Met Aeroflot naar Bangkok vliegen, ja of nee?

30-04-2016 19:59 126 berichten
Het is de goedkoopste maatschappij die ik kon vinden, maar is het ook veilig? En hoe zit het met het onboard entertainment systeem? Ik lees ook verhalen dat bij veel mensen de bagage niet aankwam in Bangkok ivm te weinig personeel in Moskou. Ik verwacht geen luxe, maar zou toch wel fijn zijn als ik enigszins zorgeloos aan mijn vakantie kan beginnen.
quote:Marover2801 schreef op 30 april 2016 @ 21:03:

Of finnair met overstap in Helsinki van 2 uur. 500 euro (totale reistijd 14 uur)Maar waar vond je die rechtstreekse vlucht vanuit Oslo? Ik kan die nergens vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:hieperdepiepindegloria01 schreef op 30 april 2016 @ 21:11:

[...]





Maar waar vond je die rechtstreekse vlucht vanuit Oslo? Ik kan die nergens vinden.Klikkerdeklik, 261 euro
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Nou ik kan niks maken van die links die je me stuurt. Ik vind echt nergens iets dat goedkoper is dan 450 euro
Alle reacties Link kopieren
Wow Norwegian, van Oslo naar BKK voor 261, dat is echt goedkoop. Moet je alleen nog een vlucht naar Oslo boeken
Alle reacties Link kopieren
quote:hieperdepiepindegloria01 schreef op 30 april 2016 @ 21:17:

Nou ik kan niks maken van die links die je me stuurt. Ik vind echt nergens iets dat goedkoper is dan 450 euro!



Klik op enkele reis

Vertrek: Oslo

Aankomst: Bangkok

Datum: Woensdag 3 augustus

Maatschappij: Norwegian



Of:

Klik op enkele reis

Vertrek: Amsterdam

Aankomst: Bangkok

Datum: 31 juli --> 509

1 augustus --> 509

2 augustus --> 438

Maatschappij: Finnair
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Alle reacties Link kopieren
Finnair van/naar Bangkok vond ik tegenvallen (najaar 2014). Ik had een toestel zonder entertainmentsysteem, dat was zo'n domper... Kan een uitzondering zijn geweest, maar ik vond het daardoor echt een megalange vlucht.

Overstappen in Helsinki is dan wel weer heel fijn, klein vliegveld, geen rijen. 40 min was genoeg tijd.
Ja, het zou leuk zijn als die vlucht ook beschikbaar zou zijn op de de data dat ik zou willen vliegen

Hij is bovendien niet rechtstreeks dus de reistijd wordt dan echt te lang.
Alle reacties Link kopieren
Op 2 augustus met Finnair, 443 eur, overstap van 2 uur in helsinki
Alle reacties Link kopieren
quote:Defrona schreef op 30 april 2016 @ 20:27:

Vorig jaar met Aeroflot gevlogen en we waren heel tevreden! Was een mooi toestel met eigen scherm en films aan boord. Goede service. Voldoende beenruimte ook. Echt geen klagen, zou je je zeker aanraden hoor! Niks mis mee, ze zijn de laatste jaren er enorm op vooruit gegaan.Dit dus! Uitstekend bevallen
quote:hieperdepiepindegloria01 schreef op 30 april 2016 @ 20:47:

[...]



Emirates is inderdaad fantastisch, net als Oman Air. Maar ik neig nu naar die vlucht op woensdag vanuit Amsterdam, dat is toch iets gemakkelijker. Of een vlucht van Aeroflot als er hier genoeg positieve ervaringen verschijnen.Aangezien ik geef om de rechten van lesbo's of homo's vlieg ik nooit met maatschappijen uit landen waar de doodstraf op je geaardheid staat. Emirates is er een van.
quote:jasminn schreef op 30 april 2016 @ 21:27:

Op 2 augustus met Finnair, 443 eur, overstap van 2 uur in helsinki\welke site?
Jammer dat niemand hier concreet kan worden. Er komen hier veel stunttarieven voorbij, maar die zijn niet beschikbaar op de data dat ik wil gaan vliegen. En vanuit Oslo vliegen is natuurlijk ook niet handig want dan heb ik weer een ticket AMS-Oslo nodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:hieperdepiepindegloria01 schreef op 30 april 2016 @ 21:30:

[...]





\welke site?Via google flight.
Ja, ik zie hem nu ook. Helaas niet beschikbaar via de site van Finnair.
Alle reacties Link kopieren
quote:hieperdepiepindegloria01 schreef op 30 april 2016 @ 21:52:

Jammer dat niemand hier concreet kan worden. Er komen hier veel stunttarieven voorbij, maar die zijn niet beschikbaar op de data dat ik wil gaan vliegen. En vanuit Oslo vliegen is natuurlijk ook niet handig want dan heb ik weer een ticket AMS-Oslo nodig.



Volgens mij is alles wat ik aangedragen heb gewoon boekbaar voor het tarief wat ik heb vermeld: Korte opsomming voor je wat ik heb gezegd



- Dusseldorf (met Emirates)

- Amsterdam (met Qatar)

- Oslo (Norwigian)

- Amsterdam (met Finnair)



Zeg maar welke je wilt want dan post ik de link waar je je persoonsgegevens moet invoeren en betalen.
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Ik kies nooit voor een goedkope vliegmaatschapij het gaat wel om mijn leven. De vliegtuigen die half getankt de lucht in gaan waar de stoelen los zitten nee liever niet. Ik spaar even door en ga dan met de bekende vliegmaatschapij.
quote:Marover2801 schreef op 30 april 2016 @ 21:01:

Dinsdagavond vanaf schiphol via oslo en dan rechtstreeks naar Bangkok is ook nog een optie. 403 euro.Deze?
Dan vraag ik me af hoeveel bespaar je nu op een ticket met een fatsoenlijke maatschappij ?
Alle reacties Link kopieren
Hoezo is Eva Air slecht? Prima maatschappij. En een vriendin van mij vliegt al jaren met Aeroflot naar BKK en is er super tevreden over.

Bij Norvegian moet je (meen ik me te herinneren) erg veel betalen voor je koffer en eten.
Alle reacties Link kopieren
Qatar is trouwens een shitmaatschappij qua service bij vertragingen maar ze hebben vliegtuigen met erg veel beenruimte en comfortabele stoelen, en Doha airport is erg rustig overstappen. Ik kreeg (na 7 uur vertraging en een gemiste aansluiting) een code die $150 waard was. Toen ik 'm wilde gebruiken bleek dat niet te kunnen bij internetboekingen (alleen via een agentschap) en kon 'ie alleen gebruikt worden voor overbagage. Kortom ik had er geen reet aan!
Naar aanleiding van de positieve ervaringen hier wordt het toch Aeroflot. Het gaat alleen om mijn heenreis dus dat overleef ik wel.
Alle reacties Link kopieren
ik vlieg met eva air naar BKK en ik hoor er eigenlijk alleen maar positieve verhalen over eigenlijk



Mijn partner is vorige maand nog naar moskou gevlogen met aeroflot.. hij was er écht niet enthousiast over.. en hij vliegt toch heel regelmatig met budget bagger maatschappijen.. Dus ik vermoed dat je het moet treffen met je toestel..



Goede reis iig..
Vanuit Oslo vliegen is ook nog een mogelijkheid, dan ben ik met hotelovernachting in Oslo + vlucht AMS-Oslo en vlucht naar Bangkok 400 euro kwijt. Ik denk dat ik die ga boeken!
Pfff wat een lachertje dat Norwegian Air. Alles kost geld daar: bagage, maaltijden, zitplaatsreservering. 3x 35 euro, tel uit je winst. Alles bij elkaar wordt het net zo duur als Aeroflot. Dus het wordt toch die laatste maatschappij.
Alle reacties Link kopieren
Ik was echt blij verrast door Aeroflot! Was ook sceptisch maar scheelde echt een hoop geld naar Delhi.

Was een jaar of 2 geleden, ik zou t in ieder geval zo weer doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven