Wat eet je op dit moment? deel 11!

30-12-2015 01:03 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 11 alweer van ons gezellig eet- en inmiddels ook kletstopic.

Hier kunnen we doorgaan met kletsen over wat we zoal eten en drinken. En ook schrijft een aantal mensen al lang en regelmatig, iedereen is welkom zijn/haar lekkere iets te delen.

Eet smakelijk allemaal weer!



En hier vind je deel 10
Alle reacties Link kopieren
Thee en TV, hopelijk nog goed geslapen!

Goulash, graag gedaan!

Pippeleurtje

Coetje, hoe was de Vrijmarkt?



Ik sliep pas om acht uur vanmorgen, haha! Maar wel alweer een drukke dag gehad. Vriend had een nintendo wii waar hij niets meer mee deed en wilde die graag aan peuter en vriendin geven. Dus hij heeft hem helemaal klaargemaakt en ik ben hem vanmiddag gaan brengen en had ook nog wat boodschappen van de Lidl voor vriendin meegebracht.



Heb van vriendin een extra hoofdkussen gekregen, die zocht ik nog 1 en zij had die. Die mocht ik hebben en heb ik lekker fris gewassen meegekregen. Ook heb ik een geurbrander en scent chips gekregen, zo ontzettend chill!!



Net naar de Lidl geweest voor onszelf en heb nog even snel iets bij vriendin gebracht voor haar wat ik vanmiddag was vergeten. Nu lekker thuis en ik ga lekker nergens meer heen!



Nu ijsthee zero van de Lidl, perziksmaak.
Alle reacties Link kopieren
Nou vriendin heeft wat bij me los gemaakt hoor

Zie de heerlijkste scent chips geuren op internet, en ook een mooie bewaardoos!!

Die wil ik natuurlijk allemaal hebben
Alle reacties Link kopieren
O wat leuk voor peuter een Wii! Super Mario erbij? Blijft leuk!!

En wat lief die scent chips!! Hebben ze veel geuren van!



Welke site ben je aan het kijken?



Coetje hopelijk heeft de vrijmarkt je wat opgeleverd! Het was wel super mooi weer!!!



Ons avond eten was stoofvlees met friet en voor mij sambal telor met mihoen. Lekker lekker!
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk zit die erbij Goulash En Spiderman en nog veel meer! Vriendin en peuter zijn de hele middag aan het gamen geweest



Ik zit nu op de website World Of Scentchips!

Jullie eten klinkt lekker! Hier ook lekker gegeten en afgewassen en nu een lekkere luxe cappuccino.
Alle reacties Link kopieren
Leuk!!!



Veel plezier met snuffelen op de site!



Net een kano koek op. Gruwelijk fout lekker zijn die.



Morgen weer wat strakker in het regime..... Schrok van de cijfers op de weegschaal........
Alle reacties Link kopieren
Ooooo kano-koeken die zijn inderdaad lekker!

Heb inderdaad al heerlijke geuren gezien om te bestellen



Vandaag natvoer met parelhoen meegenomen voor Huisprins, die kat eet luxer dan wij

Is van de Lidl. Hoop dat hij het lekker vindt!
Alle reacties Link kopieren
Ik had een lekker doe-dagje en toen kwam het nieuws over MV. Wat ondenkbaar en bizar. Had geen zin meer nog te koken. Broodje doner gehaald. Half op. Teveel en smaakte me niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook gelezen Thee, ben er erg van geschrokken.

Voor jou ook veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Wat een nieuws..dat inslaat als een bom..

Mijn keel zit ook dicht,eten komt dan morgen wel weer.

Ik geef hier gewoon een groeps

Denk dat velen die kunnen gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Vrijmarkt was leuk,ben flink verkleurt in mijn gezicht.

Tot we gingen opruimen en een of andere onverlaat het nodig vond om schoonmoeders tas te jatten!We snappen nog niet goed hoe dat gebeurt is..Alles zat erin,pasjes,telefoon enz.

Ik heb wel 50 keer gebeld naar haar nr in de hoop dat iemand op zou nemen.

Na ongeveer uur werden we gebeld door een mevrouw die 15km verderop woont dat ze de tas hadden gevonden,alles zat er nog in behalve het geld..

Was dus een enerverende dag!
Alle reacties Link kopieren
Coetje, wat lief die group hug. Ik geef er gewoon een terug

Heb in dat topic gelezen dat jij app-contact met haar had, wat moet het voor jou ook ontzettend heftig en verdrietig zijn



Mij houdt het ook bezig, al de hele avond. Heb onder mijn vorige nick pb-contact met haar gehad en ik weet dat ze heel erg mooi woonde en ze vertelde me dat ze me zo'n warme vrouw vond en dat ik altijd welkom was. Plus heb vandaag een ander overlijden te horen gekregen waarvan mijn ouders erg verdrietig zijn.



En wat erg zeg, schoonmoeders tas gestolen. Vind dat zo laag bij de grond, niet met je tengels van andermans spullen af kunnen blijven. Gelukkig is het meeste uiteindelijk terug.
Alle reacties Link kopieren
Nu staat Reportage op. Over (kleine) kinderen die hun ouders mishandelen en terroriseren. Word helemaal dol van het kinder-gekrijs, gedrein en gedram op televisie dus denk dat ik die zo uit ga zetten. Wel heel triest voor de ouders natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Wat een slecht bericht-dag.

Heftig voor je Blue,nog een overlijden.Je ouders verdrietig zien doet pijn.



Ik heb haar nooit gezien maar wel gesproken en gelachen en via de mail of app contact gehad.

Ik las op het wakker topic dat ze aan het herstellen was dus dacht gister,laat ik weer eens appen...niet wetende dat het zo slecht met haar ging.
Alle reacties Link kopieren
Ik had vandaag trouwens ook iets heel moois..

Een ouder echtpaar met hun geestelijk gehandicapte dochter van 27 in een rolstoel kwam aan mijn kraam.Dochter bleef wijzen naar een speeldoosje met beren.Ik raakte in gesprek met haar ouders,dochter wilde mij graag een hand geven dus die gaf ik haar.Daarna gaf ik haar het speeldoosje en toen moest ze huilen en heeft ze wel 100 kushandjes gegeven.Dat was zo aandoenlijk! Wat later kwam ze mij een ijsje brengen.Was er helemaal van ontroerd.
Alle reacties Link kopieren
Oooooooo wat mooi Coetje!! Raak er zelf ook ontroerd van. Wat een mooi moment, dat zijn echt bijzondere momenten om te koesteren en wat ben je toch een ontzettende lieverd, het speeldoosje gegeven.



Ja mijn moeder belde me huilend op vandaag, ze was helemaal overstuur. Dat komt wel weer goed, dat weet ik want mijn moeder is een sterke vrouw die een meester is in relativeren maar toch deed het me veel, om mijn moeder verdriet te horen hebben. Maar ik vond het wel fijn dat ze me belde en ik er voor haar kon zijn.



Dat is het mooie aan volwassen zijn. Als kind was mijn moeder er voor mij, nu als volwassene kan ik er ook voor haar zijn. De condoleance-kaart gaat morgen op de post.
Alle reacties Link kopieren
Wat zal je moeder blij zijn met zo'n dochter als jou!

Mooi mens ben je!



Ik ga douchen en met een boek in bed,ga het forum even sluiten.

Truste voor straks en tot morgen.
Alle reacties Link kopieren
Jij bent ook een heel mooi mens Coetje

Volgens mij ben je fantastisch om in het echte leven te kennen!



Wel heel lief en ook toevallig dat je dat zegt want heb hier op de salontafel een kleine stenen waxinehouder, een kleintje in de vorm van een kei. Gekregen van mijn moeder met de woorden 'je bent een kei van een dochter'. Die koester ik.



Klinkt goed, even het forum afsluiten en met een boek in bed. Even je gedachten verzetten.

Slaap wel lieverd
Alle reacties Link kopieren
Een slaapmutsje in de vorm van een zwarte wodka-red bull.
Alle reacties Link kopieren
Vooruit, nog eentje. Om het af te leren, haha!
Alle reacties Link kopieren
Dikke knuffel voor wie hem goed kan gebruiken!!
Alle reacties Link kopieren
Rare dag vandaag, het spookt de hele tijd door mijn hoofd.



Spullen die over waren weer opgeruimd, met buuf koffie gedronken en meer heb ik niet gedaan.

Jongste en ik aten alleen dus ik heb pannenkoeken gebakken.

Nu een koffie.



Pip, wat een mooi meisje Heb je al lekker gewandeld met het mooie weer?



Blue, lekker zon slaapmutsje, die ga ik straks ook nemen, ook al is het maandag.
Ben er ook stil van.



Vanavond kippensoep gegeten. Nu een ovenkroket.
Alle reacties Link kopieren
Dank je pippeleurtje!! En de foto van babymeisje wat een dotje!!



Coetje

Ik denk aan je lieverd.



Vandaag wilde ik met alle geweld de berging in, tot groot verdriet van vriend. Had nog een geurbrandertje. Heel schattig, een driepoot met een keteltje dat erin hangt. Hij is de berging in geweest maar kon niets vinden.



Dus hij stelde speciaal voor mij voor om na het eten samen te gaan, ik stond inmiddels te trappelen! En wat vond ik daar, op de grond... De driepoot! Gelukkig in een plastic box het keteltje nog gevonden. Er ontbrak volgens mij alleen iets om het keteltje in de driepoot te hangen maar dat heeft vriend heel handig voor mij gefixt. Ben ZO blij!!!!!!! Hij is een ware held.



Nu cola zero.
Alle reacties Link kopieren
Coetje, dankjewel ze is zo lief! Het weer is heerlijk dus inderdaad al lekker gewandeld en veel buiten gespeeld. En de vooruitzichten... Zo fijn! Je hebt je slaapmutsje verdiend hoor!



Ik zit lekker paprika chips te eten en heb een glas ice tea green.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu water aan het koken. Dan afwassen en thee zetten, heb zo'n zin in een lekker sterke english blend. Heb ook oude discman nog gevonden, haha!



Ga morgen wel de wbv bellen. Ik weet heus wel dat ik in een slechte buurt woon en ben dan ook echt niet veeleisend maar veel bergingen zijn met geweld open gebroken en in 1 ligt een matras. Waarschijnlijk alweer zwervers/junks die er slapen. Vind het doodeng daar beneden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven