Het Stamcafé XI

21-04-2016 20:39 3023 berichten
Deel elf van ons heerlijke café!



We zijn in Barcelona neergestreken.

Het is weer eens wat anders.



Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.



Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.











Nou ik ga maar eens op pad, super en turk. Ook maar eens kijken naar meel.
Ik heb laatst mijn visje gepaneerd in kokosmeel, dat was lekker!
Alle reacties Link kopieren
Getverdemme, moet je voor je goeie fatsoen weer normale kleren aantrekken want naar de supermarkt.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 30 april 2016 @ 13:13:

Getverdemme, moet je voor je goeie fatsoen weer normale kleren aantrekken want naar de supermarkt.

Mens, ken jou t scheluh. Gaat gewoon.



quote:SaveTheDay schreef op 30 april 2016 @ 13:27:

[...]



Mens, ken jou t scheluh. Gaat gewoon.



[img]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2008/09/ ... 33x423.jpg[/img]Haha!
Ik ook, ben ik soort van toonbaar en kom ik beneden ligt de jongste op de bank te slapen. Nou dan wachten we nog even met naar buiten gaan. Uurtje of 2 haar kennende.



Man is aan de klus (en nee niet voor een beeb hoop ik) dus ik neem het er maar van dan.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag! Waar is die ? Ik heb een mini rondje boodschapjes gedaan en wat is het koud! Mijn gewrichten gingen in no time op slot!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
De zon is hier op Texel,wij zitten op een terras aan ons eerste biertje van de dag
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 30 april 2016 @ 13:50:

De zon is hier op Texel,wij zitten op een terras aan ons eerste biertje van de dag O wat heerlijk!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie een huisje of hotel?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed Dolfje!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Fijn Dolfje!



Hoi allemaal
Alle reacties Link kopieren
Een huisje via air b&b. Heel rustig gelegen.

En met de fiets karren we het hele eiland rond.

Maar vandaag fietsen we niet meer zoveel, gaan nu lunchen en dan even stukje het strand op. En dan kijken we of we hier eten en anders kan ik in het huisje een pasta maken.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt allemaal heerlijk Dolfje! *zet Texel op het ontspannen lijstje*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wat heerlijk Dolfje! Geniet er lekker van.. ik hou van de eilanden



Waarom mag je geen turkse pizza Fee?
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 30 april 2016 @ 11:58:

Is de bloemkool lekker nu? De laatste paar keren vonden ze hem hier echt enorm bitter dus nu koop ik het niet eens meer.. dat had ik laatst ook!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:BridgetteDubois schreef op 30 april 2016 @ 14:38:

Wat heerlijk Dolfje! Geniet er lekker van.. ik hou van de eilanden



Waarom mag je geen turkse pizza Fee?



Ik mag het wel, ik mag natuurlijk eten wat ik wil.

Maar de dokter en dieetiste vinden beter van niet. En ik ook. Scheelt nu meteen nare klachten en is beter voor de toekomst.

Jeetje jongste slaapt nog. Ga haar zomaar wakker maken. wil toch echt even nog wat boodschappen doen. En anders slaapt ze vanavond weer niet.



Wel heerlijk rustig even forrummen zo.
quote:dolfje schreef op 30 april 2016 @ 14:07:

Een huisje via air b&b. Heel rustig gelegen.

En met de fiets karren we het hele eiland rond.

Maar vandaag fietsen we niet meer zoveel, gaan nu lunchen en dan even stukje het strand op. En dan kijken we of we hier eten en anders kan ik in het huisje een pasta maken.Klinkt goed Dolfje!
quote:Goede-Fee schreef op 30 april 2016 @ 15:11:

[...]





Ik mag het wel, ik mag natuurlijk eten wat ik wil.

Maar de dokter en dieetiste vinden beter van niet. En ik ook. Scheelt nu meteen nare klachten en is beter voor de toekomst.





Ik heb een vriendin die bij bij heel veel eetdingen met vlees zegt "oja, dat mag jij niet hé?"

Eh..ik mag alles.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 april 2016 @ 15:14:

[...]





Ik heb een vriendin die bij bij heel veel eetdingen met vlees zegt "oja, dat mag jij niet hé?"

Eh..ik mag alles.







Maar nu zei ik dat zelf hoor, is gewoon een beetje moeilijk soms...het mag wel maar verstandig is het echt niet. Dan is mag niet gewoon makkelijker voor de buitenwereld.
quote:rosanna08 schreef op 30 april 2016 @ 15:08:

[...]



dat had ik laatst ook!



Echt raar! Ik vind eten echt nooit vies, maar toen ik het proefde heb ik het gelijk allemaal weggegooid. Normaal vind ik bloemkool heel lekker!



Mag ik vragen waarom het beter is van niet, Fee? Heb je een ziekte oid? Sorry als ik iets gemist heb

Tegen mij wordt ook vaak gezegd inderdaad dat ik geen vlees mag. Ik mag het wel, ik wil het niet
Ziek dus.
Ah zo, wat vervelend! Ja dan snap ik wel dat je uitkijkt met wat je eet...
Alle reacties Link kopieren
Ja idioot, 'mag jij dat wel?'



Enniewee als een soort halve Tokkie in een ouwe skinny, sweater, bodywarmer, zonder make up en op m'n Nano's naar de AH voor vuilniszakken. Kom terug met een enig jurkje (zo'n zwart-witte gestreept T shirt achtig geval) van Only, 3 T shirtjes van Bien Blue voor op mn kokerrokjes (en ze staan nog leuker dan ik dacht) en een lekker sweatvest van Cotton Club. Plus een halve kar onnodige boodschappen

Cheatday bestaat vandaag ui tcroissantjes, broodjes gehakte biefstuk met vette mayo, straks dadels, vijgen en rauwe noten, thee en Nashville. Vanavond nasi met sate en pindasaus. Spekkoek en een bak fruitsalade.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven