Meiden leren kennen in Zwolle!

24-01-2016 15:34 27 berichten
Hoi meiden!



Zelf woon ik sinds 2011 in Zwolle en merk dat de contacten die ik heb, helaas steeds minder van zich laten horen omdat ze gaan samenwonen, kinderen krijgen etc. Ik zou het dan ook leuk vinden om met nieuwe meiden van circa 23 tot 28 jaar oud in contact te komen!



Ik heb een Facebook-groep opgericht om zo leuke evenementen te organiseren, zoals een terrasje of filmpje pakken, spelletjesavond, kledingruil, etc. Als je interesse hebt, dan hoor ik het graag!



Groetjes,



Hilde
Up!
Alle reacties Link kopieren
Wellicht via dit topic:

Dames in Zwolle 25 - 35 jaar
Hey Fuzzl,



Dat topic had ik inderdaad al gezien en ook een bericht gestuurd naar degene die dat organiseert, maar denk dat ze niet actief meer is op dit forum! Is alweer een tijdje geleden en geen reactie...



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is jammer.

Ik hoop dat het je dan via een andere weg lukt om mensen te vinden.

Er zijn genoeg jongeren in Zwolle dus dat gaat je vast wel lukken.

Succes alvast!
Dankjewel :)!
Voor de meiden uit Zwolle die dit lezen, ik heb dus een Facebook aangemaakt, die kan je vinden op de volgende naam: De Zwolse Meiden Club!



Omdat de meiden die tot nu toe hebben gereageerd de Facebook groep niet kunnen vinden, denk.ik dat ik mensen uit moet nodigen voordat ze de Facebook-groep kunnen zien. We hebben in ieder geval nu ook een Whatsapp groep, dus als je je daarbij wil toevoegen, kan je mij een privébericht sturen met je nummer, dan voeg ik je toe!
anoniem_636a183aad686 wijzigde dit bericht op 18-04-2016 21:18
Reden: Facebook groep niet te vinden door mensen die reageren
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik had je even een privé berichtje gestuurd, maar ik weet niet of die goed is overgekomen! Dus vandaar dat uk dacht ik post hier even wat :-) ik vind het wel leuk om in contact te komen namelijk :-)
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie of er ook dergelijke initiatieven zijn, waar jongens (33 jaar) welkom zijn?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee Fuzzl



Maar ik volg Laura in het hier ook iets posten. Ben (ook) net in Zwolle komen wonen en lijkt me leuk om zo wat meer mensen te leren kennen!
Hallo Merika en Laura9191,



Leuk dat jullie hebben gereageerd op mijn post! Ik zal zo even op jouw privebericht reageren Laura. En Merika, zou jij mij ook een privebericht kunnen sturen? Ik kan dat namelijk bij jou niet doen (moet je even je instellingen wijzigen).



Groetjes Hilde!
Zijn er nog meer meiden uit Zwolle die nieuwe mensen willen leren kennen ?
Alle reacties Link kopieren
Hey Cocolicious! Leuk, jouw berichtje! Ik woon sinds september '15 in Zwolle en het is niet zo gemakkelijk om 123 een vriendenkring op te bouwen. Ik mis ook de contacten om leuke dingen te doen of gewoon goede gesprekken mee te hebben. Kan ik toegevoegd worden aan de groep? Is de facebookpagina actief? Ik ben trouwens 28 jaar (wordt vaak iets jonger ingeschat).
Hoi Esterra!



Zou je mij een privebericht kunnen sturen? Ik kan dat niet naar jou sturen door je instellingen! De naam van de Facebook groep staat hierboven :)!



Groetjes!
Oh en Merika, ik heb jou ook een privé bericht gestuurd, weet niet of je die gekregen hebt?
Up!
Up :)!
Alle reacties Link kopieren
Hi Cocolicious, ik kan de fb groep nergens vinden:) lijkt me wel leuk! Ben zelf sinds 3 maanden in Zwolle komen wonen. Inmiddels ken ik wel een paar leuke meiden en heb ik wat oude vriendschappen hier weer nieuw leven ingeblazen, maar ik sta nog zeker wel open om daarbij nog nieuwe mensen te leren kennen! Zelf ben ik 29, en ik hou van gezelligheid, terrasje pakken, bios, spelletjes, drankje drinken, shoppen. Maar ook voor iets sportievers ben ik wel in. Groetjes!
Hallo!



Ik kan je geen privé bericht sturen, moet je even je instellingen veranderen, dan kan ik je toevoegen aan onze Whatsapp (als je die hebt)!



Groetjes Hilde
Ik heb ook interesse! Kon alleen de Facebookgroep niet vinden.
Hoi meiden,



Als jullie interesse hebben om meiden te leren kennen in Zwolle, kunnen jullie mij het beste even een privé-bericht sturen dan voeg ik jullie toe in de Whatsapp groep!



Groetjes Hilde
Had je mijn pb al ontvangen? Twijfel een beetje of ik hem wel goed verzonden heb haha.
Up!
Alle reacties Link kopieren
@Cocolicious: heb je pb gedaan
Alle reacties Link kopieren
@ Cocolicious, ook ik heb je even een privéberichtje gestuurd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven