Whatsapp vraagje

01-05-2016 07:32 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik via whatsapp bij mijn contacten kijk dan zie ik bij de meeste contacten een status staan. Als ik bij iemand die status niet kan zien maar wel een bericht kan versturen en ook een profielfoto zie,....betekend dit dan dat ik niet als contact ben opgeslagen door deze persoon?



Óf is je eigen status uit te zetten wanneer je een android telefoon gebruikt?
Alle reacties Link kopieren
Je kan gewoon zelf invullen bij je status wat je wil, dus dat heeft niks te maken met wel of niet opslaan.
Alle reacties Link kopieren
Ga maar eens naar whatsapp en dan naar instelling en dan geloof ik bij "profiel" kan je het wijzigen.
Alle reacties Link kopieren
Je kan je status,profielfoto en laatst gezien allemaal afzonderlijk instellen op te zien voor: niemand,contacten of iedereen. Kijk maar eens bij je instellingen bij privacy.
Ja, als die persoon heeft ingesteld dat alleen contacten zijn foto en status mogen zien, en jij ziet ze niet dan ben je dus niet als contact opgeslagen door die persoon.



Wat mij dan interesseert; waarom wil je dat weten? Het maakt toch verder niks uit?
Of hij heeft geen status.



Ik ga er zomaar vanuit dat we hier praten over een manspersoon.
Alle reacties Link kopieren
Hey bedankt voor je reactie. Nou ik kan mijn status niet helemaal weghalen. Miss omdat het een iphone is?
Status invullen is een optie. Die je handmatig moet doen. Heel veel mensen hebben gewoon geen status ingevuld.
Met een iPhone kan je ook je status helemaal weglaten als je wilt. Gewoon niks invullen en dan opslaan.
Hier ook een Iphone, en kan de status gewoon weghalen hoor
Alle reacties Link kopieren
Bij mij kan dat niet, als ik niks invul lan ik niet op "bewaar" drukken. Als ik dan toch gwn afsluit staat er ***geen status***.

Heel apart dus als het bij oedereen lan behalve bij mij????
Alle reacties Link kopieren
Spatie typen misschien?
quote:Cruiser schreef op 01 mei 2016 @ 17:31:

Bij mij kan dat niet, als ik niks invul lan ik niet op "bewaar" drukken. Als ik dan toch gwn afsluit staat er ***geen status***.

Heel apart dus als het bij oedereen lan behalve bij mij????Wat wil je nou? Als je geen status hebt, staat er "geen status". Voor zover ik weet staat er dan bij de ander helemaal niets.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het anders is bij android, maar ik kan gewoon instellen dat niemand mijn status kan zien..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven