Laptop aansluiten op tv film kijken

29-04-2016 18:59 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Kan iemand helpen. Ik heb mijn laptop aangesloten aan me tv en wil Netflix kijken nu lukt dat wel maar het beeld is dan traag en haperd af en toe weet iemand wat daar aan gedaan kan worden want zo is het iritant kijken

Bedankt alvast
quote:gizzmo-returns schreef op 29 april 2016 @ 19:32:

Dat moet uit.Dat is niet waar, ik weet verder niet hoe het wel werkt (dat regelt mijn vriend meestal) maar het beeldscherm van je laptop kan gewoon mee afspelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:tattou schreef op 29 april 2016 @ 22:12:

[...]





Dat is niet waar, ik weet verder niet hoe het wel werkt (dat regelt mijn vriend meestal) maar het beeldscherm van je laptop kan gewoon mee afspelen.Lijkt mij dat dat ook aan de grafische capaciteiten van je laptop ligt. En daarom ben ik benieuwd wat voor laptop TO heeft. Conversie naar HDMI zal denk ik ook wel wat van je laptop vragen.......
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 29 april 2016 @ 22:13:

[...]



Lijkt mij dat dat ook aan de grafische capaciteiten van je laptop ligt. En daarom ben ik benieuwd wat voor laptop TO heeft. Conversie naar HDMI zal denk ik ook wel wat van je laptop vragen.......Dat zou inderdaad kunnen, de laptop hier is een hele goede in zijn totaliteit (dus ook grafisch). Verder heb ik geen antwoord op de vraag van TO ^^. Meer info zou inderdaad handig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Koop een chromecast voor een paar tientjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven