Tetters deel 33

24-04-2016 15:22 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rustig verder in deel 33









Hier is het oude deel Deel 32
Sjonge! Gisteren met vriendin in Harderwijk gewinkeld en gegeten. Vriendin was misselijk vannacht, erg last van haar darmen. Ik had een wee gevoel in mijn buik. Ze heeft dat aan het restaurant laten weten, vooral bedoeld om ze even de tonijn te laten checken die we allebei gegeten hadden.

Krijgt ze een mail terug dat ze het heel rot vinden, de tonijn niet meer gebruiken en dat ze hopen dat we toch terug komen, op hun kosten!

Wat vervelend.
Alle reacties Link kopieren
Wat een nette reactie van het restaurant

He nou toch, moet je wéér!

Harderwijk is een leuk stadje he? Ik kwam daar vroeger nog wel eens voor mijn werk waar een vestiging in de stad zat.
Ja, ik vond het erg leuk. Hoewel we maar 3 winkels hebben uitgekamd in 1 koopavond

Dus we moeten sowieso terug. Er zit een winkel van S.Oliver! Dat merk is altijd fijn bij mijn lengte, maar dat kocht ik altijd bij good old V&D.



Maar ik was inderdaad verrast door de reactie van het restaurant. En we vonden het toch al een leuke tent (De Bank, in een oud bankgebouw), dus geen probleem om nog een keer te gaan.



Eindelijk een zonnetje buiten! Het park hiervoor is helemaal geel van de paardenbloemen, heel vrolijk.

Vanmiddag naar de bios. Lekker vind ik dat, op zondagmiddag.

Gisteravond even naar mijn ouders geweest, ramp-toerist spelen. Dit was 4 huizen bij mijn ouders vandaan.....
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik kom hier ook maar weer eens binnen vallen. Vanuit de tuin vandaag, in een hoekje uit de wind is het heerlijk. Hoewel mijn blote voeten (voorzie mijn nagels van een nieuw kleurtje) het een tikkie fris vinden.



Plous, wat een rosmantische ontwikkeligen Afgezien van opnieuw naar gyn dan, minder leuk nieuws . En oei, let op die vermoeidheid.



Olijf, collage van 12 jaar jullie is leuk! Wij hebben m bpvan 25 jaar hangen, sinds een jaar. Erg leuk om die periode in foto's aan de wand te hebben.



Splinter, goeie actie van dat restaurant, zo zitten ze niet allemaal in elkaar. En een goeie reden om ook nog een keer te gaan shoppen



Ik slaag de laatste tijd erg goed bij Didi en heb recent een erg fijne spijkerbroek gescoord bij good old C&A. Moet met het aardige weer dat we lijken te krijgen wel op zoek naar schoenen die leuk zijn en waar een dag op te lopen/staan is. Sneakers zijn prima, maar iets met een leuk hakje is weer leuker onder een jurkje natuurlijk. Primark: 1 keer geweest en voor man wat t-shirts en een makkelijk jack gescoord. Wij waren er redelijk vroeg dus drukte viel erg mee. Wil er eigenlijk voor heul weinig ook nog schoenen met veul te hoge hakken kopen, man vreesde voor mijn enkelbanden dus niet gedaan. Was waarschijnlijk ook terecht.



Mijn snotkop en schuurpapieren keel knappen gelukkig een beetje op, afgelopen week weinig gedaan om die reden. In de loop van deze week gaan we 3 dagen de hort op, rand Overijssel/Drenthe. Het mooie weer komt als geroepen dus
Alle reacties Link kopieren
En dan opeens is er een oorspronkelijke tetter overleden. Ook in dit topic is aandacht voor jou op zijn plaats lieve Myleen
Alle reacties Link kopieren
Ja! MV

Veel te jong en te vroeg.
Het Viva forum is papaja.
Ja, zeker. Ik vind het ongelooflijk. Zie haar nog zo binnenstappen bij Its thuis, onze eerste meet.

Wat een gedoe was dat, voor ze er eenmaal was. Hilarisch, maar ook sneu, ze was zo nerveus daarvoor.

Maar ik vind het fijn dat we haar ontmoet hebben en dat ze een Tetter was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 01 mei 2016 @ 19:40:

Ja, zeker. Ik vind het ongelooflijk. Zie haar nog zo binnenstappen bij Its thuis, onze eerste meet.

Wat een gedoe was dat, voor ze er eenmaal was. Hilarisch, maar ook sneu, ze was zo nerveus daarvoor.

Maar ik vind het fijn dat we haar ontmoet hebben en dat ze een Tetter was. Ja, ik was daar niet bij, maar ik heb het onthouden alsof ik er zelf bij was. Stresskipje toen. Toen was er nog een live verslag voor de thuisblijvers
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Arme MV, ik ben er echt stil van. Ik kom eigenlijk alleen hier nog maar, de rest van het forum kijk ik zo goed als niet meer. Ik heb dus ook niet doorgehad dat ze ziek was.



Ik zie haar ook nog zo bij Its binnen stappen. Wat was ze zenuwachtig en wat heeft ze het eigenlijk leuk gehad. Ik vond het een supermeet!



Een paar weken geleden 2 collega's verloren. 1 vrouw uit Z waar ik heel wat jaren mee heb samengewerkt. En een paar weken geleden een teamlid van me. Nu is het wel weer genoeg.



Ik ben ook zo blij met het mooie weer, wat knap ik daar van op zeg. Vandaag voor het laatst planten gekocht voor de tuin. Nu is alles vol en ik heb geen potten meer over. Maar het ziet er weer mooi fleurig uit.

Vanavond hebben we voor het eerst weer de barbecue aangehad. Erg lekker gegeten. Wel binnen want het was me buiten net te koud. Maar vanmiddag heel lang in de tuin gezeten, lekker kletsen met K en vriendje van dochter.
Alle reacties Link kopieren
MV, zwerft zo in en uit mijn gedachten sinds gisteren. Dat gedoe met die DVD. Man, wat was ik blij dat die af was. Nooit en nooit meer Dat gestress van haar voor meets. Vooral dat gestress en dat niet goed voor zichzelf zorgen in mijn ogen.

Ik las iets van Eleanora gisteren over meer waardering uiten en positieve dingen benoemen. Dat vind ik een goed advies. Daar ga ik eens rustig op broeden om dat in mijn systeem te krijgen en een beetje afkijken van Splinter
Het Viva forum is papaja.
quote:NymphadoraTonks schreef op 02 mei 2016 @ 11:11:

MV, zwerft zo in en uit mijn gedachten sinds gisteren. Dat gedoe met die DVD. Man, wat was ik blij dat die af was. Nooit en nooit meer Dat gestress van haar voor meets. Vooral dat gestress en dat niet goed voor zichzelf zorgen in mijn ogen.

Ik las iets van Eleanora gisteren over meer waardering uiten en positieve dingen benoemen. Dat vind ik een goed advies. Daar ga ik eens rustig op broeden om dat in mijn systeem te krijgen en een beetje afkijken van Splinter



Ik wilde net voor de grap zeggen dat je mij wel mag gebruiken om op te oefenen, zo hier en daar een veer enzo.

Maar nu durf ik niet meer
Ik vind het trouwens ook nog steeds zó onwerkelijk.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 02 mei 2016 @ 16:24:

Ik vind het trouwens ook nog steeds zó onwerkelijk.....







En hier hetzelfde...
Alle reacties Link kopieren
Bizar hè, je beseft nu ook eigenlijk pas hoe onlosmakelijk MV met het forum verbonden was. Je zag haar naam altijd wel in één of ander topic voorbij komen. Ik droomde vannacht ook dat ik het aan iemand vertelde en toen heel hard moest huilen. Ik werd wakker en had ook daadwerkelijk de tranen in mijn ogen staan. Raar allemaal hoor...
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Dus maar ff een lekkere knuffel voor ons allemaal: oempfdeluxe -
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Ik doe graag mee met de groepsoemfdeluxe. Gisteren toch nog eigenlijk wel een beetje gehuild om haar. Het duurde ook lang voordat ik in slaap viel. Vandaag ook veel aan haar gedacht. Zal nog wel een paar dagen duren voordat ik aan het idee gewend ben.
Wat een nieuws hè....





Voor jullie allemaal

Zo, even deze weer vullen.

Ik heb gisteren maar eens ouderwets een zonnebankje gepakt

Over 2 weken moet ik toch een beetje voorgebruind zijn voor Samos en om met dit weer nou uren in de zon te gaan bakken, neh.



Ze hadden het niet druk daar, in de sunshop. Gek hè.



Puss, heb je het leuk gehad?
Oh ja sjit, zonnebank had ik ook nog willen doen. Ik ga over een week al weg. Maar denk niet dat het nog lukt voor die tijd, misschien dinsdag als ik vrij ben.

Zaterdag een gezellige lunchmeet met een forumster die in mijn werkplaats woont.



De wasmachine draait hier. Mijn planning was niet heul geweldig; bed moest verschoon worden maar laten liggen zodat de poekels ook mini-vakantie hadden.

Onze andere dekbedovertrekset was mee naar Luxemburg. Dus nu als een malle wassen om vanavond een lekker schoon en kattenhaarvrij bed te hebben



Maar wat is het mooooi daar! Echt geweldige natuur! En veel bochtjes waar MO lekker door kon crossen We hadden chalets verspreid over de hele camping en onze grote clubtent ergens centraal.

Perfecte combi, privacy wanneer ik wilde en de gezelligheid op 100 meter verder.

Beetje jammer dat we de chalet deelden met een ander stel maarja...
Alle reacties Link kopieren
Ooooh, nog 2 weken Splint, wat een heerlijk vooruitzicht!



En jij lekker weggeweest Puss, zag er lekker uit. En klinkt als een bijna perfecte situatie met vriendengroep en privacy. Alleen dat stel dan. Heerlijk weer hadden jullie. Is het gelukt met het beddengoed?



Ik was gisteren bij PM en hebben we zijn moeder (en broer) op sushi getrakteerd. Voor moederdag zegmaar. Was leuk en gezellig.

Alleen mijn 'bereikbaarheidsdienst' was een beetje heftig. Dat is dan wel weer ongezellig.

Vandaag zijn we in Rotterdam geweest bij 'Trek', een foodtruckfestival. Aankomend weekend staan ze in Utrecht. Echte aanrader.



En ik heb dus mijn hangmat binnen. Haske groot ding, maar goed dat ik verder niks met mijn tuin doe. E was zo lief om te helpen met in elkaar zetten. Dus daar vrijdag late middag en zaterdagochtend in liggen bakken. Nu rode schoudertjes en de rest is bruin/rood.



En godsternokke wat ben ik verliefd op de nieuwe aanwinst van Olijf
Klinkt heel goed, Puss! Luxemburg is inderdaad prachtig hè. Wij komen er vooral in de winter, als we in de Ardennen zitten.

En lekker vooruitzicht voor volgende week



Plous, bij jou klinkt het ook al zo goed. Gezellige moederdag. Die hangmat



Wij waren vandaag even in de stad en daar was zomaar een leuke markt. Combi van foodtrucks, vintage en kunstachtige standjes. Nog nooit eerder gezien hier. Verder weer wat gewerkt (moet vooruit werken omdat ik deze week maar 2 dagen werk ivm mans pensioen) en zojuist winter- en zomerkleding gewisseld. Nu hangt er van alles wat, dus het is een beetje krap



Hebben we al een datum voor de kraamvisite?
Alle reacties Link kopieren
Wat Plous zegt over de aanwinst van Olijf! Wat een heerlijk ding heb je uitgezocht en wat zijn ze schattig samen! Elk plaatje is weer mooier



De zonnebank met dit weer. Volgens mij heb ik dat ooit eens geprobeerd lang gelee. Misschien moet ik dat ook weer eens doen. Ik vind dat ik nu veel te veel vlees heb om tentoon te stellen dus in het wild zal ik niet heel bruin worden. Is dat ook iets ontspannends of is dat alleen om te bruinbakken? Zo, wie zei er dat domme vragen niet bestaan?



Fijn dat het leuk was Puss! En gezellig met een forummer



Wat leuk Plous de sushi en lief die hangmat is prachtig. Die wil ik ook! Lijkt me echt heerlijk om in te liggen.

Hmm, misschien toch maar een hangmat ipv een zonnebank

Ik las nog iets over een uitstrijk. :(
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Tonks, beetje fietsen in de zon zorgt al voor enige kleuring van de ledematen Qua zonnebank: moet er nu zelf aan denken maar eind van de week wordt het weer kouder...wij hadden zelf een zonnehemel en dat vond ik vooral heel relaxt. Echt bruin werd ik er niet van maar de warmte was wel fijn voor mijn lijf en ik deed geheid een klein tukkie



Nu de hoogste tijd voor een langer tukkie want de wekker gaat om 6 uur. Kitten van Olijf is echt heel erg leuk, roadtrip van Puss klinkt erg leuk, Plous kan voortaan buiten slapen bij warm weer en Splinter, die markt klinkt leuk. Hier vlakbij is het komnde zomer weer elke week lekker eten op de foodtruckmarkt.



Zeker die hangmat doen, Tonks!

Zonnebank zie ik als noodzakelijk kwaad, om niet helemaal als een melkfles naar Griekenland te gaan. Het is bloedheet onder dat ding, ter compensatie kun je de blower aanzetten, waardoor je enorm in de wind ligt en meestal staat er keihard muziek aan. En zo'n bank ligt hard, je ligt te zweten en vaak zuigt mijn rug zich vacuum op de ondergrond.

Dus......

Oh, en je huid droogt er enorm van uit.

En als je net een beetje fatsoenlijk ligt, kom je erachter dat je het brilletje vergeten bent, dus kun je die zware bovenkant weer omhoog duwen, jezelf van de bank af wurmen (hopelijk zweet je dan nog niet, want dan zit je te glibberen en kom je nauwelijks overeind) en met brilletje op weer terug gaan liggen.



Ik ben fan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven