Vlek verwijderen leren tas

29-04-2016 18:15 5 berichten
Toen ik gister natuurlijk geen zakje om mijn beker yoghurt had, is deze geëxplodeerd in mijn tas. Zover mogelijk heb ik de yoghurt meteen verwijderd en 's avonds geprobeerd de vlek met een doekje te verwijderen uit het leer. Echter lukte dit niet.

Iemand nog een goede tip? Het is een cognac kleurige tas van Cowboysbag en er zit nu een donkerbruine vlek in. Ik heb Cowboysbag al gemaild of zij nog tips hebben maar dacht wie weet heeft iemand hier de gouden tip.

Thanks
Alle reacties Link kopieren
Zadelzeep misschien?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Je hebt kans dat die vlek er voor een deel uittrekt. Wacht even het antwoord af.

Je kunt beter niet met van alles gaan rommelen, misschien maak je het dan erger dan het is.



Die zadelzeep lijkt me trouwens wel een heel goed idee. Misschien raadt de fabrikant dat ook aan.
verba volant, scripta manent.
Billendoekjes voor baby's.



Werd aangeraden door de verkoopster van de winkel waar collega haar Cowboysbag kocht toen ze langsging met dezelfde vraag nadat een donkere plastic zak had afgegeven op haar tas in een regenbui.
Alle reacties Link kopieren
Schoonmaken met water en handzeep. Natuurlijk laten drogen.
Fortis et liber

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven