Slachtoffer Datingcoach

29-04-2016 22:51 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



2 jaar geleden ben ik benaderd door een jongen op straat hij sprak me overdag aan en ik vond dat toen heel erg leuk, alleen later was het net of ik gehypnotiseerd was ik heb daarom toen maar niks meer van me laten horen. Alleen nu kom ik erachter dat hij dating coach is en dat er waarschijnlijk videos van mij zijn gemaakt ik was toen 16 en voel me nu heel dom dat ik gelogen had dat ik 19 was. Ik heb het bedrijf gevraagd of er video van mij is alleen er wordt totaal niet gereageerd wat moet ik doen ?
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-04-2016 11:53
Reden: Trollhunten
% gewijzigd
Ik ben ook wel eens door zo'n mafklapper aangesproken op straat. Heb hem toen in vriendelijk, doch duidelijke taal uitgelegd dat wildvreemden staande houden om ze te versieren zo'n beetje de domste versiertruc is die ik ooit gezien had en hem vriendelijk aangeraden om het in de kroeg nogmaals te proberen (op een andere dame, welteverstaan).

Denk dat, als het al gefilmd is, ze het niet hebben kunnen gebruiken



En on topic: misschien heb je hier wat aan: https://veiliginternetten ... lmpjefoto-van-mij-online/
Een constante stroom van hete chicks
Alle reacties Link kopieren
Deze gasten zijn echt hilarisch. Het erg is dat er mannen zijn die geld spenderen aan deze onzin. Ik heb voor de 'grap' zijn boek gelezen (ligt overigens gewoon in de bibliotheek) en er staan heel veel spelfouten in. Meneer beweert gymnasiast te zijn geweest. In ieder geval geen alfa richting dan. Als je die You-tube filmpjes bekijkt zitten ze vaak in vreselijke hempjes biertjes te drinken op een zonnige locatie en zijn ze nauwelijks te verstaan. Vinden vrouwen dit soort gasten echt leuk.? of moet ik awesome zeggen. Ben benieuwt wat de chicks hiervan vinden. Ga nu maar stoppen en chicks fixen!
Carpe Diem
nou, dat stroomschema vind ik anders heek bruikbaar hoor. Linksom of rechtsom, er wordt altijd geneukt. Handig!
Rembo&rembo Maxim zegt dat hij ook iedere vrouw in bed krijgt



Ze blijven alleen niet, die hete chicks. Dan denk ik toch erg klein geschapen of slecht in bed.



(Of een kutkarakter)
quote:OmeHenk schreef op 30 april 2016 @ 10:17:

Rembo&rembo Maxim zegt dat hij ook iedere vrouw in bed krijgt



Ze blijven alleen niet, die hete chicks. Dan denk ik toch erg klein geschapen of slecht in bed.



(Of een kutkarakter)of alledrie!
Alle reacties Link kopieren
Was er een week geleden niet ook al een topic over deze zogenaamde coach? Ik gok dat Timmetje de TO niet wil en dat ze daarom wraak neemt. Of hij heeft haar vriend tips & trucs geleerd. Dat kan natuurlijk ook.
Alle reacties Link kopieren
Wat een nare vent is dat zeg.. Blegh, ik krijg er rillingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat helemaal niks. Naar een vreemde vrouw rennen en haar bij de schouder aanraken om haar aandacht te vragen. Ik denk dat ze daardoor schrikt bij zo'n onverwachtse aanraking. Zelfs ik als man zou schrikken, als iemand - man of vrouw - mij van achteren aanraakt terwijl ik daar nietsvermoedend over straat loop...
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 30 april 2016 @ 17:30:

Ik vind dat helemaal niks. Naar een vreemde vrouw rennen en haar bij de schouder aanraken om haar aandacht te vragen. Ik denk dat ze daardoor schrikt bij zo'n onverwachtse aanraking. Zelfs ik als man zou schrikken, als iemand - man of vrouw - mij van achteren aanraakt terwijl ik daar nietsvermoedend over straat loop...



Rennen moet je al helemaal niet doen..

En verder ,eens.
Alle reacties Link kopieren
Dat is wat ik die man dan ook zie doen.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 30 april 2016 @ 17:36:

Dat is wat ik die man dan ook zie doen.Dan zou ik ook gaan rennen. De andere kant op.
quote:hans66 schreef op 30 april 2016 @ 17:30:

Ik vind dat helemaal niks. Naar een vreemde vrouw rennen en haar bij de schouder aanraken om haar aandacht te vragen. Ik denk dat ze daardoor schrikt bij zo'n onverwachtse aanraking. Zelfs ik als man zou schrikken, als iemand - man of vrouw - mij van achteren aanraakt terwijl ik daar nietsvermoedend over straat loop...Bij mij maken ze dan goede kans op een heel harde dreun of trap.
Alle reacties Link kopieren
quote:the-dowager schreef op 30 april 2016 @ 08:43:

Ik ben ook wel eens door zo'n mafklapper aangesproken op straat. Heb hem toen in vriendelijk, doch duidelijke taal uitgelegd dat wildvreemden staande houden om ze te versieren zo'n beetje de domste versiertruc is die ik ooit gezien had en hem vriendelijk aangeraden om het in de kroeg nogmaals te proberen (op een andere dame, welteverstaan).

Denk dat, als het al gefilmd is, ze het niet hebben kunnen gebruiken



En on topic: misschien heb je hier wat aan: https://veiliginternetten ... lmpjefoto-van-mij-online/Dankje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven