Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Hallo wij zijn een stel uit omgeving rotterdam.

Wij hebben onze eerste club bezoek al achter de rug en de volgende is al gepland. De eerste keer was het kijken en bekeken worden.. Geen enkel probleem wij vinden het lekker om gezien te worden om om het zelf te zien. We hebben voor de zekerheid wel al met elkaar afspraken gemaakt wat wel en wat niet kan, wij staan open voor andere personen, maar ons motto blijft niks moet alles mag, maar wel volgens onze eigen gemaakte afspraken. Zo is het voor ons beide duidelijk en helder en kan er geen discussie ontstaan.



Wij gaan niet naar de club met de verwachting dat wij gaan sexen met andere mensen, wij gaan er heen voor ons eigen plezier, en mocht het dan wel gebeuren is dat voor ons een bonus...
Leef je leven zelf, laat je niet leven
Alle reacties Link kopieren
Hey stelrottetdam: mooie insteek.

Denk dat de meesten hier er wel zo in staan.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
quote:Zijdus schreef op 28 april 2016 @ 17:53:

Mannen die niet willen zoenen serveer ik onmiddellijk af. Geen seks zonder zoenen. Juist zoenen is voor mij een heerlijke opwarmer en bovendien vaak ook een goede graadmeter voor hoe de seks daarna zal zijn. Maar voordat ik überhaupt aan zoenen toe kom zal er toch ook zeker een spannend oogcontact, een leuke flirt, wat plagen en teasen aan vooraf moeten gaan. Mannen die zo vanuit het niets denken wel even met je op een matras te kunnen duiken, winden mij totaal niet op.Vind ik ook hoor, geen seks zonder zoenen. Maar als je al op de matrasjes met iemand ligt, kan het zomaar zijn dat er iemand bijkomt die na de daad geen enkele behoefte heeft om te knuffelen of even te kletsen, maar gewoon weg is. Niet elke vrijpartij in een club begint aan de bar. En in een geile bui kan ik daar dan een heel eind in meegaan, tot blijkt dat ze alleen even hun kwakkie kwijt wilden. Niet echt een prettig gevoel.
Alle reacties Link kopieren
@Rotterdam45, ik denk dat het je nog wel tegen gaat vallen om als "single man" alleen sexdates met vrouwen te gaan krijgen. Vrouwen die dat willen die zoeken over het algemeen de meeste knappe / charmante mannen uit die ze kunnen krijgen. En andere vrouwen zullen ook interesse hebben in romantische dates enzo.



Als je puur voor het neuken gaat dan kun je misschien beter naar de hoeren gaan.



En over orale seks, in swinger clubs gebeurt dit eigenlijk altijd zonder condoom. Let wel dat het niet gebruikelijk is om (zomaar) in de mond klaar te komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jerry_B schreef op 28 april 2016 @ 23:09:

[...]





Zo ongelooflijk waar. En de fantasie is altijd anders dan de praktijk. Zo zijn wij wel eens een keer geheel onverwacht in een geile bui in een groepsactiviteit beland terwijl we daar vooraf niet echt heldere afspraken over hadden gemaakt omdat dat een beetje ver van ons bed leek. Het begon allemaal heel erg leuk, en omdat we er wel eens over gefantaseerd hadden was het een momentje van "go with the flow" zeg maar. Echter, op een gegeven moment werd het mijn partner net iets teveel van het goede. Dan is het wel fijn dat een simpel seintje genoeg is om het vriendelijk doch snel af te breken.



Je kunt wel allerlei scenario's voorbespreken en grenzen afspreken, maar wat er precies gebeurt op zo'n avond kun je niet voorspellen. Wij hadden het vooraf vooral over stel-stel situaties gehad en eigenlijk geen rekening gehouden met andere situaties.Ik denk dat Rotterdam45 als single heer (of hooguit met een gelegenheidsdate) naar de club wil gaan. Dan is het dus van belang dat je eerlijk bent en blijft naar je nr 1, en niet de grenzen overschrijdt als zij er toevallig niet bij is en jij een geile bui hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:couplegooi schreef op 29 april 2016 @ 11:52:

@Rotterdam45, ik denk dat het je nog wel tegen gaat vallen om als "single man" alleen sexdates met vrouwen te gaan krijgen. Vrouwen die dat willen die zoeken over het algemeen de meeste knappe / charmante mannen uit die ze kunnen krijgen. En andere vrouwen zullen ook interesse hebben in romantische dates enzo.



Als je puur voor het neuken gaat dan kun je misschien beter naar de hoeren gaan.



Ik zou niemand aanraden om naar de hoeren te gaan (lees het topic 'Partner biecht op' maar eens door...)



Ik denk ook niet dat het gemakkelijk zal zijn om een dame te vinden. Dat je per se knap en/of charmant moet zijn, is ook niet helemaal waar. De fysieke klik is natuurlijk belangrijk, maar het gaat er maar om hoe je je presenteert. Niet iedereen kijkt alleen naar dat uiterlijk, hoewel een (groot) deel dat best zal doen. Dan nog blijft het lastig, omdat de spoeling voor mannen nu eenmaal dun is.



Kortom, verheug je nog niet te veel op de grazige weiden... Maar ik wens je desalniettemin veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal nooit naar een prostituee gaan, dat vind ik respectloos. Er zullen vast vrouwen zijn die het werk bewust en met plezier(?) doen, maar ik zou me erg slecht voelen als ik daar gebruik van zou maken.

Het gaat mij om samen van erotiek genieten, niet alleen ff neuken.

De grazige weiden had ik niet verwacht. Maar bedankt allen, dit schept veel duidelijkheid over de swingers wereld.

We zullen zien wat ik op datingsites of irl tegenkom, misschien ben ik wel charmanter en knapper dan ik denk ;)

Alleen de mindset al bevalt me wel, en dat zal vast effect hebben.

En dan kan ik misschien ooit eens met een gelegenheidsdate naar een pc gaan. Alleen gaan laat ik wel zitten..
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is knap ook van ondergeschikt belang, al moet ik wel enige interesse merken bij mezelf.

Rotterdam, ik sta ook op SF, je mag evt je nick naar mij peebeejen, dan buig ik me even over je profiel. (Als je dat leuk vindt hoor)



Je schrijft in een van je eerste postings hier dat vrouwen vaak geen onenightstand willen, klopt, wil ik ook niet maar tussen een ONS en diner en tripjes zit toch ook nog een heel gebied?

Ik hoef niet naar Londen en Parijs met mijn SF lover maar ik vind het wel heel plezierig om uitgebreid te kletsen en te seksen. En daarna mag hij heerlijk naast me in slaap vallen. Hij heeft een open relatie en gelukkig is die ruimte er. Wij mogen gewoon minnaars zijn en hoeven het niet bij 1 keer te houden en dat is wel zo fijn.



Beetje romantiek hoort erbij hoor, kom op.
...
Alle reacties Link kopieren
Zeker zit er veel tussen een onenightstand en weekendje weg, en dat is ook prima

We hebben afgesproken dat we wel thuis komen slapen. Maar hey, we hebben er wat maanden over gepraat, nu die regels bedacht en nu moeten we zien hoe dat loopt en hoe realistisch die regels zijn, toch?

Het is best een stap om open te gaan, het belangrijkste voor ons is dat onze stabiele relatie overeind blijft. Tijd zal het leren
Alle reacties Link kopieren
quote:Jerry_B schreef op 28 april 2016 @ 23:11:

[...]





Zit jij bij het SDC wervingsteam ? Dank voor de tip, maar ik zeg toch dat we niet op SDC zitten !Wow, relax! Ik neem aan dat je op andere sites ook wel speeddates kunt plaatsen? Lijkt me niet voorbehouden aan SDC. Maar ik kan het mis hebben... dan alvast bij voorbaat mijn nederige excuus!
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
He, rustig hier!

Waarschijnlijk allemaal er op uit



Wij zijn aan het kijken voor komende week en weekend. Gewoon zien wat op ons pad komt.



Rotterdam45, het lijkt mij een heel avontuur vwb een open relatie. Een goeie communicatie lijkt me erg belangrijk!

En ja, het lijkt me juist als man lastig want wanneer doe je het helemaal goed. Jouw vriendin vind het goed mits het alleen om de sex gaat en een eventuele sv wil toch weer net iets meer. Vindt daar maar eens een goede balans in. Zo ver ik het mij kan voorstellen is dat wanneer wij een stel treffen ik het heerlijk vind om ook lekker te zoenen en knuffelen met meneer. Ik kan dan best opgaan in de heer van het andere stel en juist dat vind ik ook belangrijk want alleen dan kan ik me laten gaan. Die klik is voor mij belangrijk maar is ook weer voorbij wanneer de avond voorbij is. Sommige stellen ontmoeten we vaker en de klik is er absoluut met de man maar dan alleen bij een ontmoeting. Daarbuiten gebeurd er niks en is er ook niks. Er moet inderdaad bij een date net iets meer omheen zitten dan alleen sex want dat is juist wat het leuk maakt.

Ik kan me voorstellen dat je daarom een avond wat meer inkleed met iets meer dan alleen sex.



En ja, zo iets moet je avonturen en zeker samen delen. Hoop voor je dat uitpakt zoals jij het voor je ziet!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Al met al blijkt het als single heer toch niet zo makkelijk in de "alleen maar sex" wereld.

Wil je toch eens naar een club? Hou er dan rekening mee dat je een vrouw alleen niet gauw zult treffen. Hooguit kun je aanschuiven in een trio. En een beetje bi is dan vaak een pre (want anders gaat de mannelijke helft van een stel niet gauw naar een club waar single mannen komen).

Een gelegenheidsdate lijkt me een beter idee.

Ga daar eens heen op zoek.

Als je dat erbij vermeld weet de dame in kwestie gelijk wat ze kan verwachten. En de dames die reageren zijn dan toch wel op zoek naar dat.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op sf al leuke spannende contacten opgedaan, over een paar weken al een date waar ik erg naar uitkijk. Eerder kan ik helaas niet! Hoe het daarna gaat zien we dan wel, eerst maar eens ervaren en opwindende ontmoetingen met minnaressen / seks vriendinnen hebben, dat lukt toch snel misschien ben ik leuker en knapper dan ik dacht ;) En een kundige minnaar worden, ik heb wat in te halen na jaren van niet-zo-spannende seks (sorry lief).

Ik ga alles proberen, het wordt fantastisch.

De balans tussen alleen maar seks en iets meer zullen we moeten zoeken, en bespreken naarmate de ervaring komt.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken je zoektocht heel goed Rotterdam. Een paar jaar geleden stonden wij voor hetzelfde. We hebben het van tevoren niet zo doorgekauwd als jullie, maar wel de afspraak gemaakt om vooral te blijven praten.



Inmiddels is dat geworden tot: we leggen elkaar geen beperkingen op en verwachten van elkaar dat we onze verantwoordelijkheid nemen voor iedereen die betrokken is.



Dit topic gaat meer over clubs, ik schrijd zelf bij het minnaartopic over mijn open relatie.



Ik kwam hier even aanwaaien omdat ik binnenkort met mijn minnaar een keer naar een club ga! Heel spannend, heel veel zin in!
Alle reacties Link kopieren
misschien dat ik een beetje bruut inbreek hier, maar heb een vraag aan jullie over swingen met een handicap.

mijn partner(man) zit in een rolstoel, wij hebben al een behoorlijke tijd een relatie, en we zijn op zoek naar nieuwe ervaringen.

we praten er samen veel over, verwachtingen grenzen ed.

nou heb ik al wel uitgezocht dat de clubs eigenlijk niet toegankelijk zijn. ook omdat hij zelf niet veel kan doen. bijv uitkleden en uit zijn rolstoel komen...

ik weet ook niet wat de reacties zouden zijn. ik kan me voorstellen dat een gehandicapte niet als sexwaardig gezien word. en onze kansen heel klein zijn op een date. hoe kijken jullie hier tegenaan?
quote:cijfersenstreepjes schreef op 02 mei 2016 @ 09:47:

misschien dat ik een beetje bruut inbreek hier, maar heb een vraag aan jullie over swingen met een handicap.

mijn partner(man) zit in een rolstoel, wij hebben al een behoorlijke tijd een relatie, en we zijn op zoek naar nieuwe ervaringen.

we praten er samen veel over, verwachtingen grenzen ed.

nou heb ik al wel uitgezocht dat de clubs eigenlijk niet toegankelijk zijn. ook omdat hij zelf niet veel kan doen. bijv uitkleden en uit zijn rolstoel komen...

ik weet ook niet wat de reacties zouden zijn. ik kan me voorstellen dat een gehandicapte niet als sexwaardig gezien word. en onze kansen heel klein zijn op een date. hoe kijken jullie hier tegenaan?



Clubs lijken ons inderdaad geen aanrader. De kans dat ze aangepast zijn aan rolstoelgebruikers is miniem en zelfs al waren ze dat is de kans dat je tot interactie komt ook niet bijster groot. Zoals je zelf aangeeft kan je man niet veel dus dat geeft al een hoopje praktische moeilijkheden, en los daarvan gaan velen inderdaad maar eens raar kijken en jullie als een curiosum beschouwen. Niet direct de goeie basis om wat dan ook te doen.



Our two cents: ga via een degelijke dating-site en zoek daar mensen waar jullie een leuke band mee kunnen opbouwen. Werk van daaruit om leuke contacten te hebben. Er zullen heus wel mensen zijn die er voor open staan, alleen gaan jullie wat meer moeite moeten doen om die mensen te vinden.

Zouden wij er zelf voor open staan? Lastige vraag eigenlijk. We sluiten het niet uit, maar eerlijkheidshalve is de kans klein. Dat zou dan sowieso enkel zijn bij een koppel waarbij de klik heel goed zit, waarbij hij de vrouw hier qua mindset heel goed weet te bespelen, waarbij zijn handicap geen seks onmogelijk maakt en waarbij geen van betrokken partijen het gevoel krijgt dat het gedaan wordt uit medelijden.



Wat ons ook direct bij het punt "wat zet je op het profiel" brengt. Dat is dubbel lijkt ons. Enerzijds is het goed open kaart te spelen, anderzijds is de kans groot dat je alsnog het curiosum-effect en/of het medelijden triggert. Denken dat je niet volledig open boek moet spelen op dat profiel (je kan uiteraard aangeven dat daten niet voor iedereen weggelegd zal zijn wegens medische complicaties), maar dat je de details pas moet delen bij een goeie klik met bepaalde mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:cijfersenstreepjes schreef op 02 mei 2016 @ 09:47:

misschien dat ik een beetje bruut inbreek hier, maar heb een vraag aan jullie over swingen met een handicap.

mijn partner(man) zit in een rolstoel, wij hebben al een behoorlijke tijd een relatie, en we zijn op zoek naar nieuwe ervaringen.

we praten er samen veel over, verwachtingen grenzen ed.

nou heb ik al wel uitgezocht dat de clubs eigenlijk niet toegankelijk zijn. ook omdat hij zelf niet veel kan doen. bijv uitkleden en uit zijn rolstoel komen...

ik weet ook niet wat de reacties zouden zijn. ik kan me voorstellen dat een gehandicapte niet als sexwaardig gezien word. en onze kansen heel klein zijn op een date. hoe kijken jullie hier tegenaan?In het algemeen geldt in de swingers wereld toch wel dat als de vrouw van een stel aantrekkelijk is je altijd wel een ander stel kan vinden. Nu is een rolstoel bij de man zeker een nadeel maar het hoeft niet onoverkomelijkt te zijn. Wel lastig in een parenclub omdat het meestal kruip door sluip door kamers zijn. Maar je kunt natuurlijk best gaan geilen in het bubbelbad bijv. In de Fata is die volgens mij best toegankelijk. Ik zou op een zondag gaan dan kun je ook de tuin in bij een zonnige dag. Plus dan is er wat ouder relaxter publiek.
Alle reacties Link kopieren
quote:fitch schreef op 29 april 2016 @ 23:54:

[...]





Wow, relax! Ik neem aan dat je op andere sites ook wel speeddates kunt plaatsen? Lijkt me niet voorbehouden aan SDC. Maar ik kan het mis hebben... dan alvast bij voorbaat mijn nederige excuus!



Ow sorry, dat kwam er misschien wat feller uit dan de bedoeling was, excuses niet nodig hoor ! Wat ik wilde zeggen: wij zitten helemaal niet op datingsites.



Maar ook zonder (speed)date werd het heel gezellig afgelopen weekend. Lekker even weg met zijn tweetjes zonder de kinderen is ook goed op zijn tijd !!
Alle reacties Link kopieren
Ik ken alleen de Mystique en de Fun, en die zijn beide verre van rolstoelvriendelijk van opzet. Als je niet zelfstandig de trap op kunt wordt het een moeilijke zaak om überhaupt boven te komen, er zijn op verschillende plaatsen kleine trapjes en het is op veel plaatsen te smal voor een rolstoel. Ik denk dat je in de meeste clubs wel tegen dat soort praktische problemen aanloopt, maar misschien loont het wel de moeite om de club die je voor ogen hebt eens te bellen en te vragen naar de mogelijkheden. Misschien kan er met wat hulp wel meer dan je denkt.



Verder kan ik uit eigen ervaring zeggen dat je je juist niet te veel druk moet maken of je wel of niet sex-waardig geacht wordt met een beperking. Er zullen er vast een hoop afhaken maar als je verder aantrekkelijk bent en een open houding hebt dan denk ik dat het wel losloopt. Onze situatie is niet te vergelijken met die van jullie, maar wij dachten een tijd terug ook dat wij door velen onaantrekkelijk gevonden zouden worden omdat mijn lief om medische redenen een slangetje in haar neus heeft. Dus dat is nogal zichtbaar en wij dachten dat velen dat meer dan storend zouden vinden. Het tegendeel is eigenlijk waar, wij hebben de laatste tijd juist heel veel leuke spontane contacten in de club.
Alle reacties Link kopieren
Vast een sociaal onwenselijk antwoord; Ik zou geen date/ontmoeting in de club willen met iemand in een rolstoel. Als je jezelf niet kan uitkleden, kun je mij ook niet uitkleden. Daarnaast zijn een hoop standjes waarschijnlijk onmogelijk. Van spontane ongeremde geile seks is dus totaal geen sprake.

Dat couplegooi zegt dat je met een knappe vrouw altijd wel een date krijgt, herkennen wij dan ook totaal niet. Wij hebben eerder het idee dat vrouwen veel kritischer zijn dan mannen in hun tijdelijke-partner keuze. M'n man is veel sneller tevreden over een vrouw dan ik over een man. Kan z'n vrouw nog zo knap zijn.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Sociaal onwenselijk of niet, het is gewoon je eigen keuze om dat niet te willen, niks mis mee. Er zijn zoveel mensen waarmee ik niks wil !

Ik vind het wel jammer dat je een aanname doet ("een hoop standjes zijn waarschijnlijk onmogelijk") waarvan je niet weet of dat klopt.
Alle reacties Link kopieren
Niet geheel een aanname;



"nou heb ik al wel uitgezocht dat de clubs eigenlijk niet toegankelijk zijn. ook omdat hij zelf niet veel kan doen. bijv uitkleden en uit zijn rolstoel komen... "



Iemand die niet zelfstandig uit een rolstoel kan komen, lijkt mij niet in staat veel verschillende standjes uit te voeren.



Bedoel dit niet gemeen richting cijfersen streepjes! Probeer meer een beeld te geven hoe anderen er ook over kunnen denken. Ik hoop voor jullie nl. echt dat jullie je plekje in deze leuke swingerswereld kunnen vinden!
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Juist dat vraag ik me af hoor! Ongeremde seks zit 'm niet alleen in de vele standjes. Het zit vooral ook in de klik. Daarnaast ben ik over uiterlijk juist niet zo kritisch. In ieder geval minder kritisch als mijn man. En dat is echt niet omdat ik nou zo lelijk ben...juist niet wordt mij vaak verteld.

Wel lijkt het me veel prettiger een thuisdate te hebben met iemand in een rolstoel. Dat is net iets intiemer en meer relaxed.

Het zou voor mij zeker niet iets zijn wat mij tegen zou houden.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Hebben wij niet allemaal wel "iets" dat we graag zouden willen, maar dat door interne of externe omstandigheden een droom zal blijven? Kwestie van gezonde acceptatie noem ik dat. Leen heeft gelijk, als je het dan (toch) zou willen uitproberen is thuisdate volgens mij de enig juiste keuze.



Daarnaast, zitten clubbezoekers erop te wachten? Wij merken laatste tijd dat steeds vaker enorme volumes mens in club net ons lijken uit te zoeken en ook daar hebben wij niets mee. We gaan zelfs naar andere ruimtes toe omdat we daardoor worden afgeleid. Discriminatie? Nee hoor, gewoon vrijheid van...... Ieder z'n meug...
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor ons bezoek van afgelopen vrijdag dit topic veel gelezen, vandaar dat het wel zo leuk is als ik mijn ervaring ook hier achterlaat.



We zijn naar de Fata geweest en hebben een hele leuke avond gehad. Vooral ook doordat er een ander nieuw stel was waar het heel goed mee klikte en we dus ook een onwijs leuke avond hebben gehad. Wel vond ik het vrij rustig voor een vrijdagavond, is dat altijd zo? Verder vond ik de verdieping boven de dansvloer te massaal en sfeerloos en ben ik blijkbaar geen type voor de dark room Het zwembad en de kamertjes achterin vond ik dan wel weer super!



Het was een heel leuke ervaring en ik denk dat we nog wel een keer zullen gaan, maar dan eens naar een andere club. En het heeft me vooral ook doen inzien dat het niet per sé in een club hoeft, maar dat je ook prima een date kan regelen ofzo. Hoewel je dan weer niet het element van kijken en bekeken worden hebt, wat ik ook erg opwindend vond. Conclusie: positieve ervaring, in de toekomst zeker nog een keer en ik denk er dagelijks nog met plezier aan terug

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven