Cougar daten

02-05-2016 14:08 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi mensen,

Een tijd geleden heb ik een datingprofiel aangemaakt op badoo om wellicht in contact te komen met een cougar. Tot nu toe alleen nog maar met meiden van mijn leeftijd wat gedaan, maar vind het nu nog wel erg spannend om een vrouw te zoeken die ouder is als ik. Jammer genoeg op badoo zijn er niet veel vrouwen actief. Daarnaast heb je wel cougardatingsites, maar als ik daar reviews over lees dan kun je beter je geld verbranden...



Mijn vraag is nu:

Weet iemand een platform om met een vrouw in contact te komen die ouder is als ik? Niet zozeer een relatie maar puur voor een spannende date (of vaker natuurlijk). De reden dat ik dit hier plaats is omdat hier zat vrouwen zitten, wellicht weten er een paar waar vrouwen te vinden zijn die vallen op jongere mannen.



Superbedankt voor jullie info alvast!
Bejaardenhuis
Of een briefje ophangen in het plaatselijke bejaardenhuis. Er zijn zoveel eenzame ouderen..
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 02 mei 2016 @ 14:28:

[...]



Er wordt serieus flink wat afgeneukt vanaf zo'n schoolplein.

Ervaring?



Maar ik geloof je onmiddellijk. Kan ook haast niet anders, met zoveel gescheiden ouders allemaal op een kluitje...........
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 02 mei 2016 @ 14:30:

In Den Haag kun je een rondje Denneweg doen.

Maar je hoopt natuurlijk hier iemand tegen te komen.

Tip: zolang je het cougar noemt, ga je geen vrouw regelen.Maakt mij niet zoveel waar ik ze tegen kom, maar ik zoek gewoon een manier waar mensen misschien goede ervaring mee hebben ;) En cougar, hoe moet ik het anders noemen :p
Alle reacties Link kopieren
Hoe kom je eigenlijk op de gedachte dat je op dit forum vrouwen aantreft die pedoseksueel zijn?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 02 mei 2016 @ 14:34:

[...]



Ervaring?



Maar ik geloof je onmiddellijk. Kan ook haast niet anders, met zoveel gescheiden ouders allemaal op een kluitje...........





En echt niet alleen de geschieden ouders.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:MarianneDavids schreef op 02 mei 2016 @ 14:36:

Hoe kom je eigenlijk op de gedachte dat je op dit forum vrouwen aantreft die pedoseksueel zijn?

Duh!

Er was bijna een referendum om het vief forum op te heffen om dit.

Iedereen weet dat inmiddels hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 02 mei 2016 @ 14:36:

[...]







En echt niet alleen de geschieden ouders.Dat is waarschijnlijk een kwestie van tijd.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Luukrukasu schreef op 02 mei 2016 @ 14:36:

[...]





Maakt mij niet zoveel waar ik ze tegen kom, maar ik zoek gewoon een manier waar mensen misschien goede ervaring mee hebben ;) En cougar, hoe moet ik het anders noemen :p



Als je het woord cougar gebruikt, kom je over als een simpele ziel.

Ik neem aan dat je wel weet hoe je het anders kunt noemen als je Nederlands spreekt?

En als je zo wanhopig bent, dan ga je naar de hoeren.

Daar heb je tijdens je schoolvakantie vast genoeg tijd voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 02 mei 2016 @ 14:38:

[...]



Duh!

Er was bijna een referendum om het vief forum op te heffen om dit.

Iedereen weet dat inmiddels hoorDat zou toch jammer zijn. Een beetje sparren met sommige mafketels die zich hier melden is op z'n tijd toch best lollig?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 02 mei 2016 @ 14:42:

[...]





Als je het woord cougar gebruikt, kom je over als een simpele ziel.

Ik neem aan dat je wel weet hoe je het anders kunt noemen als je Nederlands spreekt?

En als je zo wanhopig bent, dan ga je naar de hoeren.

Daar heb je tijdens je schoolvakantie vast genoeg tijd voor.Cougar zal in sommige oren beter klinken dan poema.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dormouse schreef op 02 mei 2016 @ 14:26:

[...]





Weet je in ieder geval dat je de komende uren niet door kinderen gestoord wordt



Ov Hell trouwens? Je nick?

nee dat is toeval, ik luister eigenlijk nooit naar ov hell. ik wist niet eens dat die gorgoroth gast zich king noemde.

ik begon hier als king immortal, omdat ik immortal heel vet vind.

later heb ik immortal er af gelaten.

al die side projects van die blekkies, dat is niet bij te houden.

en ik hou meer van doom/death/blackened death.

grappig dat je het kent trouwens!
very metal
quote:-KING- schreef op 02 mei 2016 @ 14:15:

gewoon een paar pbtjes versturen hier.



Precies.

Altijd prijs.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 02 mei 2016 @ 14:42:

[...]





Als je het woord cougar gebruikt, kom je over als een simpele ziel.

Ik neem aan dat je wel weet hoe je het anders kunt noemen als je Nederlands spreekt?

En als je zo wanhopig bent, dan ga je naar de hoeren.

Daar heb je tijdens je schoolvakantie vast genoeg tijd voor.Ahh i get it! Schoolvakantie? Ten eerste zit ik niet meer op school, ten tweede, hoe wil je in de schoolvakantie gaan rondhangen bij een school xD?
Alle reacties Link kopieren
quote:Luukrukasu schreef op 02 mei 2016 @ 14:36:

[...]





Maakt mij niet zoveel waar ik ze tegen kom, maar ik zoek gewoon een manier waar mensen misschien goede ervaring mee hebben ;) En cougar, hoe moet ik het anders noemen :pHet zou kunnen dat oudere vrouwen, dames wel, zich er niet zo prettig bij voelen dat ze alleen aantrekkelijk zijn om hun leeftijd, niet vanwege hun andere kwaliteiten, zeg maar.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 02 mei 2016 @ 14:51:

[...]





Het zou kunnen dat oudere vrouwen, dames wel, zich er niet zo prettig bij voelen dat ze alleen aantrekkelijk zijn om hun leeftijd, niet vanwege hun andere kwaliteiten, zeg maar.Je hebt je punt!
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 02 mei 2016 @ 14:49:

[...]



nee dat is toeval, ik luister eigenlijk nooit naar ov hell. ik wist niet eens dat die gorgoroth gast zich king noemde.

ik begon hier als king immortal, omdat ik immortal heel vet vind.

later heb ik immortal er af gelaten.

al die side projects van die blekkies, dat is niet bij te houden.

en ik hou meer van doom/death/blackened death.

grappig dat je het kent trouwens!



Ik heb gorgoroth nog vlak voor hun einde in officiele bezetting live gezien en was best onder de indruk van wat hij met die bas deed, vandaar

En de side projects zijn inderdaad niet te overzien, evenals de verschillende samenstellingen van de bands waarin dezelfde in andere combies spelen

Death for the win btw als kan ik black ook regelmatig wel waarderen
Alle reacties Link kopieren
Om wat voor leeftijd verschillen gaat het dan Hoe oud ben jij en wat zoek je?

Per leeftijd categorie moet je op andere plekken zoeken natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
btw een cougar is niet per see een vrouw uit een bejaardentehuis, ik heb de voorkeur aan 35-50 jaar. Hoop voor velen van jullie dat je dan nog niet in een bejaardentehuis zit haha
Alle reacties Link kopieren
Supermarkt ? Rondje stad doen onder schooltijd sportschool?
quote:MarianneDavids schreef op 02 mei 2016 @ 14:48:

[...]





Dat zou toch jammer zijn. Een beetje sparren met sommige mafketels die zich hier melden is op z'n tijd toch best lollig?



Vive la vacance he
Alle reacties Link kopieren
quote:Dormouse schreef op 02 mei 2016 @ 14:53:

[...]





Ik heb gorgoroth nog vlak voor hun einde in officiele bezetting live gezien en was best onder de indruk van wat hij met die bas deed, vandaar

En de side projects zijn inderdaad niet te overzien, evenals de verschillende samenstellingen van de bands waarin dezelfde in andere combies spelen

Death for the win btw als kan ik black ook regelmatig wel waarderen

gaaf. maar wat deed hij dan met die bas, toch wel erop spelen?

en ja de verschillende samenstellingen van de bands zijn opvallend. 1 grote noorse stoelendans.
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 02 mei 2016 @ 14:59:

[...]



gaaf. maar wat deed hij dan met die bas, toch wel erop spelen?

en ja de verschillende samenstellingen van de bands zijn opvallend. 1 grote noorse stoelendans.

Jaaaaa idd! En hij danste er natuurlijk de samba mee, echt metal weet je wel

Neh, speelde echt gruwelijk snel, was stikjaloers wans kon zelf pas net Smoke on the Water foutloos uit m'n gitaar krijgen.
Simpel... Installeer Tinder op je telefoon, maak een leuk profieltje met je leeftijd en zet je leeftijdvoorkeur op de leeftijdsgroep die je zoekt.

Zo zie je geen meiden van jouw eigen leeftijd en als een dame jou liked dan weet je iig dat ze geen probleem heeft om de cougar uit te hangen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dormouse schreef op 02 mei 2016 @ 15:02:

[...]



Jaaaaa idd! En hij danste er natuurlijk de samba mee, echt metal weet je wel

Neh, speelde echt gruwelijk snel, was stikjaloers wans kon zelf pas net Smoke on the Water foutloos uit m'n gitaar krijgen.
very metal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven