Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:rozebriefpapier schreef op 30 april 2016 @ 18:25:

Mensen die reageren op nieuwsberichten. Meestal hebben ze helemaal niks toe te voegen.



Ik snap sowieso niet waarom je met wildvreemden op Facebook zou gaan discussiëren.

Is toch hetzelfde als op Viva met wildvreemden zitten?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig niet, Single!
Later is nu
quote:Maleficent schreef op 30 april 2016 @ 21:44:

[...]





Is toch hetzelfde als op Viva met wildvreemden zitten? Op Viva is het anoniem jezelf voor schut zetten... Op Facebook sta je voor schut voor je hele vriendenlijst en staat je foto en naam er nog bij.
quote:single1985 schreef op 30 april 2016 @ 19:56:

Iemand deze al tegen gekomen?



"Of ik werk !? JAZEKER !!! Ik ben familie-manager, wekker, kok, leraar, oppas, verpleger, trainer, kapper, psychologe, bodyguard, toekomst voorspeller, schouder om op te huilen, gps (want ik vind alles), en IK ben beschikbaar 24/7 en 365 dagen per jaar. Zelfs als ik ziek ben werk ik nog door.

Kopieer dit als je Mama bent, en er trots op bent ??? Ben supertrots op hem"Huh?
Alle reacties Link kopieren
quote:Hamzter schreef op 29 april 2016 @ 12:38:

Dit soort afbeeldingen bedoel je denk ik, Rozebriefpapier?

Die zie ik ook steeds vaker opduiken doordat 'vrienden' van mij erop reageren.



[img]https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=57A314B1[/img]



En bij vrijwel elke variant van dat plaatje, verandert een voorwerp bij het rijtje wat je moet oplossen, ten opzichte van dat bij de 'uitleg' (een dominosteen i.p.v. twee), dus die is de helft waard.



Ik zie nu steeds vaker 'tag je vriend bij deze status zodat hij zonder reden naar deze hamburger moet kijken'. En dan met allerlei varianten op de hamburger. Ja, grappig?
Alle reacties Link kopieren
quote:rozebriefpapier schreef op 30 april 2016 @ 23:19:

[...]



Op Viva is het anoniem jezelf voor schut zetten... Op Facebook sta je voor schut voor je hele vriendenlijst en staat je foto en naam er nog bij.



Maar hoezo zet je jezelf voor schut dan?

Ik reageer best vaak op nieuwspagina's.



Of bedoel je er mensen mee die niet normaal kunnen discussiëren?
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Micchan schreef op 01 mei 2016 @ 01:29:

[...]





Ik zie nu steeds vaker 'tag je vriend bij deze status zodat hij zonder reden naar deze hamburger moet kijken'. En dan met allerlei varianten op de hamburger. Ja, grappig?Dat soort dingem zijn vaak 1 keer grappig, daarna flauw en daarna stomvervelend.
nou, april was ook erg koud. Ik ben best toe aan wat warmte.
quote:Starshine schreef op 01 mei 2016 @ 12:22:

nou, april was ook erg koud. Ik ben best toe aan wat warmte.Ja ik ook, maar geloof niet dat dat met zo'n plaatje gaat lukken.. ;)
Dit... Ik zie dit al twee weken of zo.



[img]http://i.imgur.com/e8668lG.jpg[/img]




Tja, het is mijn humor niet, maar er staat ook duidelijk onder: Stumpertjes, dat is pcies de doelgroep denk ik
quote:friezinnetje2014 schreef op 01 mei 2016 @ 18:02:

[img]http://i.imgur.com/e8668lG.jpg[/img]



Tja, het is mijn humor niet, maar er staat ook duidelijk onder: Stumpertjes, dat is pcies de doelgroep denk ik



Volgens mij zijn ze niet de enigen die dit doen. :')

Het is inderdaad wel een bepaalde doelgroep die er steeds op reageert.
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 30 april 2016 @ 19:56:

Iemand deze al tegen gekomen?



"Of ik werk !? JAZEKER !!! Ik ben familie-manager, wekker, kok, leraar, oppas, verpleger, trainer, kapper, psychologe, bodyguard, toekomst voorspeller, schouder om op te huilen, gps (want ik vind alles), en IK ben beschikbaar 24/7 en 365 dagen per jaar. Zelfs als ik ziek ben werk ik nog door.

Kopieer dit als je Mama bent, en er trots op bent ??? Ben supertrots op hem"Jaaaah, van de week werd precies deze gepost door een collegaatje!
"I love not Man the less, but Nature more..."
Ik begrijp die zin niet. BEN TROTS OP HEM?
Ik snap hem zo wie zo niet want de persoon die dat bericht had gepost heeft gewoon een fulltime baan buitenshuis
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 01 mei 2016 @ 20:50:

Ik snap hem zo wie zo niet want de persoon die dat bericht had gepost heeft gewoon een fulltime baan buitenshuis
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb ook iemand in de tl die dit plaatste en daarbij zetten er te zijn voor haar zoon én 3 dagen te werken.



Ik voel niet zo'n behoefte tot die veer in m'n reet. Daarvoor plaats ik wel foto's
Later is nu
.
Alle reacties Link kopieren
Oooh Star, je maakt me zó nieuwsgierig
Later is nu
Haha. Het was een beetje een zeikstuk omdat ik iets van wat fbvrienden niet zo leuk vond. Maar ik heb het toch maar weggehaald omdat ze het zo zouden herkennen.
Alle reacties Link kopieren
ah.. logisch



is ook vaak de reden dat ik dingen hier niet plaats
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hemelvaartsdag is er een gratis foodtruckfestival met muziek.



Vraagt iemand of het eten er allemaal gratis is

Ja joh ze geven alles gratis weg, maakt het uit dat ze verlies draaien.



Nu "ken" ik deze persoon en dat is sowieso niet de meest snuggere.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ik kan het niet kopiëren, maar deze statusupdate is wel heel ergerlijk en wordt massaal gedeeld: https://m.facebook.com/br ... 10153765459379751/?type=3

(Publieke pagina)



Hij gaat niet eens in op de beschuldigingen van de bommen op Syrië maar lijkt het eerder goed te praten omdat de mensen van daar hier opgevangen worden.
Alle reacties Link kopieren
Dat lees ik toch anders, Rozebriefpapier. Natuurlijk praat hij bommen niet goed.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven