Toch een date na datingmoe fase

02-05-2016 08:38 26 berichten
Na een periode van geen dates heb ik me er toch weer aan gewaagd om wat af te spreken.

Dit is wat ik voor ogen heb:

Wil wel een relatie maar niet ten koste van alles. Niet eindeloos appen maar snel afspreken en is het niets dan in ieder geval een leuke avond gehad.



Dates met wie ik alleen wat gedronken heb vond ik nooit zo gezellig. Ik voel me dan vaak wat ongemakkelijk zo aan een tafeltje to elkaar. De actieve dates, musea bezoeken, sauna ed waren erg leuk en daar heb ik leuke contacten aan over gehouden.



Nu heb ik een nieuwe date, dichtbij, niet veel contact mee gehad maar wel een afspraak bij hem thuis. Weet zeker dat ik gewoon mijn spontane zelf kan zijn zonder hoge verwachtingen maar mijn vraag is. Word ik nu toch niet te gemakkelijk. In de zin van niet goed nadenken wat ik uitstraal.Straal ik hiermee uit een hapje te zijn? Nee zeggen is geen punt maar ik wil mezelf en mijn date ook niet in een ongemakkelijke positie brengen omdat ik met humor en spontaan gedrag een boodschap uitstraal die ik niet zo bedoeld heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap echt bar weinig van je verhaal en je vraag.......
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Is dit je eerste date met hem?
Alle reacties Link kopieren
Waarom moet het zo moeilijk? Je date, vindt hem heel leuk of niet en andersom ook. Gewoon jezelf zijn en dan merk je toch gauw genoeg of er een klik is en of jullie bij elkaar passen? Misschien te makkelijk hoor, maar ik weet meteen of het hem is of niet. En als jij je niet anders probeert voor te doen dan je bent, weet hij dat ook.
Alle reacties Link kopieren
Of.. Of! Je denkt er iets minder moeilijk over na en gaat gewoon een leuk iemand leren kennen.



Als je niet bij hem thuis wil afspreken, omdat je bang bent om enkel een hapje te zijn, dan stel je iets anders voor om te gaan doen.

En als tip; behoud de communicatie puur. Dus spreek niet va een 'hapje' e.d. Geef gewoon aan wat je wil en wees concreet.
'We accept the love we think we deserve.' Stephen Chbosky
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je bij hem thuis daten? Is dit een vervolgdate?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou trouwens sowieso niet meteen bij hem thuis afspreken, maar op een openbare plaats.
Ja, dit is de eerste date. Missbrice

En speel met de gedachte om het af te zeggen.

Omdat thuis misschien toch wat te gemakkelijk is.



Hayek, mijn concrete vraag is of ik door thuis af te spreken uitstraal dat ik opensta voor snelle seks voor een man.
Nee je straalt het niet uit maar de kans is aanwezig/groot dat je als man een vrouw de eerste date bij je thuis uitnodigt omdat je denkt.: Batsen!
Pamela courson,

Ik ben het met je eens. Dat weet je direct en dat is ook mijn insteek. Ik weet niet wat het is maar aan een tafeltje ben ik zenuwachtig en gek genoeg BV in een sauna totaal niet
En TO ga je op een eerste date ook naar de sauna????
Alle reacties Link kopieren
quote:Niceday76 schreef op 02 mei 2016 @ 08:48:

Ja, dit is de eerste date. Missbrice

En speel met de gedachte om het af te zeggen.

Omdat thuis misschien toch wat te gemakkelijk is.



Hayek, mijn concrete vraag is of ik door thuis af te spreken uitstraal dat ik opensta voor snelle seks voor een man.Je hoeft het niet af te zeggen, je kunt toch gewoon zeggen dat je bij nader inzien toch liever ergens anders afspreekt? Een beetje kerel snapt dat toch wel. Ga gewoon ergens lekker een borrel drinken en dan zie je wel. Of wandelen of zo.
Met een date thuis afspreken of naar de sauna gaan, vind ik wel 'makkelijk' gedrag uitstralen.

Ik zou het anders aanpakken.

De date die je nu hebt zou ik afzeggen of verplaatsen naar een kroeg.

Je gaat niet naar het huis van iemand die je niet kent.
Badmeester, ja dat heb ik gedaan. We hadden in dit geval wel veel gepraat en het was al duidelijk dat we geen relatie zouden krijgen, het was een gezellige dag en we hebben een leuke vriendschap.
Jullie hebben gelijk. De afspraak kan ook verplaatst worden naar een andere locatie.

En wellicht moet ik ook wat basiswaarden gaan hanteren zoals hierboven gezegd wordt.

Afspreken bij iemand thuis die je niet kent doe je gewoon niet. Punt
Hayley: ik heb gezegd dat ik graag wil afspreken om te kijken of er uiteindelijk een relatie in zit.
Alle reacties Link kopieren
Is het niet een idee om gewoon zelf of met vriendinnen leuke dingen te gaan doen en dat je dan eventueel daar iemand tegen het lijf loopt? Dan heb je een leuke tijd en loop je niet zo krampachtig naar iemand te zoeken. Ik heb mijn man bijvoorbeeld op een festival leren kennen en mijn eerdere vriendjes in de kroeg en eentje bij een concert. Heb ooit een keer een blind date gehad via internet (geen datingsite, maar iemand waarmee ik vanwege onze hobby regelmatig contact mee had), maar de kans is zo groot dat de lichamelijke aantrekkingskracht er dan niet is. Bij mij moet iemand echt iets uitstralen wat mij aantrekt en die kans is niet heel groot. Ik heb een gezellige avond gehad hoor, maar meer ook niet.

Het lijkt me echt helemaal niks om af te spreken met iemand die je nog nooit gezien hebt met het doel dat je er uiteindelijk een relatie aan overhoudt.
Je hebt gelijk dat het fijner is iemand spontaan tegen het lijf te lopen. Begrijp me niet verkeerd ik sta qua afspreken er luchtig in en heb geen hooggespannen verwachtingen. Het zou gewoon leuk zijn uiteindelijk niet alleen achter te blijven. De dates die ik heb gehad ben ik niet verliefd op geworden. Het ligt nu gewoon allemaal wat anders dan vroeger zonder kinderen. Heel simpel heb ik gewoon door werk en de kinderen niet de gelegenheid om vaak iets te ondernemen en daarnaast hebben mijn vriendinnen ook Een gezin.
Alle reacties Link kopieren
quote:Niceday76 schreef op 02 mei 2016 @ 09:30:

Je hebt gelijk dat het fijner is iemand spontaan tegen het lijf te lopen. Begrijp me niet verkeerd ik sta qua afspreken er luchtig in en heb geen hooggespannen verwachtingen. Het zou gewoon leuk zijn uiteindelijk niet alleen achter te blijven. De dates die ik heb gehad ben ik niet verliefd op geworden. Het ligt nu gewoon allemaal wat anders dan vroeger zonder kinderen. Heel simpel heb ik gewoon door werk en de kinderen niet de gelegenheid om vaak iets te ondernemen en daarnaast hebben mijn vriendinnen ook Een gezin.Oh, ik wist niet dat je kinderen hebt. Dan is het inderdaad niet hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 02 mei 2016 @ 08:51:

En TO ga je op een eerste date ook naar de sauna????Haha ik dacht ook al, rare eerste date. Weet je wel gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Niceday76 schreef op 02 mei 2016 @ 09:11:

Hayley: ik heb gezegd dat ik graag wil afspreken om te kijken of er uiteindelijk een relatie in zit.

Tja?..doen we dat niet allemaal?..lieve heer, anders ga je niet daten , lijkt me, maar goed, er zijn er wat bij die doen het puur voor de sex.

Sauna eerste date? No, eerste date lang?..no, thuis eerstë datë, ook no.

.

Wat blijft over?..gewoon de eerste kort houden, en dan maar langzaam opbouwen en zien, hoé het zich ontwikkelt.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:Niceday76 schreef op 02 mei 2016 @ 09:08:

Jullie hebben gelijk. De afspraak kan ook verplaatst worden naar een andere locatie.

En wellicht moet ik ook wat basiswaarden gaan hanteren zoals hierboven gezegd wordt.

Afspreken bij iemand thuis die je niet kent doe je gewoon niet. Punt

Serieus?

Basisvoorwaarden?

Aan een date?



Ik vind hem leuk, hij vindt mij leuk lijkt me een basisvoorwaarde genoeg.

Waarom zo vreselijk ingewikkeld ?



Kroeg, biertje/koffie/cola is de klik er dan heb je die aan een tafeltje of een bar ook wel

Heb je de klik niet klots je je drankje naar binnen en ga je weer naar huis.



Ik denk dat als een date aan mij gevraagd had op date 1, ga je mee naar de sauna, dat het dan gelijk einde oefening was geweest.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:wyandotje schreef op 02 mei 2016 @ 08:47:

Waarom ga je bij hem thuis daten? Is dit een vervolgdate?Inderdaad, NOOIT thuis afspreken voor de eerste date.
Alle reacties Link kopieren
Zo veel vreemde dingen in je verhaal. Inderdaad, waarom thuis? En als je je ongemakkelijkste date ooit wilt hebben na een datingmoe-fase, dan zit je met een sauna wel goed. Of hebben jullie stiekem al weleens wat gedaan?
If you ain't first, you're last
Alle reacties Link kopieren
quote:Niceday76 schreef op 02 mei 2016 @ 09:30:

Je hebt gelijk dat het fijner is iemand spontaan tegen het lijf te lopen. Inderdaad, maar velen hebben die gelegenheid gewoon niet. Dan is een datingsite wel een uitkomst, want je weet allebei wat het doel is en het hoeft helemaal niet geforceerd te zijn, het is maar wat je er zelf van maakt. En, klikt het niet ? Ja kan vaak genoeg gebeuren maar dan is er nog geen man vrouw overboord .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven