Zwanger worden van een tweede kindje in 2016

28-11-2015 22:13 2638 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic schrijven meiden die in 2016 graag zwanger willen worden van een tweede kindje.

Inmiddels hebben we een leuk clubje en een goed gevulde tabel.

Hopelijk hebben we snel een tabel vol met



NicknameLeeftijd Geboortemaand/jaar 1e kindWanneer startenNOD/ uitgerekende datumZwanger/bijzonderheden Bella2000 - 2014 begin 2016 - Bloempje188 - zoon januari 2015 februari 2016 7 februari MEISJE Ditta07 28/29 aug 2014 december 2015 11 oktober MEISJE Fiat500l 34/38 mei 2014 december 2015 16 december MEISJE Juliejetje 28/30 juni 2014 november 2015 9 september bevallen 08-09 JONGEN Kwaassie 28/31 dochter augustus 2013 december 2015 18 oktober LesAdam 39/37 zoon oktober 2012 september 2015 Lotus87 28/29 juni 2015 december 2015 - JONGEN Miss88 28/27 zoon januari 2015 december 2015 6 oktober JONGENS Phanta1 34/34 2008/ juni 2014 november 2015 13 september MEISJE Platvis 33/32 nov 2013 december 2015 11 september MEISJE SchaapjeM 34/38 december 2014 april 2016 18 januari JONGEN sexyladygirl88 28/30 oktober 2013 augustus 2015 - 13 sept echo, 22 sept intake VK Zonnestraal88 - juli 2015 mei/juni 2016 - Zonnigkleintje 29/32 dochter april 2015 mei 2016 15 maart 1 sept echo voor Combinatietest Zonzonzon 30/29 zoon april 2012 september 2015 9 augustus bevallen 05-08 MEISJE
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het zo voor je!! Er zit idd wel echt iets! wanneer was je nod ook alweer? Ik ga voor je duimen!!
Alle reacties Link kopieren
Dinsdag!!! dus ... Nu moet ie oplopen!!
Alle reacties Link kopieren
Dinsdag!!! dus ... Nu moet ie oplopen!!



http://nl.tinypic.com/r/2mooymv/9

Deze net voor de zekerheid gedaan! Wel heel toevallig als dit twee valse zijn toch? Streepjes kwamen ook meteen... Binnen 5 minuten
Alle reacties Link kopieren
http://nl.tinypic.com/r/v4beyx/9

De allerlaatste hoor! De bovenste is van vanmorgen en de onderste van net..
Alle reacties Link kopieren
Oeh Lotus ik zie ook wel iets inderdaad. Spannend! Ik hoop het zo voor je! Ga je morgenochtend weer testen of dinsdag weer?



Fijne vakantie bam!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ook zeker wat Lotus! Zou toch super zijn! Waren die in de casette de vroege testen van Sensitest? Daarmee testte ik op NOD ook net zo licht positief als jij en 3 uur later met kruidvat test een Veel duidelijkere streep. Later nog eens een vroege test gedaan omdat ik m had liggen en was wederom erg licht. Heb je nog een ander merk liggen? Of een ovulatietest? Die werken namelijk ook
Alle reacties Link kopieren
Ik zie hem ook hoor lotus, spannend! Morgen ochtend weer testen?



Fijne vakantie bam!



Fijn Pietie, dat je echo goed was. Het is altijd lekkerder om vooruit dan achteruit gezet te worden hè?



Ook fijn dat jouw echo goed ging phanta. Bij ons is het hoofdje ook wat kleiner maar dat komt omdat ze weer in een stuit ligt. Niets om je zorgen over te maken dus. Waarom hebben jullie het op laten schrijven? Is er een speciale gelegenheid waarbij jullie alsnog gaan kijken?



Hier alles super goed met de knie. Waarschijnlijk is het een scheurtje in mijn meniscus, maar daar doen ze vanwege de baby nu niets aan. Als ik na de bevalling nog last heb mag ik terug komen. Maar ik kan bijna alles weer, gelukkig. Gisteren controle gehad, was ook 'volgens het boekje'. Moet wel binnenkort de suiker test doen, Bleh
Lotus ik zie ook wel een heel vaag streepje. Maar je NOD duurt nog even natuurlijk. Spannend hoor! Ik hoop het voor je.



Platvis ik ben dus een week achteruit gezet, niet vooruit. Niet fijn dus. Maar ik had dit de vorige keer ook en toen de echo erna weer terug naar de oorspronkelijke datum. Dus ik ga mezelf niet gek maken.



BAM is de vlucht goed gegaan met de kleine man? Nu lekker genieten van het zonnetje!



Ik begin trouwens nu al een behoorlijke buik te krijgen Ben van mezelf best wel slank dus het valt ook snel op. Hoe ga ik dat nou nog 4 weken verborgen houden?
Ik zie een streep. Das gewoon zwanger hoor Lotus! Vaag of niet. Als ik niet zwanger was kwam er bij mij toch echt geen streep, ook geen vage.
Alle reacties Link kopieren
http://nl.tinypic.com/r/vx2b1d/9 Zojuist gedaan!



Ja he bloempje... Ik denk ook dat ik zwanger ben. Nog 2 dagen tot mijn NOD. Nu nog blijven plakken.



Pietie: ik snap dat je dat niet fijn vind maar gebeurd inderdaad vaker met een termijn echo.. Mijn zus had het ook, en haar uitgerekende datum werd later twee weken eerder gezet. Wanneer is je volgende echo?



Platvis: balen van je knie... Heb je er erg last van? Hoe gaat dat eigenlijk zo'n Suikertest? Heb ik vorige keer niet gehad.
Alle reacties Link kopieren
Miss88: dit is inderdaad sensitest. De hartjes testen?
Alle reacties Link kopieren
Jaa ik zie weer een streepje! En dat is dan toch echt zwanger! Ik had idd ok die hartjes testen. Maar die raad ik niemand aan.

Maare, gefeliciteerd!!

Wil je er ook al een in de tabel?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, een streepje! Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
ik zie ook een streep! Gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren




Ongelooflijk hoor! Echt niet verwacht zo snel... Toch eerst even mijn NOD afwachten voor ik een in de tabel wil
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk die dierentuin verhalen. Wij gaan eind mei, tis zeker 6jaar geleden dat ik Ik Burgers was. Ik ben benieuwd.



Lievezuster heb je nog opnieuw getest? Of ben je inmiddels ongesteld?



Bam, Hopelijk heb je een goede vlucht gehad. Moederdag, da's nog eens een mooie dag om te testen. Tot die tijd lekker relaxen in t zonnetje! Enjoy!!



Zon lekker even een weekje er tussenuit! Hoe is t nu met je? Hopelijk pik je nog een lekker zonnetje mee daar.

goed dat je met de bedrijfsarts gaat zitten, ik ben benieuwd wat eruit gaat komen.

mijn rug gaat op en af. Ik probeer nu nog bewuster de taakjes over de week te spreiden, helaas heb ik dan helemaal t gevoel dat t nooit klaar is. Ik rooster zelf op het werk en tot aan mijn verlof is 4dagen achter elkaar de max. Het grootste euvel zit m denk ik vooral in mijn eigenwijsheid. Ik wil er nog niet helemaal aan dat alles doen niet meer lukt. Woensdag heb ik nog een afspraak bij de fysio, ik hoop dat zij ook nog wat praktische tips heeft.



Miss klinkt als een heerlijke koningsdag!! Heeft de griep doorgezet? Of ben je weer opgeknapt? Wat jij hebt met pijnstillers heb ik met neusspray denk ik . Daar pak ik echt een beetje op mis.

leuk morgen weer controle, iedere 2 weken even kijken lijkt me super. Lekker van genieten.

Is het nog gelukt met de babykamer..





Phanta wat fijn dat de echo helemaal goed was!! Weer een hele geruststelling. Is het kaartje nog dicht gebleven??



Pietie wat fijn dat jullie een mooi kloppend hartje hebben gezien! Balen van die week, maar in t begin is al het meetwerk nog zo lastig. Op naar de 17e!! Gelukkig veel lange weekenden en gekke dagen tussendoor, dan gaan hopelijk de weken lekker snel.



Assepoester heb je een leuke vakantie gehad?? Al officieel op t bankje?



Ooooh Lotus ik zie nu al je berichtjes pas! Gefeliciteerd. wat fijn. IK ga heeeeel hard voor je duimen dat t deze keer allemaal goed blijf gaan!



Balen van je knie platvis. Hopelijk herstelt t vanzelf en hoef je er na je zwangerschap ook niks meer mee. Hoe staat t met klussen.?



Wij zijn ook lekker aan t klussen in huis. Zoon ligt sinds gisteren in zijn grote bed, dus nu kan ik aan de slag met de babykamer.. had al een hoop spullen gekocht, dacht vriend dat die allemaal voor sw nieuwe kamer van zoon waren. Ooooh dus we gaan heel veel aan de babykamer doen? Ja dat was wel mijn plan.. Ik vond eigenlijk dat t nog wel prima was en best nog een ronde zo kon ooops misscommunicatie!!

Maar ik geloof dat ik toch wel mijn zin heb gekregen haha! Schommelstoel en de plank voor de commode staan inmiddels in de verf dus het begin is er
Lotus, wat leuk!!



Platvis, ik heb de suikertest ook gehad. Nuchter bloed laten prikken, toen een glucosedrankje (twee bekers) en na twee uur stilzitten weer geprikt. Dat wachten vond ik nog het vervelendst.



Pietie, fijn van de echo. Hopelijk word je de volgende keer weer vooruit gezet. Bij zoon werd ik ook teruggezet, maar dat is zo gebleven.



Phanta, wat knap dat je het kaartje nog niet bekeken hebt. Dat zou ik niet kunnen hoor.



Juliejetje, die eigenwijsheid herken ik wel. Halve dagen gaan werken, zou heel verstandig zijn, maar dan krijgen m'n leerlingen geen les meer en dus een achterstand voor volgend schooljaar. Dat voelt heel slecht terwijl ik degene ben die met pijn loopt. Ik ben ook benieuwd naar het advies van de arts.



We zijn nu in Zuid-Frankrijk. De rit was pittig met m'n bekken, maar vandaag niet overdreven veel klachten. Nu hopen op iets meer zon. Het is in NL veel lekkerder nu. Brr zit even onder een plaidje. Het relaxen met elkaar is sowieso fijn.
Alle reacties Link kopieren
Geen twijfel over mogelijk Lotus! Gefeliciteerd! En snel idd! Fijn! En een klein beetje jaloers



Hier is alles goed (gegaan). Zoon heeft zich voorbeeldig gedragen! Vandaag lekker in het kinderbadje gepoelied (hoe schrijf je dat?), helaas is het net te diep voor hem dus hij kan er alleen in staan waarmee ik hem dus constant moet helpen of aan de rand moet zetten. Zittend houdt ie net z'n kin boven water wat resulteert op constant chloorwater drinken haha.. Dat zullen we maar niet doen. Morgen neem ik de baby zwemband mee en dan kunnen we ook in het grote bad
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd lotus! Bij je laatste foto zag ik ook een streepje maar zit mobiel dus wellicht slechter te zien.



Zonzon fijne vakantie! Ja het wordt lekker weer hier volgende week. Ik kan mee naar Friesland met mijn man en schoonouders maar ik twijfel nog want dan moet ik in een tent en dochter in de caravan. En ik wil veel aan de tuin doen dus ik zit nog in tweestrijd.



Fijn Bam dat alles goed is gegaan. Nu lekker poedelen dan maar.



Juliejetje aan de klus! En ja ik zit officieel op het wachtbankje. Man denkt dat het raak is uiteraard ik weet het niet ik vrees dat we iets te vroeg waren haha. En dit weekend weer werken en nog moe van de vakantie dus het kwam er niet meer van. Met Pinksteren weten we het.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames! Ben ik weer. Tijdje stil geweest, ik moest me echt focussen op de misselijkheid en moeheid. Werken en slapen... Er was gewoon even geen ruimte voor wat anders.

Maar er is ondertussen verbetering. Zoooooo lekker. Ik ben alleen nog maar smorgens misselijk en de rest van de dag bijna niet. Ook veel minder moe.



Ik lees en zie dat Lotus een streepje heeft, super zeg! Spannend hoor met die vage streepjes. Ik ben niet bekend met vroeg testen dus ik heb dat niet gehad.



Pietie, ik denk dat als je slank bent en al echt een buik krijgt het idd snel opvalt. Het lijkt dan ook sneller op een zwangere buik ipv een dikke buik (met alle respect naar iedereen met een dikke buik ). Wat voor werk doe je? Ik had hetzelfde en heb veel wijde kleding gedragen en m'n buik ingehouden. Maar dat is natuurlijk niet de hele dag vol te houden
Alle reacties Link kopieren
@lotus: gefeliciteeeeerd!



@juliejetje: hier nog steeds geen ongesteldheid te bekennen, em heb bloedtest gehad die was negatief en er zijn ook wat andere dingen getest en die waren goed gelukkig. Als ik over 2 weken niet ongesteld ben dan word ik doorverwezen naar de gyn.
Gefeliciteerd Lotus!!



Wat balen lieve zuster, zo'n gedoe en dan kun je eigenlijk alleen maar wachten. Wel fijn dat ze niet te lang afwachten maar je dan doorverwijzen.



Kwaasie fijn dat je je weer beter voelt! Ik werk op kantoor, dus kan wel zelf bepalen wat ik draag. Heb gelukkig wat wijde blouse achtige shirtjes, ga daar voorlopig maar voor. En gelukkig ook veel vrije dagen nu
Alle reacties Link kopieren
Pietie: ik kan me voorstellen dat je het geen fijn idee vind als je een week terug gezet word in je zwangerschap. Maar het kan idd zo weer veranderen bij de volgende echo. Wanneer heb je die?



Lievezuster: wat balen zeg dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden. Goed van je dat je bij de huisarts langsgeweest bent. Dan weet je een klein beetje waar je aan toe bent. Ik hoop dat je gauw weer verder kunt en dat het bezoek aan de gyn je bespaard blijft.



BAM: lekker aan het spetteren geweest in het zwem bad?



Lotus: durf je al blij te zijn? En heb je trouwens ook al wat kwaaltjes?



Kwaassie: Super dat je je beter voelt. Gek is dat hè dat dat zo ineens kan omslaan. Ben je de 12 weken al voorbij?



Assepoester: succes op het bankje!



Zon: geniet van je vakantie! Die rit kan ik me voorstellen dat die pittig was! Wij gaan begin juni een weekendje naar Duitsland, 4 uur rijden. Ik ben benieuwd hoe dat zal verlopen.



Juliejetje: Hoe gaat het slapen met zoon in zn grote bed? Dat lijkt me zo gek, een klein hummeltje in een 1 persoons bed. Het bleef gelukkig toch bij een verkoudheid. Nu alleen nog wat hoesten en proesten.



Vanmorgen weer controle gehad. Alles zag er super uit! De ukkies waren beide even groot en nog steeds erg beweeglijk. Er is een echo foto gemaakt waarbij ze naast elkaar liggen en de een zn hand op de ander zn hoofd heeft. Zo schattig!!

De babykamer van marktplaats hebben we op de kop kunnen tikken! Ik ben helemaal blij!! Zaterdag gaan we m ophalen en dan ook meteen een easywalker duo.

Vandaag heb ik trouwens ook te horen gekregen dat als ik de 37 weken haal, ik ingeleid zal worden. Dat wil zeggen dat ik nu al bijna op de helft van mn zwangerschap zit. Gek idee...
Alle reacties Link kopieren
http://nl.tinypic.com/r/5pgcps/9



1 dag voor NOD, Kruidvat test



Dit ziet er wel goed uit he?
Alle reacties Link kopieren
Lievezuster wat vervelend dat je nog niet ongesteld bent, maar ook niet zwanger. Hopelijk hoef je de stap naar de gynaecoloog niet te maken.



Pietie bij mijn dochter ben ik ook eerst achteruit gezet en later weer vooruit. Die ene mm kan veel uitmaken volgens mij.



Lotus dat ziet er zeker mooi uit! Gefeliciteerd!



Bam lekker aan het poedelen?



Oh er is een kleine dame wakker hoor ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven