Douchecabine strippen winkel

30-04-2016 09:39 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar koop je nieuwe douche cabine strippen?

En dan niet online.



Ik haal de oude er gewoon af en wil dan met die dingen in de hand nieuwe halen. Hebben ze die gewoon bij Praxis? Of moet ik naar een speciaal zaak? Regio Utrecht/Amersfoort.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee!

Zag dat de mijne kapot gaan en vroeg me ook al af waar je die dingen in hemelsnaam koopt.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook mee, zat het me laatst nog af te vragen!
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je die plastic strips onderaan de deur die voorkomt dat t water eronderoor komt?

Die hebben wij een aantal jaar terug gekocht bij multimate. Die heeft vaak wat andere spullen dan praxis, karwei en gamma.

Succes!
Ik dacht bij het lezen van de op dat je een douchecabine ging strippen in de winkel...
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 30 april 2016 @ 10:00:

Ik dacht bij het lezen van de op dat je een douchecabine ging strippen in de winkel...Nee, in een douchecabine strippen!
Alle reacties Link kopieren
quote:marsha84 schreef op 30 april 2016 @ 09:51:

Bedoel je die plastic strips onderaan de deur die voorkomt dat t water eronderoor komt?

Die hebben wij een aantal jaar terug gekocht bij multimate. Die heeft vaak wat andere spullen dan praxis, karwei en gamma.

Succes!Multimate, ik zoek hem op! Dank je.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 30 april 2016 @ 10:00:

Ik dacht bij het lezen van de op dat je een douchecabine ging strippen in de winkel...



Ik ging voor strippen ín de een douchecabine in de winkel.

Zo van "Weet je wat ik vandaag bij de Gamma zag??..."

Anders fabrikant even bellen/mailen?
Mijn man heeft vorige maand een doorzichtige voor onderaan de douchedeur bij praxis gehaald.
Wij hebben die wel eens bij de gamma gehaald.
Alle reacties Link kopieren
Bij Hornbach maak je ook een grote kans
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 30 april 2016 @ 10:08:

[...]





Ik ging voor strippen ín de een douchecabine in de winkel.

Zo van "Weet je wat ik vandaag bij de Gamma zag??..."

Het is dan ook gewoon een douchecabinestrippenwinkel.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een bouwmarkt.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Hornbach heeft een grote collectie, maten en profielen verschillen, dus origineel meenemen.
Alle reacties Link kopieren
Hornbach ga ik nu naar toe!
Alle reacties Link kopieren
Nou gaat niet gebeuren hoor, of je moet net mazzel hebben dat de 5 soorten strips van Hornbach passen. Aangezien er op onze cabine al 4 verschillende soorten zitten is de kans heel klein dat dit gaat lukken zo.



Bestellen bij de leverancier wordt het dus...



Voor de overige doe-het-zelvers: belangrijk is de maat van de "geul" oftewel de dikte van het glas. Die opmeten en naar de vorm van de strip kijken en dan kom je een heel eind (hoop ik )
Alle reacties Link kopieren
En op Google vind ik dat Sphinx complete sets aanbiedt.... Nu uitzoeken welk type we hebben en klaar is Clara!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je dat even komt melden!

Helaas heb ik geen idee welk merk cabine ik heb, die zat al in het huis, dus dat wordt nog flink zoeken vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons zit er een merkje in een bovenhoek verstopt. Bij jou misschien ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:-Suze- schreef op 30 april 2016 @ 16:38:

Bij ons zit er een merkje in een bovenhoek verstopt. Bij jou misschien ook?Ik heb er nooit op gelet Ik ga straks eens zoeken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven