Vlissingen

28-04-2016 18:25 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ik woon nu nog in Drunen, maar ik ben druk bezig met het zoeken naar een huis.

Nu vertelde laatst een vriendin tegen mij of Vlissingen niet iets voor mij is. Het is inderdaad wel ver weg, maar schitterend zo met de boulevard en de zee.



Dus... ik zit Vlissingen te googlen blijkt het dat het een hele criminele stad is volgens de AD Misdaadmeter 2015.



Mijn vraag aan jullie is.. wie woont er in Vlissingen? Hebben jullie ervaringen of dingen gehoord over het wonen hier?

Is de criminaliteit hier echt heel erg?



Groetjes,

Michelle
Alle reacties Link kopieren
quote:MichellePavonini schreef op 29 april 2016 @ 10:25:

Bedankt voor al jullie reacties!

Erg blij mee, dan valt Vlissingen al af, ondanks dat het zo gezellig is met al die Duitsers in de zomer.. is dat echt zo erg?!



Dan ga ik toch eens kijken in Domburg, Middelburg of Kloetinge haha. En ik ben zelf totaal niet van de kerk hahaha. Maar dan nog eens goed overwegen allemaal :-).De voertaal is Duits 's zomers. Echt. Maar dat is aan de hele kust zo, omdat het halve Ruhrgebied daar vakantie komt vieren. In Middelburg heb je er minder 'last' van.
Noem me lief nu ik nog leef!
Alle reacties Link kopieren
quote:CenturyChild schreef op 29 april 2016 @ 17:48:

[...]



Binnen de dorpen ook. Goes en Arnemuiden en Hoedekenskerke zijn behoorlijk grefo en conservatief. Breskens is ook nog wel redelijk conservatief, maar de zuidelijker dorpen al veel minder.



Een dorp in Zvl bedoelde ik Zaamslag. En ook daar is het volgens mij maar een minimaal percentage van de bevolking.



Op Walcheren heb je een paar dorpen inderdaad. Aagtekerke ook volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:CenturyChild schreef op 29 april 2016 @ 17:51:

[...]



De voertaal is Duits 's zomers. Echt. Maar dat is aan de hele kust zo, omdat het halve Ruhrgebied daar vakantie komt vieren. In Middelburg heb je er minder 'last' van.Ik woon in Middelburg, en kan je vertellen dat het echt mega druk is met Duitsers hier ;) Zeeland verdubbelt gewoon tijdens de zomermaanden. Achja, zijn een belangrijke inkomstenbron zeggen we hier altijd
Alle reacties Link kopieren
quote:damas schreef op 29 april 2016 @ 21:02:

[...]





Een dorp in Zvl bedoelde ik Zaamslag. En ook daar is het volgens mij maar een minimaal percentage van de bevolking.



Op Walcheren heb je een paar dorpen inderdaad. Aagtekerke ook volgens mij.

Dat zou kunnen. Ik heb in Schoondijke gewoond, in Oostburg op school gezeten en in Nieuwvliet gewerkt. Die dorpen zijn helemaal niet grefo.

En ja, die Duitsers... zonder hen zou er weinig van de Zeeuwse economie overblijven denk ik.
Noem me lief nu ik nog leef!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven