Entertainment alle pijlers

The Waiting Dead

25-04-2016 15:21 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het The Walking Dead-kletstopic. Help elkaar de break te overleven! Door te bakvissen, speculeren, memes te plaatsen, andere series aan te raden, noem het maar op.







Iedereen is welkom om mee te doen! Of je nu een onvervalste diehard, longtime lurker of newbie bent. De enige voorwaarde is dat je de drie vragen beantwoordt:

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary



Leuk om van elkaar te weten:

* Met wie kijk je standaard TWD?

* Wat nuttig je meestal tijdens het kijken (op je vingernagels na dan)?



Er zijn geen uitzendingen tot oktober, maar spoilers blijven op de loer liggen. Spoilers, comicspoilers en castingnieuws dus graag in het wit, omdat niet iedereen dit wil weten. Bedankt! In het Spoilertopic The Walking Dead S7 kun je castingnieuwtjes en andere (mogelijke) spoilers lezen en bespreken die kunnen leiden tot een conclusie over wie er doodgeknuppeld is tijdens de seizoensfinale. Betreden op eigen risico!



Het vorige topic: The Walking Dead: Not Cool

Het Fear The Walking Dead-topic: Fear The Walking Dead

Comics: link 1, link 2, link 3
Alle reacties Link kopieren
verdwaald op het nieuwe forum
Dames!

Vanaf 6-5 bij LArge verkrijgbaar:

De Neganmok







(ik heb Daryl al en een met walkers, ik zit er stiekem aan te denken dan maar gewoon de serie compleet te maken met degenen die verkrijgbaar zijn bij large)
Alle reacties Link kopieren
Oeh, die wil ik hebben!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Iemand een idee hoe ik aan zo'n hoesje(flip case) kan komen voor een Samsung Galaxy S5 Mini?

Besteld iemand ooit van Ebay? of heeft iemand ooit een TWD hoesje laten maken?

Alle reacties Link kopieren
Gave mok trouwens...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar keer spullen van Ebay besteld (betaald met Paypal) en het is tot nu toe altijd goed gegaan. Je kunt bij de verkopers ook kijken of ze goede feedback hebben en hoeveel mensen feedback hebben gegeven.
quote:daj schreef op 30 april 2016 @ 15:25:

Iemand een idee hoe ik aan zo'n hoesje(flip case) kan komen voor een Samsung Galaxy S5 Mini?

Besteld iemand ooit van Ebay? of heeft iemand ooit een TWD hoesje laten maken?

[afbeelding]



Misschien zoiets?



http://www.bestecanvas.nl ... 93-3441084133-70080158106



Aanvulling: dit is een kunststofhoesje. Ik heb niet gekeken of ze flipovers hebben
quote:Starshine schreef op 30 april 2016 @ 13:54:

Dames!

Vanaf 6-5 bij LArge verkrijgbaar:

De Neganmok

[afbeelding]

[afbeelding]



(ik heb Daryl al en een met walkers, ik zit er stiekem aan te denken dan maar gewoon de serie compleet te maken met degenen die verkrijgbaar zijn bij large)Hebbuh hebbuh!
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik zit even bij large te kijken en daar zitten best leuke dingetjes bij. Ik ga sowieso een paar mokken kopen en misschien wel een vest of shirt haha.
Uhm... stuff... and things
Alle reacties Link kopieren
Net deze besteld
Alle reacties Link kopieren
quote:tulpje1977 schreef op 30 april 2016 @ 15:47:

[...]





Misschien zoiets?



http://www.bestecanvas.nl ... 93-3441084133-70080158106



Aanvulling: dit is een kunststofhoesje. Ik heb niet gekeken of ze flipovers hebbenBedankt maar ze hebben geen flipcovers..
Alle reacties Link kopieren
[img]null[/img]

Deze ook besteld (veel goedkoper als bij Large..)
Alle reacties Link kopieren
Waar heb je ze uiteindelijk besteld?
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik heb een Fight The Dead-keychain besteld bij Ali. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor hij bezorgd wordt.



Ik heb overigens gewoon betaald met iDeal, dus Aliexpress is misschien alsnog een optie voor jouw telefoonhoesje, daj.
quote:daj schreef op 30 april 2016 @ 16:33:

[afbeelding][afbeelding]

Deze ook besteld (veel goedkoper als bij Large..)Ik heb de daryl besteld bij Ali.
Ali wordt nog rijk van ons
Alle reacties Link kopieren
Oh ik wil die mok!!
Oeps
Ik wil ook 'iets' maar heb nog niks gezien dat leuk genoeg was vond de Terminus ketting eigenlijk nog het meest in de buurt komen van wat ik zou dragen, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 30 april 2016 @ 16:54:

Waar heb je ze uiteindelijk besteld? Ik heb de Rick voor 7 Euro gekocht bij Nerditems.com, de sleutelhanger bij Ali maar nog geen hoesje mss zoetenzout vragen








Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
World war Z is nu op RTL 5, vreemde zombies hoor!
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Ben ook aan het kijken naar world War Z. Ze kunnen in Alexandria blij zijn dat ze andere zombies hebben. In WWZ gaan ze over elkaar rennend over de muur.

Wel leuk dat Brad Pitt meedoet
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem al gezien, idd leuke film

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven