Entertainment alle pijlers

Spoiler Topic The Walking Dead S7

28-04-2016 14:58 574 berichten
Welkom op het 'The Walking Dead Summer Spoiler Topic!



In dit topic bespreken we casting calls, nieuws over andere projecten van onze acteurs en nieuws vanaf de set in Georgia; wie zijn er wel en niet aanwezig?



Alle berichten die hier geplaatst worden zijn mogelijke spoilers!



Voor een spoiler vrij fantopic kan je hier terecht: The Waiting Dead



Uiteindelijk is het de bedoeling om er gezamenlijk achter te komen welk karakter aflevering 2 van seizoen 7 niet zal halen.



Het is in dit topic niet de bedoeling om het volledige verloop van de eerste aflevering te ontrafelen ala Spoiling Dead, maar puur wie er het eerste slachtoffer van Negan is geworden.



Om de OP niet te lang te maken zal ik hier onder in een reactie opsommen wat we tot nu toe weten. Veel plezier allemaal!

quote:Starshine schreef op 01 mei 2016 @ 16:35:

Ik zat me net wat te bedenken waarmee ze Steven Yeuns afwezigheid kunnen verklaren.

Let op, spoilers voor de comics.



In de comcs gaat maggie natuurlijk naar hilltop. Als Glenn nu op tv meegaat en het verhaal zich verder meer focust op kingdom en alexandria kan Steven mooi aan zijn film werken en af en toe zijn gezicht laten zien. (Of hij gaat ook twee weken op supply run)Jup, zoiets stelde ik me ook voor. Doe er voor de gein nog een Negan backstory aflevering ala de Morgan aflevering bij en je bent al bijna een half seizoen verder waarin je Glenn bijna niet nodig hebt.
Ze zijn ook bezig met een comic verhaal over de achtergrond van Negan, dus dat zou zeker kunnen. Inderdaad, de extra klus van Steven Yeun wil niets zeggen over Lucille.
Nog wat foto's van de opnamelocaties:



Hampton, GA:





View from HWY 19/41, S of Bridges Dr, Hampton, GA:





Crew setup on the west side of ATL motor speedway in Hampton, GA:



Dat zou nog eens een stunt zijn. Dat ze Steven weg laten zijn en iedereen gaat dan uit van een dode Glenn en dan blijkt hij gewoon the easy life in Hilltop te leven

Hoe ze dan de acteur die wel dood gaat geloofwaardig aanwezig laten zijn moeten we nog zien...misschien wat flashbacks van dat karakter of weer een geestverschijning. Dat zou voor mij dan Michonne's dood ondersteunen, wnat Rick zag ook Lori verschijnen, dus waarom niet nu Michonne? Maar ja, dat is wel weer een herhaling van zetten. Moet hij alleen nog ergens een oude telefoon opsnorren.

Spoiler



Ooooh krijgen we een Neryl-ship. Cool
quote:Starshine schreef op 02 mei 2016 @ 10:12:

Dat zou nog eens een stunt zijn. Dat ze Steven weg laten zijn en iedereen gaat dan uit van een dode Glenn en dan blijkt hij gewoon the easy life in Hilltop te leven

Hoe ze dan de acteur die wel dood gaat geloofwaardig aanwezig laten zijn moeten we nog zien...misschien wat flashbacks van dat karakter of weer een geestverschijning. Dat zou voor mij dan Michonne's dood ondersteunen, wnat Rick zag ook Lori verschijnen, dus waarom niet nu Michonne? Maar ja, dat is wel weer een herhaling van zetten. Moet hij alleen nog ergens een oude telefoon opsnorren.

[afbeelding]



Naja, zou best kunnen. In de strips leurt hij veeeeel langer met die telefoon rond dan die ene aflevering in de serie. Maar ik denk het ook niet hoor. Of het is toch een minder groot karakter, die we veel minder snel missen omdat ze wel vaker wat afleveringen overslaan (dan denk ik dus aan een Aaron of Eugene).



We zullen het nu wel snel weten!



@Ellen:
Nee, dan dit!

Hahaha ja die ben ik ook al tegen gekomen!
Het is begonnen!!



Oo, zo spannend
quote:ellencb schreef op 02 mei 2016 @ 17:39:

Het is begonnen!!



[afbeelding]



(En dan nadat het slachtoffer bekend is, als een malle dit topic ontwijken want meer wil ik niet weten )
Lees op SD forum dat er al verschillende mensen gearresteerd zijn voor het negeren van gebiedsverboden. Sukkels.



Het is al allemaal erg goed afgezet en beveiligd en er is nog niemand gespot. Behalve Steven Yeun, gisteravond bij een Beyonce concert :P
Alle reacties Link kopieren
quote:ellencb schreef op 02 mei 2016 @ 17:39:

Het is begonnen!!



[afbeelding]
Uhm... stuff... and things
Danai heeft gister een award gewonnen: The Lucille

Ze is momenteel overigens niet in Atlanta, maar in New York. Ze is de enige die er niet is, ook Ross Marquand was even "vermist" maar is inmiddels gezien.

Hij plaatste op Instagram een foto met een 7 en de begeleidende tekst: Season 7 begins, here we go!





[quote]Dragisa schreef op 02 mei 2016 @ 19:09:

Danai heeft gister een award gewonnen: The Lucille [quote]



De Lucille

Nou als dat geen teken is
Andrew is in kostuum gezien!



http://comicbook.com/thew ... dead-season-7-production/



"That said, one member of The Walking Dead family will be filming their last couple of days on set to start things off and conclude the Negan cliffhanger which capped season six."
Overigens staat op de plek van de finale een enorme witte tent. Lijkt er dus op dat de scène volledig afgeschermd opgenomen zal worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees het ademloos hier...spannend!!!! Hoop dat er spoilers komen die hout snijden maar eigenlijk ook niet. Ik kan ook niet anders dan hier lezen want ik red het anders niet tot oktober.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Steven is gezien, en zag er exact uit als tijdens de finale, zweterig, gescheurde kleren en een leeg holster. Nog geen foto's, dus ik hou nog even een slag om de arm. Hij en Andrew zouden in een busje naar de tent zijn gebracht.



O, wat zou ik graag in die buurt wonen nu.
Alle reacties Link kopieren




Aaaarghh ik word helemaal hyper als ik bedenk dat ze weer begonnen zijn met filmen!
Foto's in de buurt van de set:





Alle reacties Link kopieren
quote:Lulu_ schreef op 03 mei 2016 @ 07:06:

[afbeelding]



Aaaarghh ik word helemaal hyper als ik bedenk dat ze weer begonnen zijn met filmen!
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
T lukt maar niet om een smiley te plaatsen hierboven
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven