Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijnzwanger deel 3

14-02-2016 21:31 2975 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier verder!



Zoe Saldana. Nooit van gehoord, maar wel zwanger. Compleet met jaren 70 zwangerschapstent.



AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 02 mei 2016 @ 10:14:

Hoe kan je nou stiekem gebruik maken van IVF?Dat kan, maar dan moet je dus gebruik maken van een donor, en al je ziekenhuisafspraken (en dat zijn er veel!) geheim zien te houden.
quote:Enora schreef op 02 mei 2016 @ 10:05:

[...]





Ik weet niet of je dat kunt joh.. Een maand lang waan je je de vader van die twee meiden, leef je mee met elk kikje, zuchtje, de tegenslagen, de lichtpuntjes.. En dan ineens is het allemaal niet van jou. Ik vraag me af of je volledig afstand kunt nemen. Erg ook voor Mattie's ouders enzo. Dit strekt zo ver.



Dit ook nog ja. Die mensen hebben ze natuurlijk ook al gehecht aan die meisjes, evenals andere familie en dierbaren van Mattie. Ook zij moeten nu door een hel gaan, allemachtig. En dan die kleine meisjes die er ooit op een dag achter zullen komen dat hun moeder hun 'vader' er heeft proberen in te luizen. Los van het feit dat ze zonder vader nu moeten opgroeien.



En dan rest natuurlijk ook nog de vraag wie de biologische vader wèl is en of die man hier mee om kan gaan?!



Die Kirsten, wat een geschift, dom, egoïstisch, in-en-in slecht wijf zeg. Voor haar familie ook niet makkelijk, je zou je als ouders of broer/zus toch helemaal kapot schamen als zoiets familie van je is.

Alle reacties Link kopieren
quote:inky12345 schreef op 02 mei 2016 @ 10:13:

Ik denk niet dat zijn vriendin vreemd is gegaan, maar ik denk dat ze 'stiekem' gebruik heeft gemaakt van IVF.



Dat gaat echt niet makkelijk stiekem hoor.

Je bedoelt zeker stiekem een zaaddonor gebruikt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat namelijk omdat ze een meerling heeft gekregen.. De kans op meerlingen is daarbij altijd groot omdat ze meerdere bevruchte eicellen terugplaatsen (in de hoop dat eentje het redt..)
quote:inky12345 schreef op 02 mei 2016 @ 10:18:

Ik denk dat namelijk omdat ze een meerling heeft gekregen.. De kans op meerlingen is daarbij altijd groot omdat ze meerdere bevruchte eicellen terugplaatsen (in de hoop dat eentje het redt..)

Dat is niet waar.

Meestal wordt er maar 1 teruggeplaatst, juist om het risico op meerlingen te verkleinen.
Jeetje mina, wat heb ik met die man te doen. Ik heb dat filmpje toen drie keer gezien. Zo mooi, zo trots. Ik schrok mij rot toen ze te vroeg geboren werden en heb er ook een traantje om gelaten, juist omdat ik het ze zo gunde een onbezorgde zwangerschap te hebben voor de rest van de tijd (mijn kinderen zijn ook rond die tijd geboren, en dat gun je niemand). En nu is het voor Mattie één grote luchtbel geweest. Arme, arme, arme man. Voor haar heb ik geen goed woord over. Schijnbaar zat de liefde voor Mattie niet zo diep als je zo ontzettend kunt liegen tegen je man. Dit is hoogverraad.
quote:inky12345 schreef op 02 mei 2016 @ 10:18:

Ik denk dat namelijk omdat ze een meerling heeft gekregen.. De kans op meerlingen is daarbij altijd groot omdat ze meerdere bevruchte eicellen terugplaatsen (in de hoop dat eentje het redt..)Dat doen ze tegenwoordig bijna niet meer. Het terug plaatsen van meerdere embryo's is een uitzondering geworden die enkel gebeurd bij bijvoorbeeld zeer hoge leeftijd van de vrouw of de allerlaatste poging.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hexx schreef op 02 mei 2016 @ 10:15:

Toch zit hij voor altijd aan de kinderen vast.

Ik neem aan dat hij ze heeft erkend na de geboorte, en voor zover ik weet kun je niet on-erkennen.

Wat een drama zeg...Kan wel, dan moet je naar de rechter en aantonen dat je niet de biologische vader bent. Dan kan hij uit zijn verplichting worden ontslagen.
Alle reacties Link kopieren
Wellicht kwam de wens om niet de medische molen in te gaan toch meer vanuit Mattie, dan vanuit zijn vriendin.

En dat ze daarom hiervoor heeft gekozen. Zonder zijn medeweten.

Dit gok ik zomaar hoor. Vanwege de meerling. Dit is mijn theorie
quote:Hexx schreef op 02 mei 2016 @ 10:15:

Toch zit hij voor altijd aan de kinderen vast.

Ik neem aan dat hij ze heeft erkend na de geboorte, en voor zover ik weet kun je niet on-erkennen.

Wat een drama zeg...Goed punt, ik weet niet hoe dat juridisch zit gezien deze uitzonderlijke omstandigheden. Ik mag in elk geval hopen dat moeders in elk geval nog het fatsoen heeft om GEEN kinderalimentatie e.d. van Mattie te gaan eisen. Laat die man in elk geval met rust nu verder.
Alle reacties Link kopieren
Tja, dan zou ze ook IUI gedaan kunnen hebben met hormonen die zwanger worden bevorderen.

Dan heb je ook kans op een meerling.



Ik gok gewoon op ordinair vreemdgaan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
O, doen ze dit niet meer op deze manier? Dat wist ik niet.

Daar gaat mijn theorie
quote:zussel schreef op 02 mei 2016 @ 10:15:

Zo makkelijk is dat met die bloedgroepen ook niet hoor.. 2 ouders met A kunnen het kind alsnog O geven:



http://erfelijkheid.nl/erfelijkheid/bloedgroepenVandaar mijn voorbeeld van twee ouders die allebei O hebben en dan een kind met A of B. Of allebei A, of A en O en dan een kind met B. Of vader AB en kind O. Etc. etc.
quote:Maleficent schreef op 02 mei 2016 @ 10:21:

Tja, dan zou ze ook IUI gedaan kunnen hebben met hormonen die zwanger worden bevorderen.

Dan heb je ook kans op een meerling.



Ik gok gewoon op ordinair vreemdgaan.



Ik ook. En vooral zonder voorbehoedsmiddelen omdat zij 'toch niet zwanger kan worden'.



En dat Mattie oproept om niet te oordelen over Kirsten, dat is natuurlijk logisch. Hij heeft een grote schare fans opgebouwd en niet iedereen kan hier fatsoenlijk mee om gaan. Straks heb je van die randdebielen die Kirsten lastig gaan vallen.
Alle reacties Link kopieren
Wat erg. Het zal je overkomen Ik heb zoveel medelijden met Mattie.quote:Nouschi schreef op 02 mei 2016 @ 09:57:

Waarom, echt waarom zou je dit in de publiciteit brengen???????Ik kan me wel voorstellen dat al die fans en luisteraars en mensen die wat verder van je af staan continue naar je gezin vragen (of naar de kleinkinderen) en dat je al weet dat het helemaal niet van jou is. Je kan toch niet tegen iedereen gaan liegen en maar aardig blijven omdat iedereen het zo goed bedoeld?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 02 mei 2016 @ 09:58:

Zij moet toch ook in een hel geleefd hebben , je weet dat dit ooit uitkomt.

Met haar heb ik echt geen medelijden.

Dit belletje moet in haar bovenkamer toch al eerder gerinkeld hebben, dat het weleens niet mattie zijn kinderen zijn.

Was ze er eerder mee naar buiten kunnen komen, had mattie geen band met die kleintjes gehad.
Alle reacties Link kopieren
Wat een bizarre wending aan dit verhaal! Een soapschrijver zou uitgelachen worden als hij dit in zijn serie wilde verwerken, omdat het te bizar zou zijn. Wat ontzettend kl*te voor hem. Ik denk dat ook juist door de vroege geboorte, en de zorg en angst die daarbij komt kijken, je al meteen heel veel van je kindjes gaat houden...en dan krijg je dit te horen! Misschien inderdaad wel doordat het medisch gezien niet meer te verzwijgen was. Je vraagt je dan ook af hoe lang het ander verzwegen zou zijn. En wat zou dit betekenen voor de biologische vader? Zou die het al eerder hebben geweten of vermoed? En komt die nu weer in beeld?

Bizar...
quote:OldWood schreef op 02 mei 2016 @ 10:23:

[...]



Met haar heb ik echt geen medelijden.

Dit belletje moet in haar bovenkamer toch al eerder gerinkeld hebben, dat het weleens niet mattie zijn kinderen zijn.

Was ze er eerder mee naar buiten kunnen komen, had mattie geen band met die kleintjes gehad.Nou ja, ondanks dat ik geen goed woord voor haar over heb, dacht zij wellicht dat ze nog een paar weken de tijd had om het te vertellen...
quote:clubmedfan schreef op 02 mei 2016 @ 10:23:

[...]





Ik ook. En vooral zonder voorbehoedsmiddelen omdat zij 'toch niet zwanger kan worden'.

Misschien heeft hij slecht zaad en is zij normaal fertiel?
Alle reacties Link kopieren
Misschien hebben de meisjes wel een kleurtje....kan ook nog *soapscenario*
Alle reacties Link kopieren
quote:clubmedfan schreef op 02 mei 2016 @ 10:24:

[...]





Nou ja, ondanks dat ik geen goed woord voor haar over heb, dacht zij wellicht dat ze nog een paar weken de tijd had om het te vertellen...



Dat geloof ik ook niet. Dat ze het wel verteld had als ze een normale termijn had gelopen.

Misschien hoopte ze zelf ook wel dat het van Mattie was en kwamen ze er allebei achter na de geboorte.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:OldWood schreef op 02 mei 2016 @ 10:23:

[...]



Met haar heb ik echt geen medelijden.

Dit belletje moet in haar bovenkamer toch al eerder gerinkeld hebben, dat het weleens niet mattie zijn kinderen zijn.

Was ze er eerder mee naar buiten kunnen komen, had mattie geen band met die kleintjes gehad.Ik vraag me idd af of ze hoopte dat de kinderen tóch van hem zouden zijn. Was er niet een tijd geleden ook een topic van een vrouw die al een hele tijd probeerde, vreemd was gegaan, en toen zwanger raakte? De vraag was of ze het weg moest halen (maar stel dat het kind wél van haar man was), of ze prenatale diagnostiek moest doen om er achter te komen (en dan man wel of niet vertellen?!) of dat ze moest wachten en het kind moest laten komen. Lastige materie. Vooral als je al zo lang probeert samen een kind te verwekken is de gedachte van een kind aborteren wat evt. toch van je man is wellicht ondenkbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:clubmedfan schreef op 02 mei 2016 @ 10:24:

[...]





Nou ja, ondanks dat ik geen goed woord voor haar over heb, dacht zij wellicht dat ze nog een paar weken de tijd had om het te vertellen...Waarschijnlijk was er toch een reden om te moeten vertellen, ik geloof niet dat ze het anders verteld zou hebben.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, voor zijn familie is het ook heel sneu. Zo ben je opa en oma en zo raak je die kinderen weer kwijt.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
quote:Iris29 schreef op 30 april 2016 @ 19:38:

Hoe zou het met de tweeling van Q music presentator Mattie gaan?Jij mag je nooit meer wat afvragen
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven