Taart die langer houdbaar is?

24-04-2016 09:08 37 berichten
Ik wil binnenkort tracteren.

Welke taarten raden jullie aan die ik op een zaterdag kan mopen en die s maandags nog prima te eten zijn?

Iets zelf maken kan ik niet. Heb nl meerdere taarten nodig en zelf maar 1 taartvorm.
Vers gebak van de bakker: heerlijk.

Twee dagen oud gebak van de bakker: best oke.

Diepvriesgebak: best oke.

Zelf ingevroren en weer ontdooid gebak: mwah, ik eet liever een boterham met kaas... Het wordt meestal een beetje nattig/zompig. Yuk.



Kortom: als het het laatste wordt zou ik toch eerder kiezen voor koeken of bonbons.
Diepvriestaart.
Alle reacties Link kopieren
quote:Penelope_ schreef op 24 april 2016 @ 09:14:

Laatst een massale voedselvergiftiging op ons werk door taart dus zou zelf geen risico's meer willen nemen.Echt waar? Wat een ramp. Achteraf wel om te lachen denk ik maar wel bizar!!
Niet om te lachen, ook niet achteraf schaapjes!





Een diepvriestaart...geniaal plan, dat ik daar zelf niet op ben gekomen. Ik kocht ooit eens in studententijd een chocoladetaart uit vriezer bij de Lidl. Heel goedkoop en heel erg lekker. Zo lekker dat iedereen vroeg waar die speciale taart vandaag kwam en sindsdien iedereen de Lidl bezocht voor die taart als er een verjaardag etc gevierd moest worden......en dat waren niet allemaal studenten met beperkt budget. Dus naam winkel zegt niets over kwaliteit en wel of niet vers zegt niets over kwaliteit. Leuke eye-opener was dat toen!
Een kant en klare taartbodem uit de supermarkt en daar verse aardbeien op of een blik bosvruchten vlaaivulling. Heb ik standaard in huis voor onverwachte gasten.
Daim-taart
Alle reacties Link kopieren
Zit je midden op de Waddenzee dat ze niet bezorgen?
Alle reacties Link kopieren
En een taartvorm lenen of erbij kopen is geen optie?
Of nog beter; een grote schaal met allemaal verschillende chocolade, snoep en popcorn!
Alle reacties Link kopieren
Chocoladetaartje van de Jumbo ??, toevallig vandaag 1 gehaald voor de verjaardag van mijn dochter en hij is tot 3-5 houdbaar, is echt heerlijk.
Grapje hoor maar ik zag de topic en ik verbaas me dat er nog niemand over zijn of haar schoonmoeder is begonnen.
Blondie, ik begrijp 'm ef niet.



Trouwens TO.....het abrikozen-appel taartje van AH is ook lekker en houdbaar. Is cakeachtig, rond en denk hetzelfde formaat als de chocoladetaart van Jumbo.



Zo heb je al 2 diverse taartjes, fijn voor de keuzemogelijkheden.



Heb je eigenlijk al besloten wat je doet??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven