Wat is er nou zo fijn aan anale sex?

01-08-2009 21:45 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb anale sex nooit zo leuk gevonden. Ik heb het geprobeerd met verschillende vriendjes en ze kwamen niet verder dan eikel+stukje schacht in m'n anus, maar dat voelde gewoon niet lekker aan. De eerste 2-3 keren deed het een beetje pijn, daarna begon het te wennen. Wat ik altijd maar onprettig vond is het gevoel alsof er een harde drol in en uit je anus geschoven wordt. Voor mij blijft het toch eenrichtingsverkeer.



Al die keren was het dus niet zo fijn, daarom vraag ik me af: mis ik iets? Waarom vinden andere meiden het wel fijn? Doen anderen het alleen voor hun vriend omdat hij het zo lekker vindt? Ik kan wel vaginaal klaarkomen, maar kan anaal klaarkomen eigenlijk wel (ik dacht dat het bij een man wel kon omdat hij daar zijn g-spot heeft zitten)? Vertel me, wat is er zo lekker aan anaal?
Alle reacties Link kopieren
Bij anale sex moet je echt helemaal ontspannen zijn, want anders doet het gewoon pijn! Zodra jij gaat denken "dat gaat pijn doen" zal het ook niet lukken. Maar dat is mijn ervaring.

Mijn vriend is in het begin voorzichtig en voert het tempo op. Wij beginnen langzaam zijwaarts en eindigen lekker hard in doggystyle!

Ik vind het enorm geil om anaal genomen te worden, ben er dan ook een grote voorstander van!
Alle reacties Link kopieren
ik (wij) blijven gewoon proberen. Misschien is het inderdaad de angst van de pijn en dan ga ik me er op focussen. Het doet inderdaad wel zeer.

Ik baal er enorm van. Ik wil die ervaring (die ik om me heen hoor) ook!
tja wat is er zo fijn aan anale sex,omdat het eigenlijk er niet voor bedoeld is,en dat maakt nieuwsgierig.

Maar geloof mij maar het is echt wel heel lekker zeker voor de man,als hij met zijn eikel er net een stukje in gaat net over het randje,heerlijk.

Het is net als met fietsen dat moet je ook leren.

Voor ons is het een prettige afwisseling,niet om elke dag te doen natuurlijk.

Wijntje erbij of jointje,gaat geweldig.
Alle reacties Link kopieren
quote:teachie schreef op 14 augustus 2009 @ 17:20:

ik (wij) blijven gewoon proberen. Misschien is het inderdaad de angst van de pijn en dan ga ik me er op focussen. Het doet inderdaad wel zeer.

Ik baal er enorm van. Ik wil die ervaring (die ik om me heen hoor) ook!



Je kan het ook langzaam opbouwen, probeer eerst eens langzaam met je vingers en wat glijmiddel zodat je er beter aan went. En je partner moet ook rustig beginnen, en hem er niet meteen zomaar in proppen. Veel glijmiddel gebruiken over de hele lengte van zijn pik smeren. En hij moet echt flink geil zijn, als zijn pik half slap is dan werkt het vaak ook niet. En jij natuurlijk volledig ontspannen.



Mijn huidige vriendin vind het vreselijk geil als ik haar vinger en ook een beetje met haar anus speel omdat het stout is, en word er ook super nat van. Maar een vinger naar binnen oid lukt niet omdat ze dan haar spieren aanspant. Vind ik zelf geen punt, anaal is wel lekker maar het hoeft verder ook niet zo nodig.
Alle reacties Link kopieren
Alleen OP gelezen



Komt regelmatig terug dit onderwerp. En telkens word ik er weer door getriggerd. Schrijf dan wat en zakt weer weg in de forum brei.



Je kunt ook leren waarderen. Sex is bijna net als eten. Kan je ook veel uitproberen, proeven, ogen sluiten, intens beleven, hoe is de structuur, warm/koud. Misschien lust je niet alles (ik bijna wel overigens) en dus blijft er ook wel een stukje persoonlijke voorkeur over. Zo ook met anaal. Er is van alles over te lezen, hier en elders op het www. Technisch gezien dus geen geheimen. Nu alleen nog het ontdekken. En als dan toch nog blijkt dat het 'm niet is, ook geen ramp toch?



Hier is het in onze relatie altijd al een welkome aanvulling geweest. Het geeft mijn vrouw een intens gevoel, spannend, soort licht verboden, hoort niet. Ze komt er heel snel door klaar (met clitoris stimulatie). En voor mij is het strakker (eerste stukje dan) en zelfde gevoel van dat 'hoort niet'. Zoiets misschien. Verder was het vroeger meer spanky dan tegenwoordig. Alles went.
.
Alle reacties Link kopieren
alle kerels die zo graag anaal willen moeten eerst maar eens met hun eigen aars en kont experimenteren, genoeg soorten buttplugs en dildo's. En als ze het dan lekker vinden dan mogen ze het voorstellen aan hun vriendin. kontneuken komt uit de homoscene, dus ja!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt ultiem!! Kan er geen genoeg van krijgen. Wow!!
Alle reacties Link kopieren
Mijn huidige vriend is de eerste met wie het lukte. Het leek mij eigenlijk niks maar hij begon me zelf af en toe daar aan te raken, stiekem met zijn vinger enzo. En ik raakte zo opgewonden! Tijdens de eerste x anale seks een paar maanden later ben ik binnen een minuut klaar gekomen. Heerlijk. We doen het af en toe, inderdaad als we allebei vreselijk geil zijn of ik ongesteld bijvoorbeeld haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:kim1 schreef op 31 maart 2016 @ 22:43:

alle kerels die zo graag anaal willen moeten eerst maar eens met hun eigen aars en kont experimenteren, genoeg soorten buttplugs en dildo's. En als ze het dan lekker vinden dan mogen ze het voorstellen aan hun vriendin. kontneuken komt uit de homoscene, dus ja!Zo, je hebt zelfs de geschiedenis van anale seks bestudeerd! Vertel, uit welke homoscene komt het? Die van de oude Grieken? Of misschien de Indiase homoscene van 500 voor Christus, zodat het 100 jaar later in de Kama Sutra terecht kwam?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Lekker belangrijk om te analyseren.

De een vind spuitjes oprecht lekker, de ander totaal niet.

Dat is met bep. sexuele handelingen net zo.

Als het je tegen staat, lekker niet doen.

Geprobeerd, maar niet prettig, ok niet weer doen.

Vind je het prettig,lekker of opwindend, top !! Dan heb je een leuke/lekkere toevoegen aan je seksleven.



Om voor mezelf te spreken, ik vind het wel (erg) lekker. Soms zelfs meer dan vaginale seks. Op de een of andere manier ervaar ik het als veel intenser,heftiger en meer stimulerend.

Het is voor mij een vast onderdeel van een goede vrijpartij geworden.



Greetz Merel
Alle reacties Link kopieren
De eerste keer was met mijn eerste vriendje en niet fijn, ik vond het zo pijnlijk dat ik had besloten het nooit weer te doen.

Later bij een nieuwe vriend toch geprobeerd uit nieuwsgierigheid. Inderdaad handig om hem je daar eerst wat te laten masseren (met glijmiddel)/ likken/ een vinger gebruiken zodat je wat went aan het gevoel en kunt ontspannen. Wij hebben superveel glijmiddel moeten gebruiken, m'n vriend was ontzettend bang om me pijn te doen maar toen hij er eenmaal in zat en we bezig waren voelde het erg lekker, ben er zelfs van klaargekomen en dat lukt me normaal niet tijdens seks
Alle reacties Link kopieren
Ik vind in ieder geval dat je het niet moet doen als je het niet wilt of niet lekker vindt.



Persoonlijk vind ik het dus wel heel erg lekker en heel erg geil. Gegarandeerd op korte termijn een heftig orgasme en veel zin om daarna nog door te gaan.



Wat wel helpt: voorzichtig beginnen. Eerst een klein stukje en als het dan wat pijnljik is moet de man even wachten (niet terugtrekken) tot dat wegtrekt. Dat duurt echt geen minuten. Daarna pas doorgaan. Het schijnt te komen omdat je twee spieren daar hebt en de ene al gewend is en de andere nog niet.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
gadver het idee alleen al.



Nee, anale seks; dat is echt een totale no-go area voor mij.



Want het lijkt me vrij gay. De stap van anale seks met een vrouw maakt het makkelijker om dat met een man te doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:cacowaw schreef op 27 april 2016 @ 12:58:

Want het lijkt me vrij gay. De stap van anale seks met een vrouw maakt het makkelijker om dat met een man te doen.



?? Wat een rare redenering. Een anus is typisch mannelijk, en helemaal niet vrouwelijk of zo?



En voor een vrouw is anale seks dan ook een opstapje, van seks met mannen naar seks met... wie?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
quote:cacowaw schreef op 27 april 2016 @ 12:58:

gadver het idee alleen al.



Nee, anale seks; dat is echt een totale no-go area voor mij.



Want het lijkt me vrij gay. De stap van anale seks met een vrouw maakt het makkelijker om dat met een man te doen.Ja, en dan is het einde nabij natuurlijk, als je het met een man doet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het twee keer geprobeerd (met dezelfde man) en ik von het echt verschrikkelijk. Doet gewoon pijn. Maar ik was dan ook wel echt niet ontspannen, maar dat kwam dan waarschijnlijk weer omdat het pijn deed
If you ain't first, you're last

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven