Mode & Beauty alle pijlers

Wat is 'bloedmooi'?

27-04-2016 12:38 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bijv. als een man een vrouw beschrijft als 'bloedmooi'? Wat maakt een vrouw nou mooi? wat is mooi? innerlijk of uiterlijk? hebben minder mooie vrouwen minder keus, mooiere vrouwen meer keus? Wat zien jullie als een bloedmooie vrouw?
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 29 april 2016 @ 18:31:

Rhona Mitra pure sex???????????????Dat is toch heel subjectief. Wat jij niet sexy vindt, vindt een ander wel sexy.
Voor mannen de jonge Marlon Brando, voor vrouwen de jonge Brigitte Bardot.



Beide vrij oninteressant en niet super aantrekkelijk seksueel gezien, geef mij maar wat rauwer voor mannen en wat ondeugender en sterker voor vrouwen.
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 27 april 2016 @ 12:41:

Bloedmooi kan om het uiterlijk gaan, het kan ook een combinatie zijn van innerlijk en uiterlijk.

En bloedmooi is grotendeels subjectief. Voor iedereen anders dus.



Kun je hier wat mee?Eens!
Alle reacties Link kopieren
Bloedmooi. Iemand die zelfverzekerd is en straalt.
Wie niet waagt, die niet wint
quote:gedanst schreef op 30 april 2016 @ 19:17:

[...]





Dat is toch heel subjectief. Wat jij niet sexy vindt, vindt een ander wel sexy.l



Natuuuuuurlijk. Maar dan kunnen we nergens meer over discussieren want alles is sibjectief-:). Ik wil me graag aan je mening kunnen ergeren-:)
Alle reacties Link kopieren
Haha, dat mag natuurlijk.



Ik snap wel dat Polala Rhona Mitra als 'puur sex' omschrijft. Julie Andrews vind ik dan weer helemaal niet mooi. Vroeger niet. Nu niet.
Alle reacties Link kopieren
Wie ik bloedmooi vind is Emma Stone.
Alle reacties Link kopieren
quote:gedanst schreef op 30 april 2016 @ 22:07:

Wie ik bloedmooi vind is Emma Stone.Emma Stone is zo geweldig! Wat een humor heeft zij!
Wie niet waagt, die niet wint
quote:gedanst schreef op 30 april 2016 @ 22:07:

Wie ik bloedmooi vind is Emma Stone.

O

Dat klopt dan weer helemaal!
Maar Rhona Mitra? Mijn vaatdoek heeft meer sexappeal.
Is bloedmooi niet de overtreffende trap van mooi naar fuckable.

Is bloedmooi niet zeggen en of vinden dat iemand wetenschappelijk gezien 'perfect' is?

Bloedmooi is in mijn optiek iets anders dan 'welleuk' of 'welknap' maar echt bijna surreal en buitenaards perfect.

Dat alles klopt, en iemand ook nog echt wat te melden heeft, én sex-appeal heeft,.

Een speld in een hooiberg dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Quinty schreef op 27 april 2016 @ 18:06:

[...]



Of als je ze hoort praten...

Kan echt een mega afknapper zijn.

Of juist een opknapper!

Ik heb een collega waar ik vrij veel telefonisch contact mee heb. En die man heeft zó'n mooie stem - het is dat ik weet dat hij qua uiterlijk niet bijzonder is, anders zou ik woest verliefd op hem kunnen worden.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
quote:Yggdrasil- schreef op 30 april 2016 @ 22:19:

Is bloedmooi niet de overtreffende trap van mooi naar fuckable.

Is bloedmooi niet zeggen en of vinden dat iemand wetenschappelijk gezien 'perfect' is?

Bloedmooi is in mijn optiek iets anders dan 'welleuk' of 'welknap' maar echt bijna surreal en buitenaards perfect.

Dat alles klopt, en iemand ook nog echt wat te melden heeft, én sex-appeal heeft,.

Een speld in een hooiberg dus.Voor vrouwen ja, als mannen zeggen bloedmooi. Dan bedoelen ze uiterst neukbaar.
Ik las van de week dat veel mensen niet beseffen dat vrouwen die meedoen in mooie mensen polls zelden puur natuur zijn.

Doutzen en Katja zijn zonder make-up best mooi, maar niet zoals wanneer ze in de verf zitten.
quote:MinkeDeWit schreef op 30 april 2016 @ 23:32:

Ik las van de week dat veel mensen niet beseffen dat vrouwen die meedoen in mooie mensen polls zelden puur natuur zijn.

Doutzen en Katja zijn zonder make-up best mooi, maar niet zoals wanneer ze in de verf zitten.Alweer járen geleden zag ik een programma ( Frysk telebord? ) over Doutzen Kroes toen ik nog nooit van d'r had gehoord en in dit programma zag ik haar zonder make-up met haar haar in een simpel knotje in NY in-en uit taxi's stappen om modellenbureaus te bezoeken en ik vond het een opvallende mooie frisse meid. Toen ik haar later opgesmukt met blonder haar in een reclame van l'Oreal zag vond ik haar minder mooi eigenlijk
Jennifer Lopez vind ik een hele mooie vrouw.
quote:MinkeDeWit schreef op 30 april 2016 @ 23:32:

Ik las van de week dat veel mensen niet beseffen dat vrouwen die meedoen in mooie mensen polls zelden puur natuur zijn.

Doutzen en Katja zijn zonder make-up best mooi, maar niet zoals wanneer ze in de verf zitten.

Niet alleen dat, ze hebben ook nog bijna zonder uitzondering chirurgie laten doen.



De meeste celebrities hebben dagelijks meer werk aan hun uiterlijk dan de gemiddelde bruid op haar trouwdag.
Ik heb eens een mannelijke armani model ontmoet, die was a naturel bloedmooi.
quote:badmeester schreef op 30 april 2016 @ 22:15:

Maar Rhona Mitra? Mijn vaatdoek heeft meer sexappeal.Ze doet me erg denken aan Froukje de Both.
Je hebt bloedmooi dat ik zou definiëren als bloedgeil: de vrouw waarmee ik als (hetero) vrouw het er wel op zou willen wagen.



Dit vind ik echt een bloedmooie vrouw in de zin van echt sexy:



Rol van Daenerys vind ik een beetje saai maar vind dat zij zo'n heerlijke pretbek heeft.







Zij straalt gewoon plezier uit als ik haar zie, vind dat vreselijk veel sex appeal hebben bij een vrouw. Daarom post ik ook een gifje, want vind haar gezicht juist zo prachtig als ze lacht.



En dit vind ik een bijna buitenaardse vrouw, wat ik dan eerder sec 'bloedmooi' zou noemen:



Heel bijzondere schoonheid vind ik haar, maar totaal niet sexy. Kan wel gebiologeerd naar haar staren.



Bij mannen praat ik eigenlijk niet zo snel over bloedmooi.
Alle reacties Link kopieren
Sinead o'conner in de clip: nothing compares. Wat vond ik haar toch bloedmooi. Het hele plaatje dan. Ik was net niet verliefd op haar.
Alle reacties Link kopieren
Daar heeft denk ik lang niet iedereen dezelfde kijk op. Wat de één bloedmooi is, vindt de ander misschien niet onaardig om te zien. Ik denk ook dat je moet kijken naar het totaalplaatje, zowel aan de buiten- als de binnenkant. Haar, ogen,neus, tanden, mond, borsten, taille, heupen, benen. Iemand met prachtig haar, dito ogen, een fraaie neus, een stevige boezem en een mooie slanke taille kan op het eerste gezicht bloedmooi lijken maar als ze dichterbij komt waarna blijkt dat ze een paar rotte tanden heeft en een paar X benen is dat bloedmooie er snel af.

Iets dergelijks had ik ooit met een vriendje, toen ik hem voor het eerst zonder kleren zag heb ik die van mij meteen weer aangetrokken, mooie kop maar op zijn bleke slappe lijf knapte ik ontzettend af.
verba volant, scripta manent.
Bloedmooi zijn voor mij niet zoveel mensen. Bloedmooi betreft in mijn beleving puur uiterlijk. Bloedmooi vind ik mensen waar je je, of je nu man of vrouw bent, echt voor omdraait op straat en naar wie je moet blijven kijken. Mensen die er bijna perfect en volmaakt uitzien.



By far and without a doubt voor mij op nummer 1: Doutzen











Nog een vrouw die ik bloedmooi vind:





Mannen:











In dit laatste geval zou het kunnen dat ik een klein beetje werd afgeleid door zijn buik... Zeker op dit tijdstip. Damn..
quote:Miss-Pippilotta schreef op 02 mei 2016 @ 02:48:

Bloedmooi zijn voor mij niet zoveel mensen. Bloedmooi betreft in mijn beleving puur uiterlijk. Bloedmooi vind ik mensen waar je je, of je nu man of vrouw bent, echt voor omdraait op straat en naar wie je moet blijven kijken. Mensen die er bijna perfect en volmaakt uitzien.



By far and without a doubt voor mij op nummer 1: Doutzen



[afbeelding]



[afbeelding]



Nog een vrouw die ik bloedmooi vind:

[afbeelding]



Mannen:



[afbeelding]



[afbeelding]



In dit laatste geval zou het kunnen dat ik een klein beetje werd afgeleid door zijn buik... Zeker op dit tijdstip. Damn..



Zo grappig dit. Hoewel ik het met je definitie opzich eens ben vind ik Doutzen of Anastasia echt geen bijzondere schoonheden en die mannen ken ik niet maar word er ook niet warm of koud van. Vind Doutzen altijd zo leeghoofdig eruit zien, krijg altijd het gevoel dat ze heel dom is als ik een foto van haar zie. Anastasia vind ik een ordinaire kop hebben, alleen niet op die foto die jij post



Qua mannen heb ik gewoon zo niks met dat soort plaatjes. Bij mannen hangt het zo van hun uitstraling af of ik ze head turners vind en het kan dus ook enorm per film waarin ze spelen verschillen. Een mannelijk model heb ik nog nooit knap gevonden. Kijk gewoon op zo'n andere manier naar mannen. Een man vind ik juist minder mannelijk als het echt een 'schoonheid' is.
quote:lux. schreef op 02 mei 2016 @ 08:22:

[...]





Zo grappig dit. Hoewel ik het met je definitie opzich eens ben vind ik Doutzen of Anastasia echt geen bijzondere schoonheden en die mannen ken ik niet maar word er ook niet warm of koud van. Vind Doutzen altijd zo leeghoofdig eruit zien, krijg altijd het gevoel dat ze heel dom is als ik een foto van haar zie. Anastasia vind ik een ordinaire kop hebben, alleen niet op die foto die jij post



Qua mannen heb ik gewoon zo niks met dat soort plaatjes. Bij mannen hangt het zo van hun uitstraling af of ik ze head turners vind en het kan dus ook enorm per film waarin ze spelen verschillen. Een mannelijk model heb ik nog nooit knap gevonden. Kijk gewoon op zo'n andere manier naar mannen. Een man vind ik juist minder mannelijk als het echt een 'schoonheid' is.



Grappig he? Want ik had dat juist met jouw plaatje van die 'buitenaardse vrouw'. Heeft idd echt zo'n aliën-gezicht, dat zou ik nooit definiëren als bloedmooi.

Bloedmooi vind ik echt van die klassieke echte schoonheden, echt knappe mensen met zo'n volmaakt gezicht.



Het tweede plaatje van die Anastasia ga ik puur even van DIT plaatje uit. Vind dit echt prachtig, wauw... Ik ken haar niet, dus ik kan niet beoordelen of ik haar op andere foto's niet mooi vind. Maar op deze foto zie ik een vrouw die ik bloeddddddmooi zou noemen.



Ik snap wel wat je bedoelt: ik kwam in mijn zoektocht een aantal modellen tegen die hoog scoren in de lijstjes, met echt van die ordinaire lippen/hoofden.



Ik snap bij mannen wel wat je zegt. Maar dan zou ik eerder onderscheid maken tussen 'bloedmooi' en 'aantrekkelijk/sexy'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven