(Hoog?)zwangere zwerfkat in tuin

28-06-2014 23:23 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
- helaas weg moeten halen ivm privacy, zie mijn latere berichten voor de reden-
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh, sorry voor het uppen van een superoud topic, maar ik log net voor het eerst in 1.5 jaar weer in en zie mijn oude topic hier



Voor iedereen die het verhaal volgde; het gaat super hier, de katten zijn helemaal ingeburgerd hier. Ik heb laatst nog oude foto's gezien van de katten, wat een gigantisch verschil! Ze zijn beiden aanzienlijk aangekomen en hebben een mooie vacht, en zijn zooo lief! Moederpoes heeft vermoedelijk wel behoorlijk wat meegemaakt, want is een vrij onzeker dier, schrikkerig en geen fan van vreemden. EN heel apart, ze is ook een beetje waaks; als hier een echt onbekende komt (meterman, iemand vd woningbouw oid) bewaakt ze mij, zit ze naast me en bestudeert degene die in huis bezig is. Heeeeeeeeeel apart.



Ik heb via via te horen gekregen dat moederpoes gedurende haar leven (nu bijna 8 jaar, toen (ongesteriliseerd) 6jaar) minstens 7 nestjes heeft gehad.. Ben me dood geschrokken, en nog steeds een beetje bang dat ze hier wat aan overgehouden heeft qua vitaminetekort etc, want hoe ze eruit zag toen ze hier voor het eerst de tuin in kwam lopen..Hoop dat dat niet zo is geweest na elk nestje. Naja, ze zit nu veilig en is strontverwend en superdankbaar. Haar broertje doet het ook goed, ook een vreselijk lief dier. Sinds ze hier zijn zijn ze niet meer buiten geweest, die behoefte lijken ze niet te hebben, ze hangen liever op de bank
Wat leuk dat je even komt bijpraten en wat heerlijk dat het met de katten zo goed gaat!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn gucciguilty om te lezen hoe goed de katten 't bij je hebben.

Want ontzettend lief dat je dit zo gedaan hebt!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven