Muurdecoratieinspiratie

30-04-2016 19:55 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo. Tijd voor een kleine restyling in mijn interieur.



Ik heb nu:

Donkergrijze bank met mint groene , grijsblauwe en turquoise kussens. Lichtgrijs kleed. Zwart witte tv meubel en salontafel. Mint groene muur achter de tv (tegenover de bank) en boven de bank dit "schilderij"



Ik wil:

De muur achter de bank zandkleurig verven. Wat bruine kussens op de bank.



En nu zoek ik iets nieuws voor boven de bank aan de muur. Geen groot budget.



Heeft iemand plaatjes ter inspiratie?
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 30 april 2016 @ 23:37:

Voor een Ixxi hoef je ook niet te boren. Ze hebben trouwens een eigen website.



Ik ga morgen eens even kijken op die site!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 30 april 2016 @ 23:37:

Voor een Ixxi hoef je ook niet te boren. Ze hebben trouwens een eigen website.



Gevonden. Hoe bevestig je het dan aan de muur?



Ik zag een ander systeem dat zowel aan plafond als muur kan, maar dat zag er best ingewikkeld uit.



TO, in mei is er ( volgens mij landelijk) het galerieweekend, ik zag het in het plaatselijke suffertje. Misschien iets om ideeen op te doen?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Je hangt het op met een soort kleefstrips, staat ook een videootje van op de website. Ik heb zelf wel aan de hoeken een extra punaise geprikt om het wat strakker te trekken.
Alle reacties Link kopieren
quote:wiezel schreef op 30 april 2016 @ 21:29:

Die laatste hou ik ook niet zo van Enn.

Pamela ik snap dat het niet zo mooi klinkt. Toch lijkt het mij heel mooi. Maar ben er nog niet zeker van. Heb nu twee cognackleurige kussenhoezen besteld. Eens kijken hoe dat is.Ik kom even inbreken in je topic, waar heb je cognackleurige kussenhoezen besteld? Daar ben ik ook naar op zoek. Ik kon er 1 vinden, maar die bleek in het echt niet cognac kleurig helaas.
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 01 mei 2016 @ 11:02:

Je hangt het op met een soort kleefstrips, staat ook een videootje van op de website. Ik heb zelf wel aan de hoeken een extra punaise geprikt om het wat strakker te trekken.Hmmm, niet zo geschikt voor mijn woonkamer. Maar ik heb de site wel opgeslagen, je wert maar nooit
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:Kanon schreef op 01 mei 2016 @ 11:47:

[...]





Ik kom even inbreken in je topic, waar heb je cognackleurige kussenhoezen besteld? Daar ben ik ook naar op zoek. Ik kon er 1 vinden, maar die bleek in het echt niet cognac kleurig helaas.deze heb ik https://m.bol.com/nl/p/du ... 02945212-9200000040963986

Maar ik heb ze nog niet binnen dus weet niet hoe de kleur in het echt is.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Even googlen op "cognac kleurige kussens" en dan bij shopp ing kijken. Daar staan er best veel!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven