw, dus dat was de onvermijdelijke Jeroen Hatsetats,

laatst nog een heel topic over geweest en nu heb jij hem doodvermoord
Alle reacties Link kopieren
quote:pruttel schreef op 08 april 2016 @ 17:25:

Wauw, dus dat was de onvermijdelijke Jeroen Hatsetats,

laatst nog een heel topic over geweest en nu heb jij hem doodvermoord Ik heb ook eens gezoend met een gozer die Jeroen heette. Ik had m ter plekke moeten doodvermoorden. Met zijn SOA erbij
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik had een Jeroen met jeugdpuistjes.... Ook zo ontzettend geil
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 08 april 2016 @ 16:33:

En hoppa, ik klemde die rotkop van m zo hard tussen mn dijen dat ie geen kant meer op kon. Flikker op sukkel. Ik pakte de zware glazen asbak die naast me op de bank stond en gaf een paar rake klappen op zijn harses. Daar had ie niet van terug. Ik duwde het levenloze lichaam van me af, stond op, deed mn kleding goed.

Voor ik de deur achter me dicht trok had ik zijn portemonnee leeg gehaald en zijn tablet, smartphone en laptop in mn tas gedaan. En de stuff meegenomen natuurlijk.Die hoppa doet het hem
Geweldig Hats!
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 07 april 2016 @ 21:28:

[...]





Nee-hee, dit is een platform voor talenten. Zoals jij ????ik moet meer zuipen denk ik. Wellicht is het een verborgen talent.
Doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 08 april 2016 @ 22:06:

Doen! on it!
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 05 april 2016 @ 14:17:

Het word hier nog niet echt het erotisch-literaire hoekje dat ik het forum wilde schenken Als je "literotica" intikt bij Google vind je een site die veeeeeel meer is dan een hoekje
Alle reacties Link kopieren
Ik zat te denken, als je die post van Hats uit je hoofd leert, en die zachtjes voor je uit mompelt als je s avonds in het donker alleen over straat moet, dat je dan een stuk minder aantrekkelijk bent voor aanranders ed. Vooral die zin: ik duwde zijn levenloze lichaam van mij af, zal het vast goed doen. Of iets harder dan zachtjes mompelen. Mensen zijn banger voor gekken dan voor vrouwen, over het algemeen.



Die naam, Jeroen, sorry voor de Jeroens maar als ik een man een beetje een lulletje rozenwater vind, nou ik hem Jeroentje-poep-aan-je-schoentje. Van Jan, Jans en de kinderen geleend.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn echt ziek. Goeie sex is gewoon als getrouwde man en vrouw en gewoon normaal. Ga eens naar de kerk het zal jullie goed doen.
quote:fleurvanzeur schreef op 13 april 2016 @ 20:55:

Jullie zijn echt ziek. Goeie sex is gewoon als getrouwde man en vrouw en gewoon normaal. Ga eens naar de kerk het zal jullie goed doen.Hoor je daar echt goeie geile verhalen dan?
quote:sandra1905 schreef op 13 april 2016 @ 21:26:

[...]



Hoor je daar echt goeie geile verhalen dan?Zolang je voor het zingen maar weg bent
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 13 april 2016 @ 21:39:

[...]



Zolang je voor het zingen maar weg bent
quote:Corona67 schreef op 13 april 2016 @ 21:39:

[...]



Zolang je voor het zingen maar weg bentJe bent goed Co!
quote:Nicotientje schreef op 13 april 2016 @ 21:42:

[...]



Je bent goed Co!Katholieke limbo he..
Alle reacties Link kopieren
quote:fleurvanzeur schreef op 13 april 2016 @ 20:55:

Jullie zijn echt ziek. Goeie sex is gewoon als getrouwde man en vrouw en gewoon normaal. Ga eens naar de kerk het zal jullie goed doen.Nieuw forum gekkie?!
quote:GateKeeper schreef op 13 april 2016 @ 21:45:

[...]



Nieuw forum gekkie?!Niet zo nieuw denk ik
quote:Corona67 schreef op 13 april 2016 @ 21:39:

[...]



Zolang je voor het zingen maar weg bent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven