pijn tijdens en na anale seks.

08-04-2016 16:04 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi. Ik heb voor het eerst anale seks

uitgeprobeerd met mijn vriend we begonnen rustig met 1 vinger en steeds meer en veel glijmiddel. Het was niet heel fijn maar ook niet vervelend maar nu heb ik erg veel last en heel veel pijn, het brandt ook heel erg. Is dit normaal?

En hoe kan je dit voorkomen? Hoort het pijn te doen? Alvast erg bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Naderhand sperti coolin gel rond je gat smeren. En bij pijn gewoon stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt er nu ook een beetje vaseline opsmeren, nazorg is ook erg belangrijk bij anale seks, vast fijn voor de scheurtjes aan je aars.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ceylon schreef op 08 april 2016 @ 16:33:

[...]



..bij een vrouw, terwijl ze al een passend gat heeft. Yoni kende ik al, deze omschrijving is weer nieuw voor mij. Die onthoud ik.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
Even sirieus, waarom stop je niet als het niet fijn is?
Alle reacties Link kopieren
We stopte gelijk toen het vervelend en niet prettig begon te worden.
Alle reacties Link kopieren
Langzaam opbouwen is hier de truc maar zelfs met veel ervaring kan het eens mis gaan (net de verkeerde hoek, iets te snel etc etc). Ontspanning is key (een wijntje helpt ook wel eens) en zoals genoemd maakt "terugduwen" of plat gezegd, druk zetten alsof je een grote boodschap doet ook.

Nog een tip voor als je het nog een keer aandurft: als het zeer doet even pauzeren, dus niet helemaal eruit (vinger, penis, wat je er ook indoet) maar even stilhouden. 'T is nu eenmaal ontworpen als uitgang dus je lichaam zal zich altijd even verzetten. Het eerste stukje is altijd het gevoeligst en als je het langzaam opbouwt is het het minst ongemakkelijk. Na een paar keer heb je waarschijnlijk ook daar geen last van.



Wacht in ieder geval een tijdje (ook nadat de boel weer beter voelt) met het nog een keer proberen. Als er ergens een klein scheurtje zit kan het relatief makkelijk weer open gaan als je te snel weer wil (al betwijfel ik of je er nu om staat te springen haha).

Goed blijven spoelen als je naar de wc bent geweest (om een infectie te voorkomen) en eventueel naar de huisarts als je er lang last van blijft houden.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Websurfer1974 schreef op 08 april 2016 @ 20:12:

Okeej.
Alle reacties Link kopieren
quote:melodieex schreef op 08 april 2016 @ 19:57:

We stopte gelijk toen het vervelend en niet prettig begon te worden.Heel goed, en voorlopig dus even niet in jullie seks repertoire opnemen.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Anale sex werkt vaak alleen als je enorm op gewonden bent. Wanneer je dit niet bent is het al meer gevoelig als normaal. Je had beter eerst even een paar keer kunnen oefenen met een speeltje om je er rustig aan te laten wennen. Wanneer je dit niet doet, kan het scheuren. En die ontstekingen zijn niet prettig. Of er overtollig huid aan over houden rondom de anus. Met de vingers kan er namelijk ook genoeg scheuren in de anus zelf. Veel glijmiddel gebruiken. Wat vaak ook prettig is, is om tijdens de anale sex vaginaal gestimuleerd te worden. Dit neemt de druk weg van de anus. Voor nu, misschien even een soda badje nemen (groene) om ontstekingen tegen te gaan. En voortaan meer geduld hebben. De eerste keer is nooit leuk maar op den duur moet het toch prettig aan gaan voelen. Succes
Zoals de poes thuis miauwt, miauwt zij nergens.
quote:melodieex schreef op 08 april 2016 @ 19:57:

We stopte gelijk toen het vervelend en niet prettig begon te worden.



Misschien moet je eerst een beetje oefenen. Niet iedereen kan zomaar ineens zo'n hele lul erin hebben he. Ik heb laatst gezien dat je van die trainingssetjes kunt kopen, met dildootjes van oplopende dikte.



En je kunt ook nog altijd besluiten om het gewoon helemaal niet te doen. Dat heb ik gedaan, na één zeer pijnlijke en dus mislukte poging. Er is meer op de wereld hoor, dan anale seks.
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 april 2016 @ 21:33:

[...]Er is meer op de wereld hoor, dan anale seks.Oh, echt?
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk is mijn antwoord niet heel nuttig voor je, maar ik lees even mee. Begrijp je probleem wel namelijk. Gek genoeg was mijn eerste keer anale seks best wel fijn; ietwat vreemd, maar zeker niet pijnlijk. (Ook ik had geen ervaring en toch was de opbouw prima, gewoon langzaamaan op 1 avond gaat best). Daarna ook helemaal geen last van gehad en ik vond het wel geil het nog eens te proberen.



Dit was met een andere jongen en iets minder chill, maar ook niet echt pijnlijk, tot een dag later er toch wel wat kleine scheurtjes bleken te zijn. Sindsdien best een poos gewacht met het weer proberen maar het gaat nu gewoon niet. Misschien omdat ik niet helemaal ontspannen ben omdat ik bang ben voor zoiets als de vorige keer... Erg jammer, want die eerste keer was leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ceylon schreef op 08 april 2016 @ 16:33:

Het is heel eenvoudig. Gek genoeg zijn het bijna altijd de mannen die wel willen bij een vrouw, terwijl ze al een passend gat heeft. Dus je bestelt een stevige dildo en vertelt je vriend dat hij eerst mag.Wonderlijk, jij wijkt anders ook niet af van je rolbevestiging. Prima dat het jou niks lijkt, hoor, maar moet standaard de man altijd eerst anaal genomen worden als anale seks voorgesteld wordt? Kunnen vrouwen daar zelf niet ook nieuwsgierig naar zijn of zo? Ik dacht dat vrouwen daar onderhand wel geëmancipeerd genoeg voor waren.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Sowieso veel glijmiddel gebruiken....overdadig zelfs. En goed voorbereiden. Niet na 1 minuut een vingertje erin direct die piemel naar binnen. Denk dat jullie veel te snel zijn gegaan. Trek er meer tijd voor uit en maak ook niet zulke grote stappen met de dingen die je erin stopt. Succes!!
quote:Corona67 schreef op 08 april 2016 @ 16:23:

Trytheotherhole bij de apotheek halen.







Was druk aan t googelen pffff haahahahahahaa



TO neem er wat meer tijd voor. En meer glijmiddel. Zorg ervoor dat je heel erg ontspannen bent.

Rustig opbouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ceylon schreef op 08 april 2016 @ 16:33:

[...]





Hier nog een serieuze reactie;



Het is heel eenvoudig. Gek genoeg zijn het bijna altijd de mannen die wel willen bij een vrouw, terwijl ze al een passend gat heeft. Dus je bestelt een stevige dildo en vertelt je vriend dat hij eerst mag.En?.......doe jij het eerst bij je vriend voordat hij het bij jou doet?
Alle reacties Link kopieren
1 vinger en nu erg veel last en heel veel pijn?



Ga een tijdje met je vinger in een sodabadje. Dat helpt.
quote:Doppinda schreef op 11 april 2016 @ 18:05:

[...]









Was druk aan t googelen pffff haahahahahahaa



TO neem er wat meer tijd voor. En meer glijmiddel. Zorg ervoor dat je heel erg ontspannen bent.

Rustig opbouwen.En? Wat was het google resultaat?
Alle reacties Link kopieren
Glijmiddel is een must zeker maar wat enorm uitmaakt is de hoeveelheid controle die jij hebt en de hoek van penetratie. Op zijn hondjes is bijna een garantie voor pijn.



Wat het beste werkt is je vriend op zijn rug laten liggen, jij gaat op hem zitten met jullie gezichten naar elkaar toe. Dan heb je controle over hoe snel en hoe diep en de hoek is ideaal. Als dit goed gaat en je je kan ontspannen dan kan je andere posities uitproberen.



Succes.

H
Alle reacties Link kopieren
quote:hazewind schreef op 11 april 2016 @ 18:39:

Glijmiddel is een must zeker maar wat enorm uitmaakt is de hoeveelheid controle die jij hebt en de hoek van penetratie. Op zijn hondjes is bijna een garantie voor pijn.



Wat het beste werkt is je vriend op zijn rug laten liggen, jij gaat op hem zitten met jullie gezichten naar elkaar toe. Dan heb je controle over hoe snel en hoe diep en de hoek is ideaal. Als dit goed gaat en je je kan ontspannen dan kan je andere posities uitproberen.



Succes.

HMaar dan moet ie wel goed zijn benen optrekken. Alsof hij een thermometer in krijgt.
quote:Corona67 schreef op 11 april 2016 @ 18:30:

[...]



En? Wat was het google resultaat? Kwam bij moppen terecht! Lol
quote:Doppinda schreef op 11 april 2016 @ 18:56:

[...]



Kwam bij moppen terecht! LolTsssss. Daar gaat mijn serieus advies...
quote:impala schreef op 08 april 2016 @ 16:13:

Ik zag bij Bridget in Hollywood dat er een verdovende creme voor bestaat. Handig hoor, dan kun je gewoon lekker doorgaan terwijl je uitscheurt.Waar kan ik die creme bestellen? Lekker doorraggen. En dan de volgende dag poepen. Ophouden dan maar, een anus is bedoeld om in geneukt te worden. En zo is het maar net...
quote:Ceylon schreef op 08 april 2016 @ 16:33:

[...]





Hier nog een serieuze reactie;



Het is heel eenvoudig. Gek genoeg zijn het bijna altijd de mannen die wel willen bij een vrouw, terwijl ze al een passend gat heeft. Dus je bestelt een stevige dildo en vertelt je vriend dat hij eerst mag.Dit vind ik een goede tip.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven