Mannen en prostituees? Vraag maar raak!

12-04-2015 13:50 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat vrouwen vaak nieuwsgierig zijn naar hoe het eraan toe gaat als mannen prostituees bezoeken. Ik heb in m'n leven meer dan 1000 keer een bezoekje gebracht (ik denk bij zo'n 600 a 700 verschillende dames) - dus vraag maar raak! Ik zal alle vragen zo eerlijk mogelijk beantwoorden en de dingen niet mooier maken dan ze zijn.
-
TO en snuffelding geven ons prima inzicht in het niveau van de gemiddelde hoerenloper. Om over die kansloze site (plus reacties aldaar van TO) nog maar te zwijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 27 april 2016 @ 21:20:

Je redenering klopt niet roosss.

Ik zou het bijzonder op prijs stellen als je mij voortaan zou negeren.



Dank je wel.
...
Alle reacties Link kopieren
Maar je bent zo vriendelijk!
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
quote:YouWish schreef op 27 april 2016 @ 23:56:

TO en snuffelding geven ons prima inzicht in het niveau van de gemiddelde hoerenloper. Om over die kansloze site (plus reacties aldaar van TO) nog maar te zwijgen.Wat is mijn "niveau" dan?
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 26 april 2016 @ 16:03:

[...]





Ik denk dat elke man een beetje acteert en niet al zijn ware lusten laat zien, omdat dat onacceptabel is voor vrouwen.Mijn vriend moest hier héúl hard om lachen. En ik trouwens ook.
En nu?
quote:typotypo schreef op 29 april 2016 @ 16:08:

[...]





Wat is mijn "niveau" dan?Niveau liegebeest tegen vriendin en slaaf van onbedwingbaar willetje van zijn piemel
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 26 april 2016 @ 16:05:

[...]





Wat bedoel je daarmee?

Dit is niet een beetje acteren, dit is een compleet andere persoonlijkheid voorspiegelen.

Zoals wanneer Willem Alexander in werkelijkheid gay zou zijn, Mark Rutte stiekem thuis een vrouw met tien kinderen had, Miss World een vent zou zijn met opgespoten tieten en een jurk aan, Sanoma achter de schermen een cryptocommunistiche organisatie, en Talldick in werkelijkheid een kleintje zou hebben.



Snap je het al een beetje ?
óu sont les neiges d'antan

Talldick? ja dat ben je als je tegen je vriendin liegt maar ehh héb je er ook een?
Alle reacties Link kopieren
quote:Deadpool schreef op 29 april 2016 @ 16:39:

Talldick? ja dat ben je als je tegen je vriendin liegt maar ehh héb je er ook een?Hij zegt van wel maar mijn stelregel is... Pikcs or it didn't happen.
...
Alle reacties Link kopieren
En dan over het niveau van typo zeuren...
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Eigenlijk zijn we hier allemaal triest bezig.. Typo kan in het dagelijks leven op een eerlijke wijze geen fatsoenlijke vrouw krijgen, heeft een inlognaam gemaakt voor een vrouwenforum en typt hier dagelijks mee.. Wat een fucking zielig leven als je dit als man serieus doet! Mijn vent moet echt niet mee schrijven op een vrouwen forum. Zegt genoeg over hem dus laten we hem vooral niet voeren en serieus nemen. Dat ie z'n tijd maar bij de hoeren invult.
Alle reacties Link kopieren
quote:teagirl schreef op 30 april 2016 @ 19:46:

Eigenlijk zijn we hier allemaal triest bezig..



Je bedoelt voornamelijk jezelf neem ik aan?

Waar bemoei jij je mee, men maakt hier zelf wel uit of men hier schrijft of niet.

Wie weet post jouw man hier wel stiekem. Stiekem ja, omdat zijn vriendin een tikje kleingeestigheid niet kan onderdrukken.
...
Roos ik ken m'n vriend en nee dat doet hij gelukkig niet. En ik bemoei mezelf met alles waar ik dat mee wil! Zo.
Ik bedoelde dat ik denk dat typo nogal "gevoerd" wordt door alle reacties en hij juist op die aandacht geilt. Doelde daarmee ook op mijzelf aangezien ik maanden terug al eens op hem gereageerd heb.
Alle reacties Link kopieren
quote:teagirl schreef op 30 april 2016 @ 20:52:

Roos ik ken m'n vriend en nee dat doet hij gelukkig niet. En ik bemoei mezelf met alles waar ik dat mee wil! Zo.Je vergeet "lekker puh".
...
Alle reacties Link kopieren
quote:teagirl schreef op 30 april 2016 @ 20:53:

Ik bedoelde dat ik denk dat typo nogal "gevoerd" wordt door alle reacties en hij juist op die aandacht geilt.

Is dat erg?

Als Typo of wie dan ook zich een beetje lekkerder voelt door wat aandacht ben ik niet beroerd om die te geven hoor.

Ik heb zat.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:teagirl schreef op 30 april 2016 @ 19:46:

Eigenlijk zijn we hier allemaal triest bezig.. Typo kan in het dagelijks leven op een eerlijke wijze geen fatsoenlijke vrouw krijgen, heeft een inlognaam gemaakt voor een vrouwenforum en typt hier dagelijks mee.. Wat een fucking zielig leven als je dit als man serieus doet! Mijn vent moet echt niet mee schrijven op een vrouwen forum. Zegt genoeg over hem dus laten we hem vooral niet voeren en serieus nemen. Dat ie z'n tijd maar bij de hoeren invult.Damn... Ik heb een fucking zielig leven, als man hier op een vrouwen forum. Lekker dan,verpest toch een beetje m'n fijne weekend gevoel. Was ik maar een vent zoals Teamuts er eentje heeft.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor vincedexa



Mannelijke inbreng is juist zeer gewenst op een vrouwenforum.

Ja, i know, vrouwen zijn complexe wezens
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
quote:teagirl schreef op 30 april 2016 @ 20:52:

Roos ik ken m'n vriend en nee dat doet hij gelukkig niet. En ik bemoei mezelf met alles waar ik dat mee wil! Zo.Net als zoveel vrouwen die denken hun man te kennen. Dream on baby.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 30 april 2016 @ 21:29:

[...]



Je vergeet "lekker puh".
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 29 april 2016 @ 17:01:

[...]



Hij zegt van wel maar mijn stelregel is... Pikcs or it didn't happen.Ik stuur graag en pic, maar dat mocht toch niet op dit forum?
-
Alle reacties Link kopieren
quote:vincedexa schreef op 01 mei 2016 @ 00:38:

[...]



Damn... Ik heb een fucking zielig leven, als man hier op een vrouwen forum. Lekker dan,verpest toch een beetje m'n fijne weekend gevoel. Was ik maar een vent zoals Teamuts er eentje heeft.'Teamuts'... Echte mannen maken niet zulke zielige sneren.
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 01 mei 2016 @ 12:35:

[...]





Net als zoveel vrouwen die denken hun man te kennen. Dream on baby.

Toch snap ik het niet. Wat zouden deze mannen dan willen? De vrijheid om sex buiten de deur te zoeken? Dat kan toch? Dta heet open relatie. Maar dan is die vrijheid er wel voor beide partijen. Of ben je als hoerenlopende man juist tevreden over de verhoudingen, waarbij jij dat wel kunt, maar je vriendin/vrouw die vrijheid niet heeft? Of wil je het juist stiekem blijven doen om niet de afkeuring van de schoonmoeder, de buurvrouw, je baas over je heen te krijgen? En waarom is het zo belangrijk om een ander beeld van jezefl te schetsen? ben je zo bang om voor je opvattingen te staan?

Je gaat toch ook niet ontkennen dat je naar Terschelling op vakantie gaat, rookt, op de VVD stemt, of in het magazijn werkt? Allemaal zaken waar anderen een oordeel over hebben.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Dat eerste.

Ik heb legio vreemdgangers gesproken en die vinden het vnl fijn om zelf buiten de pot te piesen maar ze zien hun vrouw graag op hun eigen plee.

Juist zij zijn vaak enorm oordelend naar open relaties. Bizar hoe dat werkt.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 02 mei 2016 @ 18:55:

[...]



Je gaat toch ook niet ontkennen dat je naar Terschelling op vakantie gaat, rookt, op de VVD stemt, of in het magazijn werkt? Allemaal zaken waar anderen een oordeel over hebben.



Maar Terschelling is gewoon Terschelling, niks mis mee. (Hoewel, als iedereen in je omgeving verre reizen maakt en jij gaat naar Terschelling, misschien toch wel.) ga je in je eentje naar Thailand en ben je een single man van middelbare leeftijd, dan hou je dat misschien wel stil, of je liegt erover.



VVD kun je ook vrij moeiteloos stemmen, bij PVV gaan er meer mensen liegen.



Naar de hoeren gaan of een open relatie hebben, lijken mij net zo iets als single man Thailand of PVV stemmen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven