Het stamcafé XII

01-05-2016 14:29 3013 berichten
Deel twaalf alweer van onze oergezellige kroeg! Dit keer bevinden we ons in Dublin.















We stellen het nog steeds op prijs als iemand wil komen zuigen, mits stof.



Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 02 mei 2016 @ 10:04:

[...]





Ik heb hetzelfde.Ik heb het toch gedaan, ik ga soms ook naar een uitvaart van een vreemde omdat ik de nabestaanden goed ken en je die wilt steunen. Dus deze ava is voor de mensen die haar missen.
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
ik ben ook zeer gehecht aan mijn dolfijntjes, daarom aan Enn gevraagd of ze het kon combineren. Voor Mleentje maak ik een uitzondering, maar ik kijk er ook niemand op aan die het niet doet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik zit bij de ortho. Het kind krijgt eindelijk zijn slotjes en vond het een fijn idee als ik in de wachtkamer zou zitten.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 02 mei 2016 @ 10:09:

Ik zit bij de ortho. Het kind krijgt eindelijk zijn slotjes en vond het een fijn idee als ik in de wachtkamer zou zitten.
I like being a mess. It's who I am.
Bless Moi, geniet er nog maar van nu hij zijn moeder nog nodig heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 02 mei 2016 @ 10:02:

[...]



jij hebt al katten

Dat klopt, grote katten.



Heb je een beetje kunnen slapen, Roos?

Ik kon de slaap niet zo goed vatten, het is bizar.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
ik heb redelijk geslapen, wel pas heel laat en was ook vroeg weer wakker, heb volgens mij 5 uurtjes geslapen of zo

Het is heel onwerkelijk allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 02 mei 2016 @ 10:13:

ik heb redelijk geslapen, wel pas heel laat en was ook vroeg weer wakker, heb volgens mij 5 uurtjes geslapen of zo

Het is heel onwerkelijk allemaal Ja, dat is het zeker
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Dolfijntje wanneer is de uitvaart?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 02 mei 2016 @ 10:05:

[...]





Doe jij het toch niet?

Het hoeft niet.

Ik vind het mooi, tot aan de uitvaart.

Het is niet 'niks', het is een eerbetoon waar je aan mee kunt doen of niet. Waarom er onaardig over doen?

Snap ik echt niet.

Ik vind het geen onaardige, maar een eerlijke opmerking. En het is goed dat dat hier kan.



Het gaat om de twijfel. Omdat velen nu besluiten als eerbetoon een kat als avatar te nemen, lijkt het of je op die wijze moet laten zien dat je het afschuwelijk vindt dat Mylene is overleden. Maar niet iedereen heeft de behoefte dat gevoel op die wijze uit te dragen. Ik niet.



Ik dacht er gisteren wel over om vandaag een 'Mylene's succesrecepten' - topic te openen. Helaas krijg ik het niet voor elkaar. Door het plotseling overlijden van iemand anders, nog jonger (16) en veel dichterbij, ben ik niet in staat zo'n topic op dit moment goed te kunnen bevrouwen.



Dat zou meer mijn manier zijn. Maar nu even niet. Dus wie het een mooi plan vindt, graag!
Morgen. Slecht geslapen zeg. Combinatie van wat er gisteren gebeurde op het forum (ik ken MV niet persoonlijk, maar blijkbaar doet het me wel wat in combinatie met de reacties hier. Toen ik eindelijk sliep, droomde ik over katten.) En man was weer thuis na een paar nachten afwezigheid en die snurkt, dus dat was weer even wennen (en oordoppen zoeken).
Alle reacties Link kopieren
dat hoop ik vandaag te horen Blondie





Gecondoleerd Yette en ik vind het wel een mooi topic-idee
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 02 mei 2016 @ 10:10:

Bless Moi, geniet er nog maar van nu hij zijn moeder nog nodig heeft. Daar dacht ik bij het opstaan iets anders over
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
Yette, wat erg.
Al een account? Log dan hier in.
quote:Moirai schreef op 02 mei 2016 @ 10:09:

Ik zit bij de ortho. Het kind krijgt eindelijk zijn slotjes en vond het een fijn idee als ik in de wachtkamer zou zitten.Die van mij heeft eindelijk al zijn grotemensenkiezen, dus die zal er binnenkort ook aan moeten geloven. Vindt ie niet erg. Ik denk niet dat hij alleen naar de ortho zou gaan. Gelukkig zijn we nog nodig
Yette, wat naar :(
quote:yette schreef op 02 mei 2016 @ 10:18:

[...]



Ik vind het geen onaardige, maar een eerlijke opmerking.







Ja?

Ik niet.
Verkeerd topic.
Gecondoleerd met je verlies Yette.

Wat erg om zo'n jong iemand te moeten missen.

Heel veel sterkte.



quote:AllyMcBeal schreef op 02 mei 2016 @ 10:07:

[...]



Ik heb het toch gedaan, ik ga soms ook naar een uitvaart van een vreemde omdat ik de nabestaanden goed ken en je die wilt steunen. Dus deze ava is voor de mensen die haar missen.

Mooi.



Het mooie aan zoiets is dat men doet waar hij/zij zich prettig bij voelt. Niets moet, maar mag.

Voor mij persoonlijk voelt het niet goed. Ik kende haar niet echt. Ik las haar wel eens, maar verder niet. Ik leef mee met degene die haar lief hadden/hebben en haar moeten missen.
Bah buikgriep Leo. Meestal is het eerst nog een dag bijkomen/aansterken als het over is voor je weer kunt werken.

Beterschap.
Yette, gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst!
Alle reacties Link kopieren
quote:Kittens schreef op 02 mei 2016 @ 10:22:

[...]



Die van mij heeft eindelijk al zijn grotemensenkiezen, dus die zal er binnenkort ook aan moeten geloven. Vindt ie niet erg. Ik denk niet dat hij alleen naar de ortho zou gaan. Gelukkig zijn we nog nodig We zijn al jaren bezig. Het is ook niet cosmetisch, maar echt noodzaak,
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 02 mei 2016 @ 10:28:

[...]



We zijn al jaren bezig. Het is ook niet cosmetisch, maar echt noodzaak,O echt. Wat balen.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2016 @ 10:22:

Yette, wat erg.

Het is verschrikkelijk. Mijn dochter is aardig van slag. En ik daardoor ook. Ze was net over het ongeluk van haar beste vriendin heen (vorig jaar, haar vriendin heeft blijvend hersenletsel). Na een burn-out zou mijn dochter na deze vakantie eindelijk weer hele dagen naar school ...



maar goed, de psycholoog heeft ze dus al



En dit is even alles wat ik kwijt wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven