Entertainment alle pijlers

The Waiting Dead

25-04-2016 15:21 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het The Walking Dead-kletstopic. Help elkaar de break te overleven! Door te bakvissen, speculeren, memes te plaatsen, andere series aan te raden, noem het maar op.







Iedereen is welkom om mee te doen! Of je nu een onvervalste diehard, longtime lurker of newbie bent. De enige voorwaarde is dat je de drie vragen beantwoordt:

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary



Leuk om van elkaar te weten:

* Met wie kijk je standaard TWD?

* Wat nuttig je meestal tijdens het kijken (op je vingernagels na dan)?



Er zijn geen uitzendingen tot oktober, maar spoilers blijven op de loer liggen. Spoilers, comicspoilers en castingnieuws dus graag in het wit, omdat niet iedereen dit wil weten. Bedankt! In het Spoilertopic The Walking Dead S7 kun je castingnieuwtjes en andere (mogelijke) spoilers lezen en bespreken die kunnen leiden tot een conclusie over wie er doodgeknuppeld is tijdens de seizoensfinale. Betreden op eigen risico!



Het vorige topic: The Walking Dead: Not Cool

Het Fear The Walking Dead-topic: Fear The Walking Dead

Comics: link 1, link 2, link 3
quote:mapressa schreef op 01 mei 2016 @ 21:18:

Ja dat zou wel werken, maar ik heb a thing voor gedrukte boeken... Kastenvol, ze ruiken zo lekker, de meeste en mooiste heb ik minstens drie keer gelezen... Hmmm zal er eens over denken. Kan hem later alsnog gedrukt kopen natuurlijk!Heel herkenbaar! Ik vind oude boeken ook erg lekker ruiken
quote:daj schreef op 01 mei 2016 @ 17:34:

ik heb eindelijk een telefoon flip case besteld (met dank aan Liadan ) via Ebay, het duurde ff omdat Ebay niet wilde meewerken

Voor het eerst via Ebay en PayPal iets besteld, ik ben benieuwd Fijn dat het gelukt is! Hopelijk komt ie een beetje snel!
quote:Lulu_ schreef op 01 mei 2016 @ 16:38:

Ik zie net op Netflix dat de serie iZombie is toegevoegd. Heeft iemand die toevallig al gezien en is het de moeite waard om te kijken?



@Zharon; fijne vakantie, geniet ervan!!!



Ik heb er een tijd geleden een paar afleveringen van gezien maar ben toen een andere serie gaan kijken en nooit meer afgekeken.



Vond t wel aardig maar dus niet goed genoeg toentertijd om het af te kijken. Maar misschien moet ik het nog een kans geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 01 mei 2016 @ 22:56:

[...]





Haha! Ik dacht al wat lief haha. Ik ga kijken *zoeffffffff*Ik heb heus zo mijn momenten, hoor.
Alle reacties Link kopieren
Mapressa, een spoedig herstel toegewenst!



We moeten maar extra veel plaatjes speciaal voor jou plakken de komende weken. Heb je tenminste wat te bekijken tijdens het lurken.
Mapressa, ik wens je alvast een spoedig herstel toe.
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi dames! Verzoekjes voor telefoonhoesjes dus? Ik ga uitkijken ervoor! Vooralsnog alleen een Disneywinkel van binnen gezien haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZeezoutCaramel schreef op 02 mei 2016 @ 07:12:

Hoihoi dames! Verzoekjes voor telefoonhoesjes dus? Ik ga uitkijken ervoor! Vooralsnog alleen een Disneywinkel van binnen gezien haha.Voor mij hoeft het niet meer, toch bedankt
Alle reacties Link kopieren
@mapressa; succes en heel veel beterschap!



@Tulpje1977; ik heb er gisterenavond 2 afleveringen van gezien. Ik heb geen 'wow' gevoel maar ik kijk denk ik wel het seizoen af



@ZZC; wat lief dat je op telefoonhoesjesjacht gaat. Veel plezier nog verder!
Alle reacties Link kopieren
















Goedemorgen allemaal
Uhm... stuff... and things




Goedemorgen




Vandaag begint het filmen toch?

Alle reacties Link kopieren
Mooie plaatjes kruidentheetje
Alle reacties Link kopieren
mooie foto,s van Norman



heeft iemand deze :







met











gezien ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"








Alle reacties Link kopieren
huh
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"




Ff 1 geprobeerd. Mij lukt t wel
Oh nu zie ik m ook bij jullie berichten mamsvan en Starshine
dubbel is niet zo erg toch?
Ik zie ze helemaal niet, de plaatjes?
Ik zie ze nu wel allemaal.



De film Heist heb ik nog niet gezien.
Zijn bij mij ook allemaal gebroken plaatjes, doen het niet. Vreemd is dat.
Das heel vreemd.



Even met ander plaatje testen.







Zien jullie deze wel?
Jup. Alleen die IMDB plaatjes niet. Als ik ze in een ander scherm open zegt hij ook Referral Denied.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag ze eerst ook niet, heb ze even in een nieuwe pagina gekopieerd en nu zie ik ze ineens wel in het topic.
Uhm... stuff... and things

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven