Mode & Beauty alle pijlers

Wat is 'bloedmooi'?

27-04-2016 12:38 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bijv. als een man een vrouw beschrijft als 'bloedmooi'? Wat maakt een vrouw nou mooi? wat is mooi? innerlijk of uiterlijk? hebben minder mooie vrouwen minder keus, mooiere vrouwen meer keus? Wat zien jullie als een bloedmooie vrouw?
quote:Miss-Pippilotta schreef op 02 mei 2016 @ 09:19:

[...]





Grappig he? Want ik had dat juist met jouw plaatje van die 'buitenaardse vrouw'. Heeft idd echt zo'n aliën-gezicht, dat zou ik nooit definiëren als bloedmooi.

Bloedmooi vind ik echt van die klassieke echte schoonheden, echt knappe mensen met zo'n volmaakt gezicht.



Het tweede plaatje van die Anastasia ga ik puur even van DIT plaatje uit. Vind dit echt prachtig, wauw... Ik ken haar niet, dus ik kan niet beoordelen of ik haar op andere foto's niet mooi vind. Maar op deze foto zie ik een vrouw die ik bloeddddddmooi zou noemen.



Ik snap wel wat je bedoelt: ik kwam in mijn zoektocht een aantal modellen tegen die hoog scoren in de lijstjes, met echt van die ordinaire lippen/hoofden.



Ik snap bij mannen wel wat je zegt. Maar dan zou ik eerder onderscheid maken tussen 'bloedmooi' en 'aantrekkelijk/sexy'.



Kan me ook heel goed voorstellen dat je Gemma Ward niks vindt hoor

Dat is Anastasia Pavlenko





Als ze in de goede hoek op de foto staat vind ik haar mooi. Dat vind ik dan ook meteen heel typisch aan fotografie.



Qua mannen dan, een man die ik in bijna elke film wel leuk vind én gewoon echt mooie features vind hebben.. Maar vooral als piraat vond ik hem mjam:





Maar bloedmooi? Nee zelfs Orlando Bloom zou ik niet bloedmooi willen noemen. Vind dat echt zo'n enorme term voor een vrouw. Maar heb wel een enorme zwak voor hem, of althans had, want hij begint er oud uit te zien en vond 'm juist als jonge god (of piraat) lekker



Vind wel een heleboel mannen woest aantrekkelijk



Zoals (niet echt een knap gezicht en beetje oud voor mij maar toch vind ik hem aantrekkelijk):

Jeffrey Dean Morgan





Of heel ander type, vind hem ook niet altijd knap: Matthew Goode:





Daar zou ik dan wel m'n hoofd voor omdraaien, maar zou ik echt niet willen omschrijven als bloedmooie mannen.
Alle reacties Link kopieren
Wat de een bloedmooi vindt, kan een ander helemaal niet waarderen,

Sommigen vinden Angelina Jolie bloedmooi. Mijn echtgenoot vindt er niets aan. zijn hartje gaat sneller kloppen van Charlize Theron en Nicole Kidman.



Wie ik bloedmooi vind: Joe Lando (Sully uit Dr. Quinn medicine woman).
Joe Lando vind ik nou ook typisch aantrekkelijk maar niet per se mooi. En zeker niet bloedmooi.



Angelina, Charlize en Nicole heb ik allemaal niks mee
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Pippilotta schreef op 02 mei 2016 @ 02:48:

Bloedmooi zijn voor mij niet zoveel mensen. Bloedmooi betreft in mijn beleving puur uiterlijk. Bloedmooi vind ik mensen waar je je, of je nu man of vrouw bent, echt voor omdraait op straat en naar wie je moet blijven kijken. Mensen die er bijna perfect en volmaakt uitzien.



By far and without a doubt voor mij op nummer 1: Doutzen



[afbeelding]



[afbeelding]



Nog een vrouw die ik bloedmooi vind:

[afbeelding]



Mannen:



[afbeelding]



[afbeelding]



In dit laatste geval zou het kunnen dat ik een klein beetje werd afgeleid door zijn buik... Zeker op dit tijdstip. Damn..



Die bovenste man vind ik bloedmooi! Wie is dat?



Die tweede matig. Ik vind duidelijk afgetekende spieren niet zo mooi.
Alle reacties Link kopieren
Bloedmooi heeft voor mij niks te maken met sex. Ik kan een vrouw ook bloedmooi vinden. Het heeft ook te maken met uitstraling, met karakter. Puur uiterlijk vind ik Doutzen zeker bloedmooi.



En wat mannen betreft vind ik die mannen van Miss-Papilotta mooi, maar niet bloedmooi. Met name de tweede vind ik veel te veel 'modellerig'.



Een man die ik wel bloedmooi vind, is Simon Cowell. Vanwege zijn uiterlijk, maar ook vanwege zijn uitstraling
Ik vind Simon Cowell ook een hele mooie man!
quote:gedanst schreef op 02 mei 2016 @ 11:50:

Een man die ik wel bloedmooi vind, is Simon Cowell. Vanwege zijn uiterlijk, maar ook vanwege zijn uitstraling





Smaken verschillen zullen we maar zeggen



Vind t trouwens wel heel leuk om iedereens voorbeelden te zien! Emilia Clarke vind ik ook absoluut bloedmooi, zowel op fotos als in beweging. Doutzen vind ik 'modellen-mooi', dus vooral fotogeniek, maar in het echt wat minder bijzonder.
quote:polala schreef op 02 mei 2016 @ 11:57:

[...]







Smaken verschillen zullen we maar zeggen



Vind t trouwens wel heel leuk om iedereens voorbeelden te zien! Emilia Clarke vind ik ook absoluut bloedmooi, zowel op fotos als in beweging. Doutzen vind ik 'modellen-mooi', dus vooral fotogeniek, maar in het echt wat minder bijzonder.Hahaaa ik vind Simon Cowell ook echt compleet onaantrekkelijk én niet mooi Emilia Clarke vind ik echt prachtig. Rachel McAdams vind ik irl ook heel mooi maar wat 'tuttiger' en op foto's zie je dat heel erg vind ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:polala schreef op 02 mei 2016 @ 11:57:

[...]







Smaken verschillen zullen we maar zeggen



Vind t trouwens wel heel leuk om iedereens voorbeelden te zien! Emilia Clarke vind ik ook absoluut bloedmooi, zowel op fotos als in beweging. Doutzen vind ik 'modellen-mooi', dus vooral fotogeniek, maar in het echt wat minder bijzonder.



Smaken verschillen zeker.



Emilia Clarke vind ik zeker niet bloedmooi. En Rachel mcAdams al helemaal niet. Ik vind Emma Stone wel bloedmooi.
Alle reacties Link kopieren
Ho wacht even. Rachel McAdams is van The Notebook..... Daarin vind ik haar wel heel mooi. Maar als ik google op haar naam vind ik haar niet bloedmooi.
quote:gedanst schreef op 02 mei 2016 @ 12:09:

Ho wacht even. Rachel McAdams is van The Notebook..... Daarin vind ik haar wel heel mooi. Maar als ik google op haar naam vind ik haar niet bloedmooi.Nee op foto's vind ik haar dus ook niet zo. Emma Stone vind ik geweldig leuk, maar niet bloedmooi. Gewoon knap.
Alle reacties Link kopieren
quote:gedanst schreef op 02 mei 2016 @ 11:50:

Een man die ik wel bloedmooi vind, is Simon Cowell. Vanwege zijn uiterlijk, maar ook vanwege zijn uitstraling
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 02 mei 2016 @ 12:15:

[...]











Ik vind hem echt bloedmooi.



Maar daar kun je toch niet over twisten. Ik vind een aantal mannen die door veel vrouwen als mooi worden gezien niet mooi. Het is een kwestie van smaak.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Giselle Bundchen bijvoorbeeld helemaal niet mooi. Niet mooi, niet knap, niks. Terwijl ze wel een topmodel is.
quote:Miss-Pippilotta schreef op 02 mei 2016 @ 02:48:





Mannen:





deze man zou ik in het echt ook bloedmooi vinden, mee eens!
Zo vind ik Kate Moss helemaal niet mooi. Ze heeft ook zo'n rare blik in haar ogen. Ik snap niet wat mensen in haar zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 02 mei 2016 @ 12:20:

[...]





[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... be424b.jpg[/img]





deze man zou ik in het echt ook bloedmooi vinden, mee eens!Veel te modellerig. Veel te glad en te perfect.
quote:lux. schreef op 02 mei 2016 @ 12:12:

[...]





Nee op foto's vind ik haar dus ook niet zo. Emma Stone vind ik geweldig leuk, maar niet bloedmooi. Gewoon knap.

Eens.



En ik ben al n tijdje aan het nadenken welke man ik nou echt 'mooi' vind. Aantrekkelijk kan ik genoeg bedenken, maar bloedmooi vind ik wel moeilijk. De meeste mannen die ik aantrekkelijk vind hebben namelijk juist helemaal niet zo'n perfect gezicht.



Ik denk Matt Bomer dan maar. Of Roger Moore toen hij jong was. Veel te netjes om sexy te zijn maar wel klassiek 'handsome' denk ik.



Oh en ook eens over Gisele Bundchen trouwens. Nooit begrepen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 02 mei 2016 @ 12:21:

Zo vind ik Kate Moss helemaal niet mooi. Ze heeft ook zo'n rare blik in haar ogen. Ik snap niet wat mensen in haar zien.





Ik vind Kate Moss dan wel weer heel erg mooi.



En daarom is er ook geen antwoord te geven op wat bloedmooi is. Het is zo persoonlijk.
quote:lux. schreef op 02 mei 2016 @ 01:21:



En dit vind ik een bijna buitenaardse vrouw, wat ik dan eerder sec 'bloedmooi' zou noemen:

[afbeelding]

Heel bijzondere schoonheid vind ik haar, maar totaal niet sexy. Kan wel gebiologeerd naar haar staren.



Bij mannen praat ik eigenlijk niet zo snel over bloedmooi.



Maar ze ziet er niet meer zo uit, en toen was ze nog erg jong, meisje bijna nog, ze heeft veel meegemaakt daarna en is poos eruit geweest na verlies vriend (gestorven). Ze ging haar emoties weg-eten daarna. (lees ik nu dus jeetje ben aan het stalken ahum, had nooit van haar gehoord)



quote:gedanst schreef op 02 mei 2016 @ 12:23:

[...]





Veel te modellerig. Veel te glad en te perfect.Wat grappig. Ik vind hem juist niet glad genoeg. Ik dacht van een mooie man maar wat jammer dat hij zich niet even goed geschoren heeft.
Alle reacties Link kopieren
Met 'glad' bedoel ik niet zijn gladde huid, maar meer zijn houding. Uitstraling.
Alle reacties Link kopieren
Swifty, wie is dat meisje?
quote:retrostar schreef op 27 april 2016 @ 14:30:

Iemand die met de miss-verkiezingen mee zou kunnen doen.O die vind ik vaak zo nikszeggend.
Bloedmooi:



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven