Dames gezocht: Almelo/Twente 25-35 jaar

07-03-2016 16:04 23 berichten
Hallo Viva lady's,



Sindskort ben ik vanwege samenwonen met mijn vriend verhuisd naar Almelo. Mijn vriendinnen wonen nog in mijn oude woonplaats en afspreken gaat wat minder vanzelfsprekend vanwege de afstand.

Zelf ben ik een sociaal diertje en zou daarom ook graag contact willen leggen met een aantal vrouwen In Almelo e.o. Misschien dat we samen kunnen gaan sporten? Of misschien hou jij ook wel van dagjes weg, sauna pakken, films kijken, borrelen en meer van zulke sociale activiteiten? Stuur me dan een berichtje terug!



Gr. Queen-D
Alle reacties Link kopieren
Hallo Queen-D



Ik ben Kym, ben 34 jaar en ik kom binnenkort in dezelfde situatie als jij te zitten, ik ga, zodra ik een baan heb

verhuizen van Gelderland naar Nijverdal. Daar ken ik dus ook nog bijna niemand en hoewel mijn vriend hele leuke vrienden heeft wil ik ook graag een leuke vriendin om me heen om idd te gaan sporten of lekker te gaan borrelen enzo.

Lijkt het je leuk om eens verder te kletsen mag je me altijd een berichtje sturen.





Ik hoop van je te horen!



groetjes KYm
Hoi Kim,



Ik heb je een mailtje gedaan 😊
Nog iemand die behoefte heeft aan nieuwe contacten?
Up!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi queen d,



Hoe bevalt het tot nu in almelo? Beetje gesetteld? Waar kom je vandaan?

Ik ben een paar jaar geleden verhuisd van haarlem naar hengelo.

Ik ben ook een sociaal diertje. Ik ben vaak voor van alles in, terrasje, filmpje, sauna. Ik ben alleen niet zo van de sport ;)



Hoe oud ben je eigenlijk?



Groetjes diyandra
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



Ik ben een spontane meid van net 41 die ook zin heeft in nieuwe contacten.

Ben misschien qua leeftijd iets te oud maar ik ben jong van geest en lijk ook rond de 30-35



Ik woon in Almelo en heb door omstandigheden en veel verhuizen nooit echt veel vriendinnen gemaakt. Ben wel heel sociaal en het lijkt me leuk wat vriendinnen te hebben om spontaan eens een terrasje te pakken, naar de bios te gaan of wat dan ook....



Hoor graag of er interesse is voor zo'n "oudje" (haha) en dan kan ik me nader voorstellen!



Groetjes!
quote:diyandra schreef op 02 mei 2016 @ 18:54:

Hoi queen d,



Hoe bevalt het tot nu in almelo? Beetje gesetteld? Waar kom je vandaan?

Ik ben een paar jaar geleden verhuisd van haarlem naar hengelo.

Ik ben ook een sociaal diertje. Ik ben vaak voor van alles in, terrasje, filmpje, sauna. Ik ben alleen niet zo van de sport ;)



Hoe oud ben je eigenlijk?



Groetjes diyandra



Hoi Diyandra,



Leuk dat je een berichtje stuurt! Almelo begint langzaamaan te wennen. Wel mis ik de contacten nog wel. Ik ben geboren in Arnhem en ben verhuisd naar Zwolle. Nu sinds 4 maanden in Almelo dus. Haarlem en Hengelo is ook wel een groot contrast zeg. Wat was de reden dat je bent verhuisd? Hoelang woon je er al? Ik moet zeggen dat ik Hengelo wel leuker vind dan Almelo. Sowieso qua shoppen! Ik ben 29 jaar oud. Jij dan?



Groetjes Debbie
Alle reacties Link kopieren
Hey, toch nog leven in dit topic



Almelo is best leuk toch, haha, maar ik kom er ook vandaan....

Shoppen doe ik het liefst in Enschede vanwege de keus, maar ook in Almelo weet ik de leukere winkels (boetiekjes) wel te vinden.



Misschien leuk eens de stad in te gaan en een terrasje te pakken met zijn allen?
Hoi Singing Girl!



Sorry dat ik nog niets terug heb gestuurd :( we kunnen zeker eens een terrasje pakken om te kijken of het klikt. Leeftijd zegt niet altijd alles, zo heb ik een vriendin van 37 jaar en dat is ook altijd mega gezellig. Vind jij het niet erg dat ik wat jonger ben (andere leeftijdsfase)?
Up
Alle reacties Link kopieren
Hoi Debbie



Ik ben 27. Ik ben naar twente verhuisd voor de liefde, alleen die liefde is er niet meer haha. Ik en mijn vriend zijn nu bezig om een huisje te kopen in hengelo. Nog 1 weekje en dan zou de bank rond moeten zijn. Nog even spannend dus.



Groetjes Diyandra
Alle reacties Link kopieren
Heey ladies,



Ik vind het niet erg hoor, meiden in een andere levensfase. Ik heb zelf niet zo'n standaard leven voor iemand van 41 Geen kinderen, mijn vriend is zzp'er en is veel weg, dus ik vrij om te doen wat ik wil qua activiteiten....

Ik werk veel thuis en zing in een band, ben hier nu ff mee gestopt en ga na de zomer wat anders zoeken qua muziek.



Ik heb al 20 jaar chronische vermoeidheid. Ik kan er prima mee leven, en je merkt niet echt wat aan me, maar ik vind het wel belangrijk om te melden. Ik kan bijv niet altijd ver van tevoren afspreken omdat ik niet weet hoe ik me dan voel. Dat is soms wel eens lastig... Verder doe ik wel gewoon dingen, als ik maar op mijn rust let. Daarom vind ik een groep meiden ook wel handig, als er wat wordt afgesproken kan je altijd kiezen of je mee gaat en ben je niet direct de "spelbreker"...



Hopelijk mag ik nog steeds deelnemen



Leuk idee om een keer een afspraak te maken met in ieder geval zijn drieën?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



leuk topic :-)



Ik ben ook wel iets ouder dan de dames in dit topic; namelijk 38 jaar. Woon in de omgeving van Enschede.

@ Singing_girl; ik wou je een PB sturen maar dat lukte niet



Misschien leuk om eens kennis te maken?



Groetjes,

Sundream
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb het aangepast, als het goed is kan ik nu wel pb's ontvangen!!!



Groetjes en fijne dag allemaal!
quote:diyandra schreef op 16 mei 2016 @ 09:51:

Hoi Debbie



Ik ben 27. Ik ben naar twente verhuisd voor de liefde, alleen die liefde is er niet meer haha. Ik en mijn vriend zijn nu bezig om een huisje te kopen in hengelo. Nog 1 weekje en dan zou de bank rond moeten zijn. Nog even spannend dus.



Groetjes Diyandra



Leuk dat jullie samen een huis gaan kopen! Huren jullie nu in Hengelo? Is het een idee om elkaar ergens toe te voegen zodat we elkaar kunnen leren kennen?



Groetjes!
quote:Singing_girl schreef op 16 mei 2016 @ 19:07:

Heey ladies,



Ik vind het niet erg hoor, meiden in een andere levensfase. Ik heb zelf niet zo'n standaard leven voor iemand van 41 Geen kinderen, mijn vriend is zzp'er en is veel weg, dus ik vrij om te doen wat ik wil qua activiteiten....

Ik werk veel thuis en zing in een band, ben hier nu ff mee gestopt en ga na de zomer wat anders zoeken qua muziek.



Ik heb al 20 jaar chronische vermoeidheid. Ik kan er prima mee leven, en je merkt niet echt wat aan me, maar ik vind het wel belangrijk om te melden. Ik kan bijv niet altijd ver van tevoren afspreken omdat ik niet weet hoe ik me dan voel. Dat is soms wel eens lastig... Verder doe ik wel gewoon dingen, als ik maar op mijn rust let. Daarom vind ik een groep meiden ook wel handig, als er wat wordt afgesproken kan je altijd kiezen of je mee gaat en ben je niet direct de "spelbreker"...



Hopelijk mag ik nog steeds deelnemen



Leuk idee om een keer een afspraak te maken met in ieder geval zijn drieën?



Groetjes Tuurlijk mag je nog steeds deelnemen! Zullen we een WhatsApp groepje opzetten?
Alle reacties Link kopieren
Goed idee. Ik pb je mijn nr!
Willen de andere ook mee doen?
Is deze gezellige groep al gestart? Dacht een tijdje geleden dat ik een reactie had gestuurd, maar zou nog graag deelnemen.
Alle reacties Link kopieren
Nog niet helaas omdat er maar 2 in de groep zouden zitten Dus als je het leuk vindt zijn we in ieder geval met z'n drieën nu
als het goed is heb je een PB van mij Singing Girl...
Alle reacties Link kopieren
Hey joukje, pb terug



Queen-D zo wordt het nog wel wat met ons whatsapp groepje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven