Entertainment alle pijlers

The Waiting Dead

25-04-2016 15:21 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het The Walking Dead-kletstopic. Help elkaar de break te overleven! Door te bakvissen, speculeren, memes te plaatsen, andere series aan te raden, noem het maar op.







Iedereen is welkom om mee te doen! Of je nu een onvervalste diehard, longtime lurker of newbie bent. De enige voorwaarde is dat je de drie vragen beantwoordt:

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary



Leuk om van elkaar te weten:

* Met wie kijk je standaard TWD?

* Wat nuttig je meestal tijdens het kijken (op je vingernagels na dan)?



Er zijn geen uitzendingen tot oktober, maar spoilers blijven op de loer liggen. Spoilers, comicspoilers en castingnieuws dus graag in het wit, omdat niet iedereen dit wil weten. Bedankt! In het Spoilertopic The Walking Dead S7 kun je castingnieuwtjes en andere (mogelijke) spoilers lezen en bespreken die kunnen leiden tot een conclusie over wie er doodgeknuppeld is tijdens de seizoensfinale. Betreden op eigen risico!



Het vorige topic: The Walking Dead: Not Cool

Het Fear The Walking Dead-topic: Fear The Walking Dead

Comics: link 1, link 2, link 3
quote:daj schreef op 29 april 2016 @ 10:07:

Hen toch maar een PayPal account aangemaakt. Wil echt wat leuke TWD spullen scoren Hoe zijn jullie ervaringen met Etsy en Amazon en Aliexpress? Of andere tips? Voor leuke sites?



Voor Alieexpress kan je met Ideal betalen. Vanmiddag wat dingen besteld (geen twd dingen )

Ben benieuwd.



Alieexpress had wel wat twd dingen, vooral leuke sieraden. Veel forummers hier hebben daar wat besteld geloof ik
quote:Starshine schreef op 29 april 2016 @ 10:50:

Over TWD merchandise:

Dat is gewoon zo lastig te krijgen in Nederland. Je hebt natuurlijk Large, maar die hebben ook maar een beperkt aanbod. In Amerika is enorm veel te krijgen en gewoon in de winkel. Ik hoorde eens dat ze zelfs weddingplanner boekjes hebben met TWD thema ( ik had er nog nooit van gehoord, boekje om je huwelijk in te plannen).

Etsy en Aliexpress zijn leuk, maar vaak is dat zelfgemaakt en/of slechte kwaliteit. Blijft over: officiele merch bestellen direct uit Amerika, maar dat is tricky vanwege douanekosten en lange leveringstijd. Ik wacht nog steeds op een pakje bv, dat ik al in februari besteld heb.



Wie ging er ook alweer naar New York? Kunnen we bestellingen opgeven Onder de 22,- is btw-vrij. Boven de 22 en 150 heb je de kans om btw te moeten betalen en daar boven btw+ invoerrechtkosten
quote:ZeezoutCaramel schreef op 29 april 2016 @ 17:55:

Hahaha ik was degene die naar New York ging hahaha. Als jullie specifieke wensen hebben met plaatjes en niet al te prijzig (ivm goed vertrouwen en mn eigen invoerkosten: was van plan zelf ook nogal te shoppen) wil ik best kijken of ik ergens tegenaan loop. Wij komen nl zeker wel in een paar de goede winkels dus wie weet. Op jacht naar dingenkan ik helaas niet want we zijn er maar een week hahaha.



Ik durf het bijna niet te vragen Maarre een telefoonhoesje met 'don't dead, open inside' voor de HTC M8. Ik wil geen hardcase backcover, maar een 'phone case' dus met flapje.



Zoiets





Zou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij mee zijn
quote:ZeezoutCaramel schreef op 29 april 2016 @ 22:26:

Lizzie...

The Grove nog maar eens herkijken na mijn vakantie. Ik ga morgen trouwens, we hebben wifi in ons appartement dus ik zal eens kijken of ik nog van me laat horen .



Morgen=vandaag

Veel plezier!
quote:ellencb schreef op 30 april 2016 @ 08:51:

[afbeelding]



quote:daj schreef op 30 april 2016 @ 15:25:

Iemand een idee hoe ik aan zo'n hoesje(flip case) kan komen voor een Samsung Galaxy S5 Mini?

Besteld iemand ooit van Ebay? of heeft iemand ooit een TWD hoesje laten maken?

[afbeelding]Ik ben dus niet de enige
Ik zat nog even te zoeken op telefoonhoesjes (flipcovers) voor de Samsung galaxy s5 mini die je zelf kan ontwerpen en ik vond deze site:



https://www.gocustomized. ... nee-hoesje-ontwerpen.html



En nu is t tijd om te slapen na een hele drukke maar vooral ook erg leuke dag!



Later ga ik alles even bijlezen
Goedemorgen.

Die telefoonhoesjes laten me niet los. Ik heb nu een simpele blauwe flipcover maar wil ook wat anders. Ga toch maar zelf ontwerpen.

Maar dan is de vraag....daryl wings, don't dead, open inside, een foto van NR van de Amanda Demme sessie? Keuzes, keuzes.
https://www.instagram.com/p/BE05i0XscFq/
ik vond deze site nog:

https://www.ontwerpeencas ... msung-galaxy-s5-mini-case



helaas geen flipcovers voor de s5 mini
Alle reacties Link kopieren
quote:tulpje1977 schreef op 01 mei 2016 @ 02:28:

Ik zat nog even te zoeken op telefoonhoesjes (flipcovers) voor de Samsung galaxy s5 mini die je zelf kan ontwerpen en ik vond deze site:



https://www.gocustomized. ... nee-hoesje-ontwerpen.html



En nu is t tijd om te slapen na een hele drukke maar vooral ook erg leuke dag! Bedankt voor de tip



Ik vond zelf nog deze:

http://www.ebay.com/itm/W ... C-Xperia-LG-/271987643688

Maar dat gedeelte met die uitstekende zombie handen, zit dan aan de zijkant, dat is niet zo mooi, vind ik.





Later ga ik alles even bijlezen
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 01 mei 2016 @ 01:18:

[...]





Ik durf het bijna niet te vragen Maarre een telefoonhoesje met 'don't dead, open inside' voor de HTC M8. Ik wil geen hardcase backcover, maar een 'phone case' dus met flapje.



Zoiets

[afbeelding]



Zou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij mee zijn +1 maar dan voor de Samsung Galaxy S5 Mini, ik vond deze alleen bij een franse (dubieuze) website,...
Hoi people,



Ik ga vandaag 3 weken op vakantie. Dus veel plezier op dit topic in de tussentijd

Misschien dat ik alweer een nieuwe moet zoeken tegen de tijd dat ik terug ben
quote:Zharon09 schreef op 01 mei 2016 @ 12:28:

Hoi people,



Ik ga vandaag 3 weken op vakantie. Dus veel plezier op dit topic in de tussentijd

Misschien dat ik alweer een nieuwe moet zoeken tegen de tijd dat ik terug ben Fijne vakantie Zharon!
fijne vakantie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Zharon09 schreef op 01 mei 2016 @ 12:28:

Hoi people,



Ik ga vandaag 3 weken op vakantie. Dus veel plezier op dit topic in de tussentijd

Misschien dat ik alweer een nieuwe moet zoeken tegen de tijd dat ik terug ben



Fijne vakantie! En ja, je zal vast een nieuw topic moeten zoeken

Tot dan!
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Ik kon world war zombie niet echt volgen. BP was leuk, maar m'n aandacht bleef er niet bij. Maar ik ben niet echt een filmkijker, doe mij maar TWD!



Ik kan niet wachten Baami, op je plaatjesplakrechtenstalkactie Ik plaatjes (Daryl).



MacTrees, ik ben trots op je. Het begin is er!

Ik zou wel voor een andere outfit kiezen als ik jou was, die flappen lijken me zo onhandig! Ik zou erover struikelen (maar misschien ben jij een stuk handiger )
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
[quote]Zharon09 schreef op 01 mei 2016 @ 12:28:

Hoi people,



Ik ga vandaag 3 weken op vakantie. Dus veel plezier op dit topic in de tussentijd

Misschien dat ik alweer een nieuwe moet zoeken tegen de tijd dat ik terug ben X-D[/quot

Fijne vakantie
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie Zharon!
Uhm... stuff... and things
Fijne vakantie Zharan!



Dat eigen ontwerpen is nog niet eens zo'n slecht idee. Ik hoop op zzc, maar dit is een goed alternatief
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie, Zharon!
Geniet van je vakantie Zharon!
quote:floflo schreef op 01 mei 2016 @ 13:18:

Ik kon world war zombie niet echt volgen. BP was leuk, maar m'n aandacht bleef er niet bij. Maar ik ben niet echt een filmkijker, doe mij maar TWD!



Ik kan niet wachten Baami, op je plaatjesplakrechtenstalkactie Ik plaatjes (Daryl).



MacTrees, ik ben trots op je. Het begin is er!

Ik zou wel voor een andere outfit kiezen als ik jou was, die flappen lijken me zo onhandig! Ik zou erover struikelen (maar misschien ben jij een stuk handiger )Houd je wel van lezen? Ik vond World War Z als boek echt een aanrader, de film vond ik niks/gewone popcornfilm (maar die heeft dan ook echt niks met het boek gemeen behalve de naam zo'n beetje).
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 01 mei 2016 @ 01:18:

[...]





Ik durf het bijna niet te vragen Maarre een telefoonhoesje met 'don't dead, open inside' voor de HTC M8. Ik wil geen hardcase backcover, maar een 'phone case' dus met flapje.



Zoiets

[afbeelding]



Zou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij mee zijn



Jij wil of kan net als daj ook niet via Ebay bestellen? Daar hebben ze wel hoesjes voor jouw type telefoon. Betalen kan niet met iDEAL, wel met Paypal (of creditcard natuurlijk).



Helaas zie ik voor jouw model telefoon op Ali geen flip/book cover, voor het model van daj weer wel. Bij Ali staat bij payment methods geen iDEAL, maar ik heb wel gewoon met iDEAL betaald.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb World War Z nog op mijn DVR staan van de vorige keer dat hij op tv was en nog steeds niet gekeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven