Lijf & Lijn alle pijlers

Gezellig samen afvallen mét tabel

16-03-2013 14:06 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan de dames van Gezellig samen afvallen verder, nu met een tabel. Vrijdag is weegdag en dan wordt de tabel bijgewerkt.



We motiveren elkaar om samen de kilo's kwijt te raken. Iedereen op zijn eigen manier, maar samen helpen we elkaar door soms een schop onder de kont en soms een aai over de bol! Nieuwe schrijfsters zijn welkom!



Wijzigingen voor in de tabel graag dik gedrukt, dan kan ik het gemakkelijk terug vinden. Ik ga 1-2 keer per week de tabel aanpassen!



NaamLeeftijdLengteStart gewicht (kg)Huidig gewicht (kg)Afgevallen totaal (kg)Streef gewicht (kg)HVM371,7897,173,023,168,0Sneeuwwitje281,7284,767,916,865,0Felice431,7879,4--74,0Smukke311,6889,080,58,568,0Alegria271,87105,068,336,775,0
Alle reacties Link kopieren
O, wat frustrerend HVM... Hopelijk volgende week een beter getal op de weegschaal.



Hier gaat het matig, ben weer aan het struisvogelen. Heel druk met ons nieuwe huis... Probeer de schade nu te beperken en dan als we verhuisd zijn er weer voor te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Toch nog even op de weegschaal gestaan vanochtend, viel me mee. Zat nog laag in de 68!

Komende dagen veel bezig zijn in het nieuwe huis, dus genoeg lichaamsbeweging ????
Alle reacties Link kopieren
Blijft rustig hier... HVM hoe gaat het met je?

Hier heel druk aan de klus. Weegschaal viel super mee vanochtend, eindelijk onder de 68, woog 67,8. Snap er soms niets van. Maar was er wel blij mee!
Alle reacties Link kopieren
Hee Sneeuwwitje,



Gaat het goed met klussen? Hopelijk wordt het helemaal zoals je het wil. Hier heb ik qua eten en K-week achter de rug. Verjaardag gevierd en veel te veel gegeten. Ruzie gehad en dan heeft de emo-eter in mij het moeilijk. En dan ben ik er ook nog achter gekomen dat ik misschien in de overgang zit. Ja echt. Shit. Nou dan weet ik ook waarom het afvallen niet zo lekker gaat. Deze week wel goed gesport, en ik woog vanmorgen 72,2 Dat schiet zo niet op
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, dat is heftig zeg. Kan me voorstellen dat je in zo'n week even met andere dingen bezig bent.

Ik hoop dat je het weekend wat kunt ontspannen.



Het klussen gaat goed. Vooral druk aan het verven. Ik kan straks geen afplaktape meer zien
Alle reacties Link kopieren
Straks oppassen als je het tape er weer afhaalt. Anders kun je nog een keer
Alle reacties Link kopieren
Haha, heb je ervaring

Eerste keer had in ook iets te lang gewacht. Maar ben inmiddels al een ervaren schilder, haha!!



Hoe was je weekend?
Alle reacties Link kopieren
Ja haha, in dit huis. Dan heb je haast omdat het af moet zijn voor de verhuizing en dan trek je het er net iets te snel af en kun je het weer opnieuw doen



Hier een druk weekend. Eerst naar mijn moeder geweest vanwege haar gebroken ledemaat, en toen ik zaterdagavond thuis kwam bleek oudste zoon ziek te zijn. Gisteren naar de huisartsenpost geweest, bleek hij een zware virusinfectie te hebben. Man en de andere kinderen voelen zich ook niet lekker. Ik vrees het ergste voor mezelf straks. En vanavond heb ik een bootcamp training



Had gisteravond zo'n trek in snacken, maar ik heb me ingehouden. Heb een bak aardbeien en een broodje kaas gegeten. Dat leek me toch een beter idee ondanks dat het moeite kostte.
Alle reacties Link kopieren
Hier een hele fijne ontwikkeling (not), in navolging van 2 van mijn kinderen heb ik nu ook griep. Heb tot en met woensdag gesport, maar donderdag was ik echt te ziek. Voordeel daarvan is dat de weegschaal vanmorgen 71,5 aangaf. En ik wurm met moeite mijn ontbijt naar binnen en de rest van de dag is het beuuuuh. Ik hoop dat ik snel opknap want volgende week is weer een volgeplande week.

Hoe is het bij jou Sneeuwwitje? Gaat het goed met klussen? Al bijna aan verhuizen toe?
Alle reacties Link kopieren
Hmmmm, wat balen HVM dat je kinderen je aangestoken hebben. Positief voor de weegschaal maar niet fijn om ziek te zijn.



Hier een super drukke week gehad, naast het huis was het op m'n werk ook heel erg druk... Gelukkig nog een paar dagen en dan ben ik lekker vrij om te verhuizen. Volgende week gaat het eindelijk gebeuren, heb er zoveel zin in!!
Alle reacties Link kopieren
Weegschaal zit al in een doos, wegen doe ik volgende week wel weer. Hebben het super druk, meubels in elkaar zetten, inpakken, schoonmaken en ben vaste klant van Ikea, haha!



Hoe is het met jou HVM? Ben je al een beetje opgeknapt?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sneeuwwitje,



Tja hier eindelijk aan de beterende hand. Ik heb de hele week niet gesport. Ik miste het wel maar had er gewoon geen lucht voor. De kinderen hier zijn nog steeds niet beter en nu is manlief ook niet lekker. Ik hoop volgende week weer te kunnen sporten. Ik heb me vanmorgen wel gewogen. 71,8 was het resultaat. Het viel me nog mee na een week op mijn krent zitten. Gelukkig nog steeds onder de 72.



Succes met je verhuizing!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sneeuwwitje, hoe gaat het met je verhuizing? Al een beetje gesteld?

Ik sla deze week even over. Ben nog steeds niet 100 %. Ik ga vanavond voor het eerst in twee weken weer sporten. Ik weet nu al dat mijn conditie weer helemaal niks is. Zo erg is dat. Ben je wekenlang bezig om je conditie op te bouwen, komt er een griepgolf over je gezin heen en poef......weg is je conditie. Dan is het ook zo rot om weer te beginnen. Maar ik moet!
Alle reacties Link kopieren
We zijn helemaal over! Het ging best vlot en we hebben nu al veel dozen uit kunnen pakken. Echt heerlijk om hier nu te wonen, maar ook heel erg wennen.

Vanochtend op de weegschaal gestaan en er is gelukkig niets bijgekomen! Ben deze week ook weer begonnen met hardlopen. Dit weekend nog even rustig aan en er dan weer vol voor gaan!



Hoe is het sporten gegaan? Echt balen inderdaad, bouw je je conditie op en dan is het zo weer weg doordat je ziek bent...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben na een half uurtje weggegaan. Ik trok het niet meer. Echt stom. Normaal gaat het gemakkelijk en nu werd ik duizelig. Ik ga het volgende keer gewoon weer proberen. Hopelijk gaat het dan beter.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag naar een verjaardag geweest. Ik heb geprobeerd om me niet te laten gaan. Heb een paar sneetjes Turks brood gehad met eiersalade en wat nootjes. Verder thee zonder suiker en water gehad. Vanavond een beetje heldere groentesoep als avondeten. Vanavond weer geprobeerd te rennen voor de wii. Maar mijn conditie is echt weg! Na een half uur was ik helemaal op. Maar goed, de neiging om te snaaien is na de tijd minder. Morgen ga ik proberen 40 minuten te rennen. De conditie moet toch weer terug komen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het rennen gegaan? Nu de zon er weer is wordt je weerstand vast beter en kun je weer lekker je conditie opbouwen!

Ik ben het hardlopen weer aan het opbouwen en het gaat erg lekker. Nu zorgen dat ik het ook vol ga houden als de vakantie voorbij is
Alle reacties Link kopieren
Nou het rennen gaat zozo. Niet echt geweldig. Conditie is echt weg. Ben wel iedere keer weer bezig. Maar de weegschaal was vanmorgen genadeloos hard. 73,7 Aaaaaaaaah! Ik heb nog 4 weken om de 70 te halen. Ik ga mijn best doen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met het opbouwen van je conditie HVM? En met de weegschaal?



Hier gaat het redelijk, blijf steeds tussen de 67 en 68 hangen. Aan de ene kant wil ik er meer af, aan de andere kant moet ik toch ook wel een beetje tevreden zijn; ben al maanden stabiel, kom niet aan en 68 kilo is eigenlijk een prima gewicht. Maar ja, volgens mij ga in nooit tevreden worden ????

Nou goed, ik ga komende week wat nieuwe lunchrecepten proberen, want was een beetje klaar met m'n salade.

Daarnaast ben ik het hardlopen fors aan het opschroeven, want moet over 1,5 maand 10 km lopen. Hele goede stok achter de deur!!!
Alle reacties Link kopieren
Wauw Sneeuwwitje,



10 km. Stoer! Hier is de conditie weer redelijk aanwezig. Heeft wel even moeite gekost weer. Maar ik ben weer iedere dag druk in de weer met de wii, en ik ben ook weer twee keer naar het zwembad geweest afgelopen week. Vrijdag woog ik 73,0 Gelukkig weer iets minder, maar het wil niet vlotten om onder de 72 te komen. Heb echt het idee dat de hormonen daar ook een rol in spelen aangezien ik een paar jaar geleden zonder moeite onder de 66 kwam. ( Maar dat was niet fijn met mijn lengte.) Ik heb nu nog 3 weken om te zorgen dat ik in een jurk ga passen, dus ik ga zo weer flink aan de slag.

Hoe is het in je huis? Al een beetje gewend?
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je de conditie weer op hebt kunnen bouwen. Maar irritant he als je dan steeds blijft hangen qua gewicht! Die jurk is dan wel een goede motivatie.



In het huis gaat het super. Echt heel fijn om te wonen, en zo veel ruimte! Ben nu allemaal nieuwe hardlooproutes aan het proberen, heerlijk zo in de natuur.



Ben ook weer begonnen met het invullen van m'n eten in de app van het voedingscentrum. Kwam er achter dat ik toch wel meer calorieën naar binnen schuif dan ik dacht. Toch maar vaker een mandarijntje eten of een glas water drinken dan een mueslireep of een koekje pakken als ik trek heb....

Weer een stukje inzicht en bewust worden.
Alle reacties Link kopieren
Nou dat calorieën tellen moet ik misschien ook weer doen want van de weegschaal word ik niet gelukkig. Ik heb de hele week netjes gesport en zelfs extra spieroefeningen gedaan. En het resultaat; 73,5

Het gekke is dat ik me niet dikker voel. Als ik vocht vasthoud dan heb ik altijd het gevoel dat ik plof en mijn kleding te klein is. Maar nu helemaal niet. Maar toch gewichtstoename. Hmmmpff. Misschien ligt het toch aan het eten.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, wat frustrerend HVM Zou het misschien iets met hormonen te maken hebben bij jou?

Helemaal vreemd als je het gevoel hebt dat je kleding wel beter zit.



Hier een klein beetje er af deze week. Heb goed opgelet en heel veel bewogen. Maar het gaat langzamer dan ik wil. Maar ja, wat ik er de afgelopen maanden aan heb gegeten is er natuurlijk niet af binnen een week
Alle reacties Link kopieren
Sorry, had even een druk weekend, maar ik heb me wel gewogen vrijdag. En het was een meevaller. 71,7 , kennelijk hield ik eerder toch vocht vast. Volgens partner krijg ik nu ook een strakkere buik.

Heb ook veel gesport afgelopen week en extra op de calorieën gelet. Dat was best lastig soms. Was soms zoooo flauw.



Hoe gaat het met het hardlopen Sneeuwwitje?
Alle reacties Link kopieren
Wat goed HVM, eindelijk een sprongetje gemaakt!

Hier gaat het matig, heb geen motivatie meer maar moet wel weer aan de bak want m'n broeken zitten gewoon niet lekker...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven