Het stamcafé XII

01-05-2016 14:29 3013 berichten
Deel twaalf alweer van onze oergezellige kroeg! Dit keer bevinden we ons in Dublin.















We stellen het nog steeds op prijs als iemand wil komen zuigen, mits stof.



Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 01 mei 2016 @ 23:57:

oh kijk eens wat Enn voor me gemaakt heeft!
quote:rosanna08 schreef op 01 mei 2016 @ 23:57:

oh kijk eens wat Enn voor me gemaakt heeft! Aawwwwww wat lief schat....
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 01 mei 2016 @ 23:57:

oh kijk eens wat Enn voor me gemaakt heeft! Lieve Enn , je bent supermooi Rosa .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Alle reacties Link kopieren
Enn, wil je voor mij ook zoiets maken?
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 01 mei 2016 @ 23:57:

oh kijk eens wat Enn voor me gemaakt heeft! mooi!!!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
the cat lady café.

very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 02 mei 2016 @ 00:10:

Enn, wil je voor mij ook zoiets maken?Enn in "Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en al..."
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Ik lig wakker te zijn en even dit topic doorgelezen. Ik heb ook even meegedaan met het fb kwartet. Een aantal een vrienschapsverzoek gedaan , ik ben iig te herkennen . Even mijn voornaam aangepast voor de herkenbaarheid .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Alle reacties Link kopieren
O, ben jij het
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Gossamme zeg, m'n hart maakte net een verbaasd, vrolijk huppeltje bij het zien van Myleens avatar. Dacht even dat het een nare droom was geweest. Tot ik m'n bril opzette



Ook goedemorgen.
Mogge.



Solo, ik heb je ava even gejat hoor. Vanavond maak ik zelf een nieuwe.
Alle reacties Link kopieren
Wat lief van die avatars. Ik denk alleen dat ik de mijne niet verander, ik kende haar nauwelijks namelijk. Voelt alsof ik aansluit in de begrafenisstoet van een vreemde. Is dat raar? Of zal ik ook meedoen?
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Ik heb hetzelfde, ik vind dit zo mooi van jullie!

Maar krijg er een beetje ongepast gevoel van als ik dat zou doen denk ik. Ik las haar wel veel op de etenpijler.
Toen bij Lamaatje deden ook veel mensen mee. Ook mensen die haar nauwelijks kenden. Mooi juist, samen iets delen. Op de dag van hasr uitvaart hebben velen toen een kaarsje als avatar genomen. Grote verbondenheid zeg maar.
Ik heb het bij Lama gezien, vond toen erg bijzonder.
Goedemorgen
Ik vind het mooi, je kunt iemand niet zo goed kennen en toch op die manier laten weten dat je meeleeft. MV hoorde bij het meubilair hier, het idee dat ze nooit meer terugkomt is naar.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen waar je zin in hebt, Sap. Ik kom Myleen hier al eeuwen tegen, we reageerden vaak op dezelfde topics, maar ik ben niet van het avatar-veranderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 mei 2016 @ 06:54:

Mogge.



Solo, ik heb je ava even gejat hoor. Vanavond maak ik zelf een nieuwe.Och, ik vind het ook wel passend dat jij en ik een poosje dezelfde ava hebben. Tenslotte hebben we ook dezelfde stokpaardjes.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Morgen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 02 mei 2016 @ 07:37:

Gewoon doen waar je zin in hebt, Sap. Ik kom Myleen hier al eeuwen tegen, we reageerden vaak op dezelfde topics, maar ik ben niet van het avatar-veranderen.Dankjewel. Ik ga erover nadenken.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
'Llo.



Binnenkant wil naar buiten.

Buikgriep.

Kon niet naar het AZC vanmorgen, voel me zo schuldig.

Even inhalen morgen of overmorgen.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte, Leo.

(kan wel veilig met zo'n scherm ertussen, toch?)
Beterschap Leo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven