Meurende Hondeneigenaars

30-04-2016 18:18 207 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle honden stinken als de baasjes er niets tegen doen, ook hondeneigenaren weten dit.

Altijd al een hekel gehad aan mensen die zeggen: nee hoor, mijn hond stinkt niet.

Vervolgens kom je op bezoek en zodra je binnen bent ruikt je dat beest. En dan nog maar hopen dat hij in elk geval niet op je schoot gaat zitten, je handen likt, je kruis ruikt, zijn kwijl niet aan je broek afgeeft, etc.

U begrijpt, ik ben geen liefhebber.

Mensen met honden thuis meuren ook vaak.

Totaal aantal stemmen: 124

Eens (47%)
Oneens (53%)
Oudgediende
Ik dacht ook eerst dat dit topic van Willem was, dus misschien is dit inderdaad zijn nieuwe nick
Alle reacties Link kopieren
quote:Sommar schreef op 30 april 2016 @ 22:56:

Ik dacht ook eerst dat dit topic van Willem was, dus misschien is dit inderdaad zijn nieuwe nickWillem een nieuwe nick? Waarom zou hij dat doen? Onzin, ik denk niet dat Willem ooit een andere nick op dit forum gaat nemen.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Melissa77 schreef op 30 april 2016 @ 21:27:

[...]



Ik hou echt van sommige dieren. Ben een hondenkenner en liefhebber.



Maar ik krijg ook de kriebels van sommige mensen. Een hond is een Hond. Die voelt zich ook het prettigst als hij op deze plaats staat.



En dan zie ik plaatjes op Facebook voorbij komen dat de hond als een kind word gezien met allerlei memes over dat de hond op de bank hoort te liggen en het bezoek dan de hond niet mag storen. Dat de hond gelijk wordt gezet met gezinsleden, in bed mag slapen bij de mensen en voorrang heeft op alles. Ik zie mensen met kleine minihondjes in hun jas rondlopen. Mensen met honden in kinderwagens en zelfs speciale Kleding lijnen voor honden.



En dan Facebook vol spammen met plaatjes en filmpjes van dieren, want dat is zoooo oo schattig. Liefst met uitspraken erbij dat dieren in ieder geval wel te vertrouwen zijn en dat dieren oprecht van je houden en zo ..



Dat mag van mij ook wel een toontje lager.



Van mij mag een hond ook een hond zijn. Met dat verschil dat ze wel op de bank en op het bed mogen. Maarrrr als ik iemand zou zijn die niet snapt wat gezag is, zou ik dat niet doen. Ze gehoorzamen mij, daar draait het voor mij om. Dat kan ook als ze wel op de bank mogen hoor. En ik heb mixjes met veel herder erin, pittige honden, maar ik ben altijd de baas.



In huis mogen ze bijna alles, nou ja, ze eten niet met ons mee. Maar buiten heb ik ze wel onder appel en ik zie veel mensen die dat niet kunnen met hun hond. Ik accepteer geen wangedrag, niet als dat anderen kan schaden of irriteren.



Veel mensen zien die bank of dat bed als het middel om gezag neer te zetten of om het verschil aan te duiden tussen hond en mens. Maar ik vind dat onzin, gezag heeft niks te maken met meubilair, die willen mensen alleen graag netjes, schoon en haarvrij houden, meestal. Onze honden bepalen hier niks, wij bepalen. En wij bepalen dus ook dat ze op de bank mogen. Als ze eraf moeten, gaan ze ook gewoon, omdat we er nooit moeilijk over doen dat ze erop willen. Zo werkt dat met honden, ik ken veel hondeneigenaren die hun hond gewoon niet van de bank kunnen houden en dan stoelen erop gaan zetten enzo. Dat komt omdat ie er nooit op mag. Serieus. Als je hem er wel op laat, al is het af en toe, zal ie geen obsessie met die bank ontwikkelen.



Mijn honden liggen meestal op de grond omdat ze honden zijn, die hebben het sneller warm dan mensen. In feite zou je ze ook buiten kunnen houden, honden houden van koele temperaturen, maar ik vind dat niet gezellig. Je honden buiten houden, is iets wat mensen als zielig zien, en dat is eigenlijk helemaal niet zielig, tenzij het hard vriest. Ik kijk naar hun behoeftes, en niet naar hoe de verdeling zou moeten omdat zij honden zijn en ik een mens ben. Je moet honden ook niet precies hetzelfde behandelen als mensen want dan negeer je hun unieke behoeftes, als dier.



Ze hebben behoefte aan duidelijkheid en aan een hierarchie en die geef ik ze ook. Mijn honden zijn pleasers maar als ik daarin mee zou gaan, zouden we nooit naar buiten gaan. Ik heb juist honden omdat ze me meetrekken naar buiten en meetrekken in hun enthousiasme, waar ik een nogal sombere aard heb. Mijn honden hebben het ook van me nodig dat ik nadenk over hun welzijn, daarom moet ik de boel leiden. Dat kunnen ze niet zelf namelijk.



Maar ik snap wel wat je bedoelt met mensen die kraaien over hoe mooi/leuk/schattig hun honden zijn met een hoedje op terwijl ze ze chips en cola voeren. Die snap ik ook niet hoor. Een hond moet een hond kunnen zijn, elke dag flink rennen en wandelen, troep maken, er onooglijk uitzien en stinken. Of je ze nu erna wast of niet. En vlees eten en af en toe een lekker bot enzo. Ik hoop maar dat die chihuahua-mensen dat ook doen, want dat zou natuurlijk best kunnen he. Een foto zegt ook niet alles.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Dan is het iemand die de kunst heeft afgekeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind honden zo smerig ruiken! En sommigen stinken gewoon keer 100. Hier inde flat loopt een echtpaar en die hadden een hond, oud beestje en dat kreng stonk! Alsof t al dood was maar dat zelf nog niet wist. Als je in de lift stond als zij net met dat beest erin hadden gestaan werd je gewoon misselijk.

Op een dag stond ik in de lift, kwam zij er ook in. Zonder hond. En je rook dat beest gewoon.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 30 april 2016 @ 23:07:

Ik vind honden zo smerig ruiken! En sommigen stinken gewoon keer 100. Hier inde flat loopt een echtpaar en die hadden een hond, oud beestje en dat kreng stonk! Alsof t al dood was maar dat zelf nog niet wist. Als je in de lift stond als zij net met dat beest erin hadden gestaan werd je gewoon misselijk.

Op een dag stond ik in de lift, kwam zij er ook in. Zonder hond. En je rook dat beest gewoon.Vaak komt die vieze lucht dan vanuit het gebit. Dat is inderdaad misselijkmakend.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger kwam ik weleens bij een oom en tante en die hadden een collie. Als ze met hem in de regen hadden gelopen.....pfoei! dan was die lucht niet te harden! Dat vond ik als kind zelfs heel erg. En ja, ik ken wel mensen met honden waarvan de hond stinkt, meestal uit de bek. Mijn zus had ooit een herder met een huidaandoening. Hartstikke zielig voor de hond maar het stonkkkkk!! Mensen met een hond die stinkt omdat ze die niet wassen of anderzijds, die ken ik gelukkig niet.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:miekemv schreef op 30 april 2016 @ 23:11:

[...]





Vaak komt die vieze lucht dan vanuit het gebit. Dat is inderdaad misselijkmakend.Bij dat beest kwam het uit elke porie van zijn lijf, echt waar. Te smerig. Hij is nu echt dood, de nieuwe stinkt gelukkig alleen maar naar hond. Maar de buren zelf hebben als t regent nog steeds dezelfde jassen aan als ze gaan wandelrn en die lucht gaat er nooit meer uit.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Toen ik nog thuis woonde hadden we een Mechelaar die altijd loeiharde scheten liet. Toen de nieuwe vriendin van mijn broer voor het eerst kwam dacht ze dat mijn vader dat deed.
Alle reacties Link kopieren
quote:miekemv schreef op 30 april 2016 @ 23:18:

Toen ik nog thuis woonde hadden we een Mechelaar die altijd loeiharde scheten liet. Toen de nieuwe vriendin van mijn broer voor het eerst kwam dacht ze dat mijn vader dat deed.Wij hadden vroeger een Cocker Spaniel die liep stiekem weg als hij een scheet had gelaten....haha! Maar het was altijd wel duidelijk dat het zijn scheten waren!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:hatsetats schreef op 30 april 2016 @ 23:14:

[...]



Bij dat beest kwam het uit elke porie van zijn lijf, echt waar. Te smerig. Hij is nu echt dood, de nieuwe stinkt gelukkig alleen maar naar hond. Maar de buren zelf hebben als t regent nog steeds dezelfde jassen aan als ze gaan wandelrn en die lucht gaat er nooit meer uit.Mijn oudje stonk ook enorm en daarmee mijn huis ook. Hij is nu langer dan een half jaar dood maar zal voor de zekerheid mijn jassen controleren.
quote:Alixane schreef op 30 april 2016 @ 23:21:

[...]



Wij hadden vroeger een Cocker Spaniel die liep stiekem weg als hij een scheet had gelaten....haha! Maar het was altijd wel duidelijk dat het zijn scheten waren! Ja dat heb ik ook wel eens gezien, geweldig.
Alle reacties Link kopieren
hahaha, nou we hebben het r over. komt er nu net eer zo'n plaatje voorbij op feesboek :p



De poot van een hond, is vaak schoner dan hèt karakter van een mens.



dat vind ik het onzin uitspraken ...
Alle reacties Link kopieren
Shit heb ik weer..

Net gestopt met roken dus dacht nu meurvrij te zijn, maar ik heb een hond
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Honden kunnen hun eigen scheten zien. Echt. Waar. Heb ik ergens gelezen, het is wetenschappelijk onderzocht zelfs. Lijkt me wel gaaf, ik denk dat ze een wolkje uit hun bips op zien stijgen ofzo.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Ik heb vaker last van stinkende mensen dan stinkende honden.

Mensen kunnen passen stinken!! Echt op het werk lopen er een paar rond waar ik gewoon bijna van moet kokhalzen, en nee die hebben geen honden en ruiken niet naar hond, die ruiken naar ongewassen mens.



Ik heb zelf een ruwharige jack, die ruik je niet, die draagt geen hondenlucht. De lab van mijn ouders ruik je wel een beetje en laat ook af en toe stinkscheten en snurkt, maar ook een heel lief beest.
Ongewassen mensen dat is ook heel vies ja.

Met van dat 'slaaphaar', zodat je kunt zien dat er geen douche aan te pas is gekomen.



In het OV selecteer ik daar echt op.

Als het niet druk is ga ik 's morgens bij voorkeur naast iemand zitten die nog vochtig haar heeft.
quote:Eleonora-1 schreef op 01 mei 2016 @ 08:41:

Ongewassen mensen dat is ook heel vies ja.

Met van dat 'slaaphaar', zodat je kunt zien dat er geen douche aan te pas is gekomen.



In het OV selecteer ik daar echt op.

Als het niet druk is ga ik 's morgens bij voorkeur naast iemand zitten die nog vochtig haar heeft.Wacht wacht, ik ga mijn popcornpan pakken
quote:Eleonora-1 schreef op 01 mei 2016 @ 08:41:

Ongewassen mensen dat is ook heel vies ja.

Met van dat 'slaaphaar', zodat je kunt zien dat er geen douche aan te pas is gekomen.



In het OV selecteer ik daar echt op.

Als het niet druk is ga ik 's morgens bij voorkeur naast iemand zitten die nog vochtig haar heeft.Er bestaan ook föhns
Alle reacties Link kopieren
Neem gewoon een kat, zo'n kattebak geurt heerlijk en dat ie de tulpenbollen uit de tuin bij de buren krabt vinden de buren ook vast fijn.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook kinderen, die lucht....niet te harden!
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Honden ruiken nu eenmaal. De een vindt dat prettig en troostend, de ander vindt het misselijkmakend. Maar om het nu te gaan ontkennen? En ja, je ruikt het in huis altijd als mensen een hond hebben en 9 van de 10 keer ruiken die mensen zelf ook. Zelf ruiken ze dat niet (zie discussies over lijfgeur of parfum), maar geloof me dat anderen al dit soort dingen wel ruiken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 01 mei 2016 @ 08:41:

Ongewassen mensen dat is ook heel vies ja.

Met van dat 'slaaphaar', zodat je kunt zien dat er geen douche aan te pas is gekomen.



In het OV selecteer ik daar echt op.

Als het niet druk is ga ik 's morgens bij voorkeur naast iemand zitten die nog vochtig haar heeft.Ah, daarom komen er altijd mensen naast mij zitten in het ov, zodra er geen vrij bankje meer is. Mijn krullen worden er niet mooier op als ik fohn, dus mijn haar is dan nog vochtig. Ik heb nl. helemaal niet zo'n vriendelijke uitstraling van nature.
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonmoeder gebruikt Gloria Vanderbilt, dat meurt pas echt.
Enjoy the little things in life
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 april 2016 @ 19:47:

[...]





Tsja, dat is vies. Net zo vies misschien als mensen met winderige honden die net in de regen hebben gelopen.

En mensen die bloemkool koken,....afschuwelijk, wat een afgrijselijke lucht !Oh, ik heb dat ook met bloemkool! Wat een stank komt daar vanaf zeg, niet te harden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven