Netflix

14-01-2016 16:58 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb volgens mij onder een steen geleefd want ik geloof dat ik de enige ben die geen netflix heeft.

Ik zit te denken om dit te nemen, maar is het iets? Ik vind het altijd een beetje 'eng' zo iets. Ik ben alleen met de kids, dus ik heb geen geld over om het zo maar te zeggen. Is het makkelijk op te zeggen en kun je er leuke dingen op kijken?

Ik heb geen smart tv, maar wel zo'n chrome ding....of de laptop kan ik aansluiten op de tv.



Kortom.....is het iets of niet?
quote:redbuIIetje schreef op 14 januari 2016 @ 22:07:

[...]



Gewoon 'n abonnementkeuze invoeren of je alleen het magere nationale aanbod wil kunnen ontvangen of bijbetalen voor USA en de rest van de wereld.O ja.
Alle reacties Link kopieren
Maar om even op de vraag van to terug te komen...ik kan netflix zeker aanraden, zowel voor de kinderen als jezelf. Je hoeft hiervoor geen vpn/proxy's te downloaden.. Voor kids is er een leuk aanbod, en het duurt echt lang voor je door de series heen bent, het aanbod wordt continu vernieuwd. Als je nu 2x per maand een film huurt dan haal je het er al uit.



Ik vind netflix echt zo fijn! En als ik mn neefje op bezoek heb mag hij ook een film kijken..en dan kijk ik stiekem mee
...
anoniem_6368c0de068c3 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 14:14
98.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:VesperLynd schreef op 20 april 2016 @ 13:55:

Even dit topic naar boven halen.... Vraagje; ik zit er aan te denken om Netflix te nemen, maar lees op de site zelf van alles over de Smart-tv, tablets en chromecast. Ik ben niet zo technisch en heb alleen een laptop en tv. Kan ik dan met een HDMI-kabel een tweede scherm op mijn tv openen en hierop ook Netflix kijken? Dat zou fijn zijn:-). Iemand een idee?



Ja hoor, dat gaat prima. Ik doe dit vaak op de tweede tv.

Maar een smartTV oid is wel fijnen, dan kun je alles bedienen met je je afstandsbediening. Voorheen keken we via de xbox, een spelcomputer die aangesloten is op internet kun je vaak ook gebruiken.
Ah, rafs, dankjewel!! Dan heb ik mijn besluit genomen, dat wordt toch maar aan de Netflix:-)!!
Ik vind via de smarttv kijken hier niet fijn. De lay-out van Netflix verschilt per tv, chromecast, iPad, noem maar op. Overal ziet het er anders uit en ik vind de indeling via onze tv echt heel irritant. Kon niet prettig door de films en serie's scrollen enzo. Heb nu dus weer de Apple-tv ertussen gezet. Het is dus wel even kijken of het prettig werkt via de laptop. En je moet dan steeds die kabel ertussen leggen. Een chromecast of Apple-tv is niet moeilijk aan te sluiten en werkt denk ik dan wel prettiger

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven