vriendinnen Amsterdam Haarlem eo

29-02-2016 12:14 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi meiden,



Ik ben begin 30 en woon samen met mijn vriend. Ik werk fulltime en sport daarnaast regelmatig, houdt van uit eten gaan, koken, shoppen etc. Ik hoop via deze weg wat nieuwe meiden te leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben jessica, bijna 25 jaar en woon samen met mijn man in hoofddorp. Werk 3,5 dag en op het moment nog geen kindjes. In mijn vrije tijd houd ik van koken, bakken, blog ik regelmatig en ga ik graag naar de bios.



Stuur je me een email? jesje32@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een jongedame van 31, heb een relatie en woon met heel veel plezier in Haarlem. Ben ondernemer van beroep (design en advertising) en in mijn vrije tijd ga ik graag uit eten, sporten (hardlopen, kickboksen, zwemmen, fitness) borrelen, naar de bios, naar feesten en festivals, koken, etc.



Woon al langere tijd in Haarlem (zo’n 5 jaar). Heb vrienden door heel Nederland wonen. Heb via sportschool wel nieuwe meiden in Haarlem leren kennen, alleen zijn deze meiden helaas weer verhuisd naar andere plaatsen ;) Dus zou het leuk vinden om weer wat nieuwe meiden in deze omgeving te leren kennen om leuke dingen mee te ondernemen. Spreekt dat je aan? Stuur me dan een berichtje
Free Your Mind and the rest will follow...
Hey,



Heb je een pb gestuurd met een wat meer spontanere tekst.. Lijkt me leuk om in contact te komen.



Greezz
Goedemiddag dames .

Ik sluit me hierbij aan .ik ben jongedame van 28 jaar .kan me helemaal in jullie verhaal vinden mij vriendinnen wonen in Amsterdam en Utrecht. is ip niet erg maar mis wel de spontane en gezellige afspreken met vrienden .hapje eten drinken gezellig bijkletsen bios pakken . het lijkt mij leuk om in contact te komen .



Groetjes. Nicelady87
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ook ik sluit mij hierbij aan. Misschien leuk om binnenkort een keer een kop koffie in Haarlem te doen om kennis met elkaar te maken?