vriendin wilt bijna niet/ geen initiatief

25-04-2016 21:23 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeieavond !

ik zit met iets waar ik graag mening van andere bij wil..

ik ben 20 en mijn vriendin 19 (bijna 20)

wij hebben nu 2,5 jaar een relatie en het gaat erg goed tussen ons.

Het enigste is dat we bijna nooit meer seks hebben.



Het is al een tijdje aan de gang, en wil nu graag kijken wat andere mensen er van vinden.

Ik moet altijd het initiatief nemen dit doet zij niet.

stel, we liggen op bed en ik leg mijn hand op haar buik, schrikt ze gelijk een soort van. (bang dat ik wat ga doen ofso?)

als ik dan een keer probeer wat te doen dus met mijn hand verder naar beneden, is het gelijk of dat ze hoofdpijn of buikpijn en dergelijke heeft, of ze zegt gelijk niet doen ik heb geen zin.



Laatst hadden we toevallig weer is een keer seks. (wat je seks noemt) het was zo van ga je gang maar hup er in en er uit.

ze lag er nu ook echt bij (voorheen ook) als een dood bloempje. geen beweging geen geluid niks.

Omdat zij nooit begint, en ik het initiatief moet nemen en dus ook regelmatig word afgewezen, word ik hier best onzeker door.



Wat ik ook erg raar vond, dat is een maand ongeveer geleden. zitten we beneden op de bank en zit ze me uit te dagen enz. ik krijg zin, en vervolgens liggen we op bed en zegt ze, ik heb opeens geen zin meer??



Wat zou ik hier aan kunnen doen? ik heb er al over gepraat toevallig een paar dagen terug. en dan krijg ik te horen dat ik er te veel mee bezig ben? nu weet ik van mezelf dat dat niet zo is, maar wat ik wel weet is dat zij er helemaal NIET mee bezig is.



Wie kan me helpen? wie heeft tips?



Dankjewel alvast!
Alle reacties Link kopieren
quote:Traveller93 schreef op 27 april 2016 @ 11:58:

Als je gek op iemand bent dan geef je toch niet zomaar op?

Tuurlijk, seks hoort erbij, maar als je iemand gelijk dumpt omdat ze geen zin meer heeft, ben je in mijn ogen echt een eikel.'tuurijk, maar ze zijn 2,5 jaar bij elkaar. Dat is niet "gelijk dumpen" omdat ze even geen zin heeft. En als het haar eerste relatie, heeft ze misschien ook nog geen kans gehad te ontdekken hoe een relatie kan zijn, of wat ze wil. Dat kan uitmaken.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
quote:Traveller93 schreef op 27 april 2016 @ 11:58:

Ik vind het trouwens wel erg makkelijk van iedereen die zegt: je bent nog te jong voor dit probleem, neem gewoon een ander die wel zin heeft.. Als je gek op iemand bent dan geef je toch niet zomaar op?

Tuurlijk, seks hoort erbij, maar als je iemand gelijk dumpt omdat ze geen zin meer heeft, ben je in mijn ogen echt een eikel.



En als vrouw zijnde?

Als ik de sex niet lekker vond was ik weg hoor. Heel eikelig misschien maar als twintiger vond ik slechte sex hebben in dezelfde categorie vallen als erachter komen dat iemand een racist is.

Het leven is te kort voor dat soort gedoe. Zij zoekt blijkbaar niet iemand waarmee ze sex hoeft, nou even goede vrienden.
Alle reacties Link kopieren
Pfff vermoeiend zeg, zon vrouwtje. Je hebt niet voor niets een relatie met haar. Daar hoort ook sex bij. Punt. Zou haar lekker laten gaan en een ander zoeken die jou wel wil.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Toontjeb,

Helemaal eens met Dormouse.

Je klinkt als iemand die echt wil investeren in de relatie en ervoor gaat.

Dat is iets heel moois en aboluut mazzel voor jouw vriendin om een vriend te treffen met veel begrip en geduld.

1 ding wat ik geleerd heb over seksualiteit en sex en jezelf daarvoor open stellen is dat het alles te maken heeft met of je jzelf vrij voelt van binnen in jezelf. En dan bedoel ik vrij in algemene zin in het leven.

Voelt ze zich fijn en gelukkig in haar leven? Voelt ze zich belemmerd?

Is ze een open persoon of een binnenvetter en meer een gesloten persoon?

In dit soort dingen zou je het ook een beetje kunnen zoeken als je met haar praat en misschien vragen stelt.

Good luck!
Alle reacties Link kopieren
Je zegt dat ze schrikt als je haar aanraakt..



Zou ze misschien nare ervaringen hebben gehad op het gebied van seks? (over haar eigen grenzen gaan bv. toch maar toegeven als ze geen zin heeft kan ook heel naar zijn. uiteindelijk zorgt dit ervoor dat ze nog minder vaak zin heeft..)



Geef haar wat meer ruimte om ´adem te halen´. Neem voorlopig geen initiatief meer, maar leg het volledig bij haar (en vertel haar dit ook). Hopelijk wordt ze dan iets relaxter omdat ze niets 'moet' en gaat ze zelf uiteindelijk het initiatief nemen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



ik wil hier graag op reageren aangezien ik de reacties hierop zag. Je weet niet wat voor verleden dit meisje heeft met seks. Het klinkt alsof ze ergens bang voor is. Probeer er met haar over te praten. Praten is de oplossing voor bijna alles. En met praten bedoel ik niet haar laten voelen dat je het vreselijk vindt dat ze geen toenadering zoekt. Want dat weet ze zelf ook wel waarschijnlijk. Vraag haar om de reden en zoek samen naar een oplossing.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Zoenen jullie nog wel?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven