Mode & Beauty alle pijlers

Welke deodorant werkt wel?

11-12-2015 10:32 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruikte al jaren een Dove stick, alleen op heel warme dagen zweette ik er doorheen, maar tegenwoordig loop ik om 10 uur 's ochtends na even een stukje fietsen al met klotsende oksels.

Ik heb de deoleenstick ook al geprobeerd, en de crystal deosteen van het kruidvat.

Bijkomend probleem is dat ik ook op zoek ben naar een deo die geen vlekken in kleding geeft.

Het liefste gebruik ik geen spray.
Ozo.
quote:lalalief schreef op 11 december 2015 @ 12:35:

[...]





Maar hoe breng je dit dan aan?gewoon met je vingers. Ik bewaar het in een potje in de badkamer. Kokosvet is gewoon hard van zichzelf en wordt zacht boven de 25 graden ergens.
Alle reacties Link kopieren
Odorex extra dry creme, hielp een dag of twee, toen weer stinken.

Met Rexona Maximum protect ook dezelfde ervaring.

Nu bezig met Clinique, die gebruik ik al een dag of 3, het lijkt degene te zijn die mij het beste werkt. Want heb er al mee in een warm zwembad gezeten en ermee heen en weer gefietst waarbij mijn oksels ook vaak beginnen te klotsen. Maar niks! Wel wat nat, maar geen reuk!
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee.

Vroeger heb ik ook de odorex gebruikt die je in de paar dagen gebruikt. Had namelijk erg snel enorm natte oksels. Ik gebruik dat spul nu al tien jaar niet meer. Nu heb ik nooit meer echt natte oksels, maar ik kan wel enorm door deodorant heen stinken... Erg vervelend!

De groene van rituals leek te helpen, maar ben overgestapt op de sanex zonder aluminium dinges (hoe heet dat ook alweer?)

Vanwege alle verhalen dat dat borstkanker veroorzaakt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga Odeorex proberen, de depper die je 2/3 keer per week kan gebruiken. Ik ben benieuwd. Misschien ga ik wel een deo erbij gebruiken, voor de geur.
Op advies van iemand hier, de Clinique deo stick. Duur, maar het werkt fantastisch!
Ik kan niet tegen die Odorex etc. Te agressief, gaat mijn huid helemaal kapot van.
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder zweette dankzij de overgang overal doorheen, en zweert nu bij een spray van Clarins (te koop bij Ici Paris en Douglas). Het zit in een soort parfum spray, ik heb hem zelf wel vaker geprobeerd en hij is echt fijn.
Mijn 'wondermiddel' is Odorex Extra Dry (depper). Daarnaast nog een gewone maakt-niet-uit-welke deo voor een lekker geurtje.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik altijd Dove spray, heb wel klotsende oksels maar stink niet. Maar ik heb nog even een hele genante vraag. Ik zweet namelijk ontzettend "van onderen". Vooral in de zomer kan ik wel 4x per dag een schone onderbroek aantrekken, aangezien ze drijfnat worden en ongelooflijk stinken naar zweet. Nou lijkt deze zone mij niet zo geschikt om deodorant op te spuiten, maar ik vind het wel een vervelend iets. 1x per dag douchen is echt niet voldoende. Ik was me daar met parfumvrije doucheschuim, ze zeggen wel dat het beter is van niet om dat te doen maar anders heb ik het idee dat ik helemaal wegstink. Herkent iemand dit en wat doen jullie er aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:salandermillenium schreef op 29 april 2016 @ 12:52:

Ik gebruik altijd Dove spray, heb wel klotsende oksels maar stink niet. Maar ik heb nog even een hele genante vraag. Ik zweet namelijk ontzettend "van onderen". Vooral in de zomer kan ik wel 4x per dag een schone onderbroek aantrekken, aangezien ze drijfnat worden en ongelooflijk stinken naar zweet. Nou lijkt deze zone mij niet zo geschikt om deodorant op te spuiten, maar ik vind het wel een vervelend iets. 1x per dag douchen is echt niet voldoende. Ik was me daar met parfumvrije doucheschuim, ze zeggen wel dat het beter is van niet om dat te doen maar anders heb ik het idee dat ik helemaal wegstink. Herkent iemand dit en wat doen jullie er aan?



Zo erg als jij beschrijft, herken ik het niet, maar als het erg warm is, of als ik sport, heb ik er ook wel last van. Voor de hand liggend misschien, maar draag je katoenen ondergoed? En geen inlegkruisje, want dat broeit enorm? Verder zou je kunnen denken aan iets absorberends, in de vorm van (talk)poeder, die voor baby's mag tenslotte ook op hun genitaliën gebruikt worden.

Wat je ook kunt proberen, is een milde antitranspirant creme, zoals bijvoorbeeld die van Vichy. Bevat geen alcohol en geen parfum.

Sanex deoroller
Alle reacties Link kopieren
koop in ieder geval niet die nivearoller met de afbeelding die insinueert dat je zwarte en witte kleding schoon blijft, wat een raar plakspul is dat....
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Bij mij werkt Odorex heel goed!
roc werkt bij mij erg goed zoals iemand anders ook al aangaf

ik heb de roller en daar doe je best lang mee zodat de prijs van 10 euro meevalt
Ik gebruik een deostick. Werkt beter dan de sprays. Rexona en Niveau hebben dry en 48 hrs. Die werken bij mij prima.
En gaan veel langer dan een roller of spray mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik Axe Dry. Werkt echt uitstekend. Nu weet ik niet of ze die vrouwenvariant daar nog van hebben. Hebben ze sowieso wel gehad, maar hoor ik de laatste tijd niks meer van. Zou gewoon eens gaan kijken bij de drogist en als die nog verkrijgbaar is zeker proberen.
Alle reacties Link kopieren
Sinds een jaar gebruik ik een mineralen stick vh kruidvat. Ik wil nooit meer een gewone deo.
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik ooit extreme uitslag kreeg over mijn lichaam gebruik ik nooit meer een roller. Kreeg dikke armen, benen en mij god wat deed dat zeer. Wekenlang last van gehad en zelfs naar spoed geweest omdat mijn armen dikker werden.



Sindsdien raak ik het rare spul zoals 0% alcohol, maximum effect, no transpirant of al die marketing ongein chemische rommel niet meer aan.



Ik heb spul eerder gebruikt en nooit eerder last van gehad. Zoiets bouw je op en dan spat het net als een ballon uit elkaar met heftge uitslag tot gevolg.
Alle reacties Link kopieren
Absoluut baking soda en kokosolie.
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Daaromniet schreef op 01 mei 2016 @ 22:49:

Sinds een jaar gebruik ik een mineralen stick vh kruidvat. Ik wil nooit meer een gewone deo.He dit kende ik niet, ga ik morgen uitproberen, bedankt!!
Ik gebruik Rituals, net als Het Groepje, en ben heel tevreden, ik gebruik de roller. Doe ik heel lang mee en ik kan goed zweten. Maar soms laat het wel witte vlek in kleding achter, dan heb ik misschien te snel kleren aangetrokken of te veel gerold.

Maar ik wil stoppen met aluminium spul en andere dingen, dus die mineralen stick ga ik uitproberen.

Ik maak mijn oksels ook schoon van te voren met antibacteriele zeep van unicura, de lavendel versie.
Alle reacties Link kopieren
Mineralenstick ook geprobeerd, werkte niet. De clinique werkt nog steeds het beste, alhoewel ik er in 'extreme' situaties doorheen zweet. Voordeel vind ik dat je makkelijker kunt ontharen itt de rexona maximum protect.

Clinique is overigens geurloos en dat vind ik eigenlijk geen probleem. Niks ruiken is prima.
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 02 mei 2016 @ 00:27:

[...]





He dit kende ik niet, ga ik morgen uitproberen, bedankt!!

Het kan zijn dat je ih begin meer gaat zweten. De oksels moeten eerst weer in balans komen ofzo. Maar het is het waard hoor. En je doet er een eeuwigheid mee.

Crystal heet het.
Alle reacties Link kopieren
sebamed!
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven