Nieuwe telefoon, welke?!

24-03-2016 10:24 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik ben toe aan een nieuwe telefoon.. Deze heb ik al een aantal jaar (samsung galaxy s3) en begeeft het op het moment een beetje.

Heb al op internet zitten zoeken, maar zie door de bomen het bos niet meer. Er zijn zoveel telefoons en merken.

Ik zoek een midrange telefoon, dus niet de goedkoopste maar ook zeker niet de duurste.

Mag ik vragen welke telefoon jullie hebben? Of is er een telefoon die jullie erg goed bevalt?



Bedankt alvast!
Nog steeds een iPhone 4s maar werkt prima. Als 'ie echt trager wordt weer een iPhone.
Alle reacties Link kopieren
Galaxy A5
Love the life you live. Otherwise make it the life you love
Ik heb een Samsung Note 4. Voor mij geen Samsung meer. Het enige leuke aan Samsung is dat je kan bepalen hoe je homescreen eruit ziet. (Mijne nu als iPhone. ) Maar voor de rest: Hij is langzaam, raakt boven wifi vaak kwijt, batterij wordt vaak heet, gaat nog niet eens een dag mee.



Zodra ik straks in juni een nieuwe mag kopen wordt het een iPhone.
Heb je al een nieuwe telefoon TO?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds kort een Oppo Neo 5. Had er nog nooit van gehoord, altijd Samsung gehad. Ding voldoet werkelijk aan al mijn eisen (dual sim, micro sd, 16 gig, kleiner dan 5 inch scherm) is snel en was nog goedkoop ook (rond de 100 euro). Erg tevreden over. Oja en je kunt er ook mee bellen
Alle reacties Link kopieren
Samsung Galaxy Edge 7, wàt een toestel.

Ik ben superblij ermee.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
iPhone 6, ik zweer erbij
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een Nokia Lumia fan, ze zijn snel, heel overzichtelijk en goedkoop. Ik heb de 735. Batterij gaat de hele dag mee en er kan een extra geheugenkaartje tot 128 GB in, dus het geheugen is nooit vol. Doet niet onder voor de Iphone en kost een derde. (De 640 die eerder genoemd is, is ook een prima keuze en nog wat goedkoper).



Ik koop mijn telefoons trouwens altijd op Marktplaats, meestal zo nieuw dat er nog garantie op zit. Dat scheelt zo de helft.
.
Ik had een iPhone 5, maar ben onlangs overgestapt naar een iPhone SE. Prima telefoons, zelfs de 5 kan nog wel een tijd mee denk ik maar ik mocht verlengen. (Als je het gemakt van de vingerafdrukscanner niet mist)
quote:Anoniem11042016010101 schreef op 02 april 2016 @ 22:22:

Ik heb een Samsung Note 4. Voor mij geen Samsung meer. Het enige leuke aan Samsung is dat je kan bepalen hoe je homescreen eruit ziet. (Mijne nu als iPhone. ) Maar voor de rest: Hij is langzaam, raakt boven wifi vaak kwijt, batterij wordt vaak heet, gaat nog niet eens een dag mee.



Zodra ik straks in juni een nieuwe mag kopen wordt het een iPhone.

Hier ook negatieve ervaringen met Samsung. Ik had eerst een Galaxy S2 die prima was, later een S4. Na 9 maanden kocht ik een iPhone van Marktplaats. Reden: Bij de S4 is de bouwkwaliteit niet goed, mijn homebutton ging kraken, en als je die wilt vervangen kan dat niet zonder je scherm ook te vervangen. (Zitten aan elkaar vast, kosten voor alleen een nieuw scherm 200 euro)

Erg jammer dat Samsung gericht lijkt te zijn op telefoons uitbrengen die al snel kuren vertonen zodat je maar weer een nieuwe aan moet schaffen.
Alle reacties Link kopieren
De Nexus 5x is naar mijn mening op dit moment de beste keuze als je een betaalbare Android telefoon zoekt. Zelf heb ik de Motorola Moto x Play. Ook echt een aanrader. Prijs/kwaliteit is echt super en de batterij is bovengemiddeld in vergelijking met andere toestellen. Je kan ook kijken naar de Oneplus toestellen. De Oneplus two is ook super goed en niet duur. Als je iets goedkopers wil is de Oneplus x een aanrader. Wel iets mindere specificaties dan de two, maar alsnog een hele goede telefoon!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf ook fan van iPhone. Als je geen abonnement wilt, kun je het beste een wat ouder model kiezen als je niet veel wilt betalen. Een refurbished iPhone is anders ook een optie, zag laatst nog een mooie aanbieding voor de iPhone 5C voorbij komen.
Live Laugh Love
Alle reacties Link kopieren
En, welke is het geworden?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven