vriendinnen Amsterdam Haarlem eo

29-02-2016 12:14 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi meiden,



Ik ben begin 30 en woon samen met mijn vriend. Ik werk fulltime en sport daarnaast regelmatig, houdt van uit eten gaan, koken, shoppen etc. Ik hoop via deze weg wat nieuwe meiden te leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben jessica, bijna 25 jaar en woon samen met mijn man in hoofddorp. Werk 3,5 dag en op het moment nog geen kindjes. In mijn vrije tijd houd ik van koken, bakken, blog ik regelmatig en ga ik graag naar de bios.



Stuur je me een email? jesje32@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een jongedame van 31, heb een relatie en woon met heel veel plezier in Haarlem. Ben ondernemer van beroep (design en advertising) en in mijn vrije tijd ga ik graag uit eten, sporten (hardlopen, kickboksen, zwemmen, fitness) borrelen, naar de bios, naar feesten en festivals, koken, etc.



Woon al langere tijd in Haarlem (zo’n 5 jaar). Heb vrienden door heel Nederland wonen. Heb via sportschool wel nieuwe meiden in Haarlem leren kennen, alleen zijn deze meiden helaas weer verhuisd naar andere plaatsen ;) Dus zou het leuk vinden om weer wat nieuwe meiden in deze omgeving te leren kennen om leuke dingen mee te ondernemen. Spreekt dat je aan? Stuur me dan een berichtje
Free Your Mind and the rest will follow...
Hey,



Heb je een pb gestuurd met een wat meer spontanere tekst.. Lijkt me leuk om in contact te komen.



Greezz
Goedemiddag dames .

Ik sluit me hierbij aan .ik ben jongedame van 28 jaar .kan me helemaal in jullie verhaal vinden mij vriendinnen wonen in Amsterdam en Utrecht. is ip niet erg maar mis wel de spontane en gezellige afspreken met vrienden .hapje eten drinken gezellig bijkletsen bios pakken . het lijkt mij leuk om in contact te komen .



Groetjes. Nicelady87
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ook ik sluit mij hierbij aan. Misschien leuk om binnenkort een keer een kop koffie in Haarlem te doen om kennis met elkaar te maken?
Hallo dames,

Ook ik sluit me er graag bij aan.

Ik ben 28 en ben sinds begin maart in Haarlem gaan samenwonen.

Ik kom zelf uit Amersfoort, dus ik ken in Haarlem niet veel mensen.

Het idee van een kop koffie drinken binnenkort lijkt me gezellig!



Groetjes:)
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Als jullie nog een kop koffie (of iets anders) gaan drinken sluit ik graag aan.

Ik ben 27 jaar. Ik woon sinds een paar jaar in Haarlem, maar ken hier nog niet zoveel mensen.



Misschien tot binnenkort.



Groetjes
Believe you can and you're halfway there
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Is het nog wat geworden met die koffie? Als het nog moet gebeuren dan wil ik ook wel mee. (34 jaar, woon in Haarlem en werk in Amsterdam, hou van sporten, kleding maken, bakken en heb 2 kinderen)
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!



Ik woom vlakbij Haarlem ben 26 jaar houdt ook van koken en bakken. Ben momenteel best eenzaam ondanks een leuke vriend en heb de bank meer dan genoeg gezien het afgelopen jaar! Als de koffie doorgaat sluit ik mijzelf graag aan!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt gezellig, wanneer is het feestje? Of is die helaas al geweest.



Het lijkt mij ook erg gezellig om mee te gaan
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Er is inmiddels ook een amsterdam en omstreken groepje gemaakt! Rond 30 jr.Bij interesse mag je mij je facebooklink sturen dan voeg ik je toe!



Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven