Geaardheid zoon

24-04-2016 20:14 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag,

Ik twijfel aan de geaardheid van mijn 16 jarige zoon.

Hij is ontzettend lief, zorgzaam en heeft veel vriendinnen ( geen vrienden).

Hij wilt de zorg in, heeft veel vrouwelijke trekjes en heeft een fijne bijbaan tussen alleen maar vrouwen.

Ik durf er eigenlijk niet met hem over te praten omdat ik hem niet wil kwetsen

Overigens maakt het mij niets uit of hij wel of niet homo of bi is, ik vind het het belangrijkste dat hij gelukkig wordt .

Ik vind het moeilijk dat ik veel vragen krijg over zijn geaardheid en antwoord maar gewoon eerlijk dat ik het echt niet weet en hij misschien zelf ook niet.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
quote:Defrona schreef op 27 april 2016 @ 16:42:

[...]





Uiteraard, wie kent ze niet? En de meerderheid op straat is makkelijk te onderscheiden, binnen een seconde. Dat bedoel ik juist. Onnodig.Dat is pertinent niet waar. Of heeft een op de tien mensen die jij op straat voorbij loopt soms het typische gay/lesbo uiterlijk? Durf te wedden van niet. Die zijn er zeker ook (en wat dan nog?) maar als je weet dat 1 op de 10 mensen homoseksueel is dan weet ik zeker dat je bij het merendeel gewoon echt niet denkt: daar heb je weer zo iemand die moet provoceren met zijn/haar geaardheid. Daar heb je gewoon geen gedachten bij of je denkt: wat een knappe man/vrouw, wat kijkt dat mens lelijk, moet jij niet eens naar de kapper, wat een leuke jas etc.
En al denk je dat ze homoseksueel zijn, dan kunnen ze dat ook niet zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou vragen of hij al een vriendinnetje heeft. Vraag het op een kinderachtige manier, dan valt het niet zo op.

Als hij begint te stotteren en zenuwachtig te doen, zou het zo kunnen zijn dat hij vanzelf begint over het feit dat hij homo is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven