Lieve vriendin(nen) gezocht 30-40 Utrecht

06-02-2016 21:19 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey hoi!

Ik ben 34, heb een leuke uitdagende baan, ben getrouwd, heb 2 kindjes en kan er ook erg van genieten juist zónder man en kids wat leuks te doen. Bijvoorbeeld lunchen, Primarken, terrasje, stuk lopen + goed gesprek, dagje spa, loods 5, theeleuten of dansen op swingende muziek.



Ik heb veel vriendinnen/ kennissen en toch mis ik die echte vriendin waar je alles mee kan delen en elkaar op regelmatige basis ziet.



Spreekt dit je aan? Ben je tussen de 30-40 jaar en woon je ook in Utrecht? Misschien kunnen we dan eens afspreken?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lovesun,



Jouw berichtje is alweer van een tijdje geleden. Is er nog ruimte voor nog een aanmelding? :-)



Ik ben 35 en woon in Amstelveen. We hebben een nieuwbouw woning gekocht in Utrecht en ik hoop op leuk contact met andere dames. Heb zelf 2 kindjes en ben al 2 jaar verloofd hahahaha. Dat trouwen moet nog komen.



Jouw berichtje sprak mij erg aan.



Hoop van je te horen.





Groetjes Nicole
Alle reacties Link kopieren
Hey ladiez,



Wat leuk al die reacties! Inmiddels is het drie (!!) maanden verder, excuses! Ik kon zelf door een onverwachts medisch probleem eerder niet afspreken. Inmiddels ben ik geopereerd en weer 100% opgeknapt.



Ik heb in mijn instellingen aangepast dat je me een persoonlijk bericht kunt sturen, want lijkt me gezellig nog af te spreken Nicole, en wellicht nog anderen?

Dus mocht je willen afspreken, stuur me dan een pb. Zet er ook even bij of je liever individueel afspreekt of in een groepje samen. O en je mailadres erbij is ook handig ;).



Gezellig! Gr. L
anoniem_274253 wijzigde dit bericht op 01-05-2016 20:45
Reden: Herkent het emoticon niet
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven