Minnaar, deel 32.

30-03-2016 11:23 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 31 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.



Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
ben niet zo'n safe sekser.

Vertrouw M dat hij het alleen met mij doet. Verder geen wisselende contacten. Met minnaar van jaren geleden wel altijd veilig gedaan.



Nog iets gehoord subon?
Alle reacties Link kopieren
quote:Oranjexxx schreef op 30 april 2016 @ 15:14:

Er zijn wel een hoop piemels met condoomvrees, alsof er hersens in dat ding zitten

Dat zit er ook hoor. Heb je er nooit tegen gefluisterd?

Naar mij luisteren ze altijd heel goed!
...
Alle reacties Link kopieren
Whahaha Roos. Nou ga maar eens brief sturen naar Durex dat ze andere stemmetjes erin moeten stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, alles nog stil aan het front.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
En nog steeds weinig online?
Alle reacties Link kopieren
Denk dat je wel klaar bent met hem? Al kan ik me ook voorstellen dat je gewoon wel wil weten waarom hij dit doet.
Alle reacties Link kopieren
Subon heb ik ook gehad met baardminnaar, zo frustrerend als je niet weet wat er aan de hand is. Hij deed dit als hij vastliep, niet weten wat hij moest doen Wij hadden voornamelijk contact via kik dus dan kan je ook niet zien of ze online zijn geweest. Als hij bang was dat ik ging appen terwijl hij thuis was blokkeerde hij me gewoon. Zijn vrouw hield hem nogal in de gaten dus erg voorzichtig, dat snap ik op zich nog wel maar gewoon communiceren is toch wel prettig.

Ik hoop dat je snel iets hoord.
Alle reacties Link kopieren
Zonder condoom is zonder twijfel lekkerder, maar raar om daarop af te knappen als je van elkaar weet dat er minimaal 1 ander is waar je ook niet van weet wat de condoomgewoontes zijn. Misschien zelfs meer.



Vroeger of later moet het toch komen, of is het "als zij het niet vraagt, zal ze wel de pil slikken" ofsow?
Alle reacties Link kopieren
quote:Brietje29 schreef op 30 april 2016 @ 13:48:

Ik snap echt dat het minder lekker is maar he, je hebt evengoed sex alleen voel je het ff minder. Wij vrouwen ook. Gewoon staan en je werk doen



Ik als vrouw voel geen verschil, jullie wel?

Ik vind het een vervelende onderbreking en die dingen stinken vies, maar qua gevoel merk ik er echt niks van. Zijn er vrouwen die dat wel voelen?
Alle reacties Link kopieren
Ja joh, het glijdt veel minder fijn, die dingen zijn stroef! En de geur inderdaad, wat een libidokiller.
...
Alle reacties Link kopieren
Oh, daar heb ik geen last van Ik vind alleen de geur zo walgelijk. Dat ze daar nou niks beters op kunnen verzinnen.
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook zo'n geur die je zo op kan lepelen, heb je dat niet? Zo'n penetrante vieze lucht.

Je zou toch denken dat onze hersenen dat koppelen aan seks en geil en bef en neuk maar nee hoor, niks.
...
Alle reacties Link kopieren
Geur, gedoe, niet het directe warme huid-huid maar koude gladde rubber...
Alle reacties Link kopieren
Er is contact geweest maar ik was de kroeg in. Nog niet precies meegekregen wat er was maar voorlopig lijkt het inderdaad een onverwacht relatieding aan die kant.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Weet nog niet of ik er klaar mee ben trouwens. Ligt aan de uitleg en omstandigheden denk ik.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Nog even de uitleg afwachten? Kan ik me wel voorstellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook hoor. Misschien ruikt zijn vrouw lont en was contact hebben totaal even geen optie, best mogelijk.
...
Alle reacties Link kopieren
Als je het al zo lang stiekem doet dan kan er nog best 1 berichtje vanaf met een korte tekst wat er aan de hand is.



Ik ben heel meegaand, heb bijna overal begrip voor, maar niet hoe subon nu wordt behandeld. Mocht dat mij overkomen dan zou dat voor mij een reden zijn (ja ik ben er niet trots op) om toch met hem in contact te komen (via FB of werkmail).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee hoe lang Subons minnaar het al stiekem doet, dat vertelt het verhaal niet. Ik denk ook dat hij onder bijna alle omstandigheden iets kleins had kunnen laten horen maar goed, schijnbaar lukte zelfs dat niet.

Minnaars op fb doe ik niet (meer). Ik heb gemerkt dat ik het erg fijn vind deze dingen te scheiden.
...
Alle reacties Link kopieren
Eens, Rooss, geen minnaars op fb en dergelijke.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik heb ook geen minnaars op FB, maar ineens geen contact zou voor mij een reden zijn om zijn pagina maar eens te bezoeken.
Alle reacties Link kopieren
En dan zet je en plein public een bericht neer? Je kan een niet-vriend een bericht sturen maar dat komt in zon minkukelig hoekje terecht, de kans dat hij dat niet leest is groot.
...
Alle reacties Link kopieren
Nee, niet en plein public. Een privé bericht zou ik wel sturen ja of een vriendverzoek doen.
Alle reacties Link kopieren
subon, kan me iets bij voorstellen. Als zijn vrouw hem controleert dat hij zijn tel niet eens naar de wc neemt. Puur om zo open mogelijk te zijn zodat ze niks vermoedt. Gewoon preventief.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me dat ook voorstellen.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven