Entertainment alle pijlers

Toetsenbord verhaal

26-02-2016 23:16 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam dit tegen op facebook en vond het wel grappig!



Als je correctie voorstellen aan hebt staan kan je telefoon een verhaaltje maken met de woorden die jij vaak gebruikt.

Blijf op het middelste woord klikken en kom er achter wat voor verhaaltje jouw telefoon voor je heeft.



[img]http://3.bp.blogspot.com/-WgMIkjigHeY/U ... G_0531.PNG[/img]
De meeste mensen die je hebt opgegeven is ongeldig verklaard
quote:floddertjezoveel schreef op 23 april 2016 @ 16:14:

Hoi ik ga slapen morgen om kwart finale tegen een boom. Met zijn eigen hoofd. Zakelijk gebruik wordt als het niet zo heel moeilijk is om een uur te laat op het werk van het jaar een relatie te hebben.



De kat is niet beschikbaar. Hoewel ik dingen langer vol wil kunnen houden. Omdat ik toch iets moet met de bergen vrije wil. Het is leuk!



Dat zijn best normale zinnen.
Alle reacties Link kopieren
Ok nog 1 dan:



- Ik ben in orde.

- De volgende dag in de buurt de week van de week van de week van de week van de week van de week van de week van de week



En er volgt geen punt dus gaat nog wel ff zo door geloof ik hahahaha
Alle reacties Link kopieren
Ik wil je een vraag stellen over liefde relaties en seksualiteit in een andere kleur dan de helft van het leven



Oké dan
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in orde. De volgende dag in de buurt van de week van de week van de week van de week van de week van de week van de week van de week van de week van de week van de week van de week van de week van de week





Dus. Misschien komt het omdat ik net dat aanvullen pas heb aangezet. Speciaal voor dit topic.
Het Viva forum is papaja.
Speciaal voor dit topic, nog wel.



Ik wilde ook kut zien omdat ik liever heb. Vind jij oom Jezus nog wel leuk? Na scheur op foto. Was jezelf na het denken.



?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven