Digitale agenda tips gevraagd

22-04-2016 13:21 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forumgangers



Hier dan mijn eerste eigen topic!

Graag zou ik jullie hulp gebruiken met het zoeken naar een digitale agenda die zowel op Android als Apple werkt. Hij moet vanaf verschillende plekken te gebruiken zijn. (Door meerdere personen)



Hebben jullie tips/ervaringen?



Hoor het graag
Alle reacties Link kopieren
Wij gebruiken Cozi. Is gratis als je de reclame op de koop toeneemt, iedereen krijgt zijn eigen kleurtje. Is te bereiken vanaf alle platforms (iPad, iPhone, Android, of gewoon online op je pc).



Ik gebruik hem niet voor werk, maar hier gaan alle huishoudelijke dingen erin + afspraken die invloed hebben op de anderen. Pubers noteren hun rooster van werk, autorijles, ik zet de tandartsafspraken erin, trainingstijden van sport e.d., op welke dag welke kleur container buiten moet. Het is heel makkelijk om herhalende afspraken erin te zetten.
Alle reacties Link kopieren
Google Calendar.



Perfect gesharede agenda's.

Zowel op Android als iOS (en webbrowser).
Alle reacties Link kopieren
Wij gebruiken hier ook Cozi.

Het enige nadeel vind ik dat je op de app alleen een weekkalender hebt. Als je een maandkalender wilt moet je op de oc inloggen of de betaalde versie van deze app nemen. Het kan wel, maar dan zijn wij dan weer te knieperig voor
Alle reacties Link kopieren
Ja, hier ook Google Calender. en verder eigenlijk precies wat evaq zegt
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Je maakt een denkfout. Je onderliggende database moet gedeeld kunnen worden. Dezelfde app is nergens voor nodig.



Gebruik Google agenda, en je bent klaar. Vrijwel alle agenda-apps kunnen hier mee overweg
Alle reacties Link kopieren
Super bedankt voor de reacties. Ga eens even kijken. En inderdaad voor het gezin bedoeld niet voor werk. Zoveel dingen naast elkaar dat ik het overzicht kwijt raak.
Alle reacties Link kopieren
Wat Rocinante zegt. Google agenda dus. Daarnaast vind ik de Google kalenderapp erg fijn werken, dus die gebruik ik op mijn telefoon.
Hier ook Google calendar.
Alle reacties Link kopieren
quote:evaq schreef op 22 april 2016 @ 13:34:

Google Calendar.



Perfect gesharede agenda's.

Zowel op Android als iOS (en webbrowser).Ja, ik gebruik deze ook. Veel kleuren ook beschikbaar en dat vind ik echt handig voor het overzicht.
Alle reacties Link kopieren
wij gebruiken gmail. 1 account aangemaakt alleen voor de agenda (agendabroadwayenman@gmail.com) en die op onze telefoons gezet en van het hele account synchroniseren we alleen de agenda.



ideaal met kleurtjes enzo zodat ik het verschil tussen zakelijk en privé zie
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren
Het nadeel is dat je je werk calendar niet automatisch met google kan syncen
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Klender! Ideaal; kan met meerdere personen gebruikt worden. Zowel als app op de telefoon te gebruiken als gewoon via het internet op een computer.

Handig extraatje is de mogelijkheid om lijstjes te maken
quote:zoetjerminder schreef op 22 april 2016 @ 14:21:

Het nadeel is dat je je werk calendar niet automatisch met google kan syncen

Waarom niet? En waarom is dat een nadeel?



Ik heb in een agenda-app de familie-agenda (google), en vier werk-agenda's (exchange). Geen centje pijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Rocinante schreef op 22 april 2016 @ 14:43:

[...]



Waarom niet? En waarom is dat een nadeel?



Ik heb in een agenda-app de familie-agenda (google), en vier werk-agenda's (exchange). Geen centje pijnBij mij werkt hij ook met alles.
Alle reacties Link kopieren
quote:zoetjerminder schreef op 22 april 2016 @ 14:21:

Het nadeel is dat je je werk calendar niet automatisch met google kan syncenHangt van de werk calendar af. Ik heb mijn Google calendar (prive) en Exchange calendar gecombineerd in de Android calendar op mijn telefoon en in Apple Calendar op mijn iPad. Exchange moet volgens mij wel zo zijn geconfigureerd om dit toe te laten.
Alle reacties Link kopieren
Ok ik ga zoeken hoe het moet. Dit is ook echt iets wat ik nodig heb want ik ben een calendardrama
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
quote:Rocinante schreef op 22 april 2016 @ 14:43:

[...]



Waarom niet? En waarom is dat een nadeel?



Ik heb in een agenda-app de familie-agenda (google), en vier werk-agenda's (exchange). Geen centje pijnzo heb ik het ook. exchange (werk) is rood, privé (gmail) is geel
En doooooor!
Pocket Informant. Ideaal, wil niks anders meer.
Alle reacties Link kopieren
Net zoals bij vele anderen hier zweer ik ook bij Google Calendar. Waar ik ook ben, ik kan altijd bij mijn agenda. Daarnaast gebruik ik ook Google Keep. Een to-do-list met dezelfde voordelen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Hoe sync je dan vanuit je office 365 naar je google calendar? Ik heb nog geen idee namelijk :(
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
gelukt
koekies zijn lekker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven