Mode & Beauty alle pijlers

Nieuwe ervaringen liposuctie e.d.

15-11-2015 12:17 733 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal, ik ben volledig nieuw hier, ben al een aantal weekjes de verhalen en ervaringen aan het lezen en nu zelf maar ingelogd om een topic te starten, dit omdat ik zoooveel vaagjes heb!



Ik ben geïnteresseerd om een liposuctie te laten doen, ik heb geen overgewicht, alles behalve, ik ben 1m60 en weeg 50kg,

toch hardnekkig vetopstapeling op men bovenbenen binnen + buiten en mijn kuiten (zit in de familie) ik overweeg dus aan deze locaties een lipo. Na zoveel gelezen te hebben vind ik nog steeds geen antwoorden op de vragen waarmee ik zit en dat zijn er heel wat :

*ik ben nu bijna 26 en zou rond mijn 31/32 jaar aan een kleintje willen beginnen, wat zijn jullie ervaringen : zou ik nog 5-6 jaar wachten of kan ik toch beter ervoor mijn lipo laten doen, i.v.m elasticiteit van de huid? want eerlijk : 5-6 jaar vind ik nog wel superlang! langs de andere kant heb ik wel bang dat het er over 5-6 jaar als ik beslis mijn lipo te laten doen (na de zwangerschap dan) er verschrikkelijk zou uitzien of toch niet?

*momenteel zijn mijn benen niet zo stevig, ik doe al enkele jaren 2/3x / week oefeningen (infraligne) en zit 4/week 30min op de hometrainer, maar heb bang dat ze nog minder stevig/ blubberig gaan worden, hoe zit dat bij jullie? merken jullie veel huidoverschot/blubberig na de lipo aan de benen?

*Als ik beslis ermee door te gaan zou ik voor bcas kiezen, na jullie ervaringen gelezen te hebben, het zijn wel oude ervaringen, zijn er nog nieuwe dames met ervaringen over Dr.darius?

*eind mei zou voor mij een goede datum zijn omdat ik dan 2 maandjes vrij heb, ik werk in een school en die is toe tijdens de zomer, is het pakje warm en dik of valt dat nog te doen in deze periode?

*zou ik foto's mogen zien, ben zooo benieuwd! :-)



Sorry voor de lange tekst en vragen, maar al bedankt op voorhand!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus ook van die harde plekken en ze doen pijn. Geen idee wat het is.
Alle reacties Link kopieren
Is er in je woonplaats een fysiotherapeut die lymfleklier massage geeft?

Die zou kunnen kijken of het bindweefsel betreft.



Ik heb destijds gezocht op fysiotherapie Vodder en ben toen voor mijn benen 6 x geweest bij een praktijk 4 km van mijn huis.

Of het geholpen heeft weet ik niet.

Het is er niet erger door geworden & het werd vergoed, dus ja...
Alle reacties Link kopieren
Vandaag even gebeld met de kliniek en ze wilden dat ik toch even langskwam. Gelukkig zit er een dependance op loopafstand van mijn werk. En gelukkig was daar net een PC aanwezig. Hij heeft even gekeken en die pijnlijke harde plek is niets zorglijks. Het hoort er gewoon bij.

Toch fijn om even te horen! En ben nu toch wel blij met kliniek om de hoek die alles goed serieus neemt.
Alle reacties Link kopieren
Yarina, als ik het goed heb, ben je vandaag geholpen. Ben benieuwd hoe het gegaan is! En hoe het nu met je is.
Alle reacties Link kopieren
Oeps nee, over een maand pas! Foutje...
quote:yarina schreef op 25 april 2016 @ 07:43:

Hey Geraldine.. ja ben er al meer en meer mee bezig! Komende donderdag 4weekjes en dan is het zover! Het zal snel gaan want heb het enorm druk op het werk de volgende weken!



Beyoncee2..mijn dag is donderdag 26/5, om 6.45 begint het voor mij



Suusenzo.. bedankt voor je verhaal! Tuurlijk zijn er vragen ... Hoe ervaar jij de pijn? Heeft de dokter bij jou iets gezegd qua sporten..hoe lang je dit niet mag, moet je de komende weken een speciaal dieet volgen? (Hoor ik veel)

Hoelang is bij jou aangeraden het pakje te dragen?



Groetjes!Ben benieuwd. Hou ons op de hoogte!
Alle reacties Link kopieren
Hey dames, heb het heel erg druk op het werk.. vroeger beginnen, later eindigen, 6/7.. maar hou jullie zeker op de hoogte!

Enig voordeel hieraan is..dat ik me wat minder in mijn hoofd steek wat betreft mijn zenuwen e.d we gaan ondertussen richting de 3weekjes voor het aftellen
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag weer naar het ziekenhuis. Stukje van het litteken is erg rood en eronder zit een flinke bobbel. Gisterenavond nog gebeld en werd later terug gebeld door een chirurg (degene die mij geopereerd heeft is vrij deze week) dat ze het toch wel even wilde zien. Ik vraag dan meteen over die harde plekken. En ik heb een plekje wat lijkt op ringworm, kunnen ze ook meteen naar kijken.



Ik krijg steeds meer spijt van mijn operatie. Bijna 4 weken later en ik kan nog niks. Als ik dit vooraf had geweten had ik het nooit gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Wel heel fijn dat je ebven terug kan naar de chirurg om de plek te laten zien.



En ik begreep dat je wel een erg heftige operatie hebt ondergaan met wegsnijden huid,

maar dan nog, 4 weken niets kunnen is echt lang !

Dat ben ik helemaal met je eens.



Ik heb even gegoogeld op ringworm, en je zou daar zomaar gelijk in kunnen hebben.



Wiki zegt : Een huidinfectie is de verzamelnaam voor alle infecties die betrekking hebben op de huid.

De huid kan zowel spontaan als na trauma (ongeval, operatie) ontsteken. Een groot aantal dermatologische aandoeningen wordt veroorzaakt door microbiële infecties: cellulitis, wondroos, furunculose, impetigo, krentenbaard, Lymeziekte, ecthyma.

Infecties die ontstaan na trauma of operaties worden vaak veroorzaakt door huidbacteriën zoals Staphylococcus aureus of door bacteriën afkomstig uit straatvuil.

Infecties die ontstaan door operaties zijn complicaties van de operatie en heten postoperatieve wondinfecties. Ook deze worden vaak veroorzaakt door huidbacteriën, maar soms ook door darmbacteriën (na darmchirurgie).

Ook schimmels kunnen huidinfecties veroorzaken zoals luierdermatitis, ringworm en zwemmerseczeem. Dit worden dermatomycosen genoemd.
Alle reacties Link kopieren
Hoe was het Daantje1970? Wat zei ze arts? Ik hoop dat ze iets kunnen doen zodat het snel beter gaat met je!
Alle reacties Link kopieren
Hey Daantje.. ben ook benieuwd hoe het nu met je gaat? Wat zeidden ze in het ziekenhuis, waarvan dit komt?
Hoi Daantje!Ben ook benieuwd naar wat ze hebben gezegd in het ziekenhuis. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Het was geen ontsteking. Het is een reactie van de huid op de oplosbare hechtingen. Het lichaam ziet de hechtingen als indringer en probeert die te bestrijden. Dan kunnen er blijkbaar verschijnselen optreden die lijken op een ontsteking maar dat is het dan niet.



Hoorde dat er 3 lagen hechtingen zitten, dus duurt wel even voordat alles weg is. Dat wist ik niet.



Volgens de chirurg zag alles er goed uit. Moest alleen wat minder voorzichtig gaan bewegen. Ik ben bang dat ik iets kapot trek en loop heel krampachtig. Normaal lopen doet ook zeer, omdat het zo trekt. Maar daar moet ik doorheen.



Hij had nog wel een slimme tip. Een fietsbroek aan. Die geeft wel ondersteuning maar knalt minder. Gisteravond had ik een feestje en had een nieuwe jurk. Met dat fietsbroekje kon ik die zowaar aan. En heb het toch nog bijna 3 uur volgehouden op het feestje.
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te horen dat alles oke is, ben blij voor jou Daantje! hoop dat je mooie resultaten bereikt na die lange lijdensweg!
Alle reacties Link kopieren
He, wat fijn om te horen, Daantje! Goed dat je even langs bent geweest! En wat heerlijk dat je naar een feestje hebt kunnen gaan. Succes met je verdere herstel!
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig dat je bevestiging heb gekregen dat het niets ergs is Daantje.

3 lagen hechtingen, heftig hoor !



En een feestje. Is weer een overwinning



Nog veel sterkte !
Alle reacties Link kopieren
Thanx dames
Daantje,ik ben blij te lezen dat het geen ernstige ontsteking was. En fijn dat je naar het feestje kon! Nog verder goede genezing en

beterschap!
Alle reacties Link kopieren
quote:Daantje1970 schreef op 01 mei 2016 @ 11:57:

Thanx dames7



haii Daantje

Fijn dat het beter gaat. Zag je niet stiekem toch al wat verschil in je jurkje? Of nog niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik zag zeker verschil in het jurkje!!! Geen zadeltassen meer, heerlijk. Nu nog een push up bh kopen, want daar boven zit niet veel meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Daantje1970 schreef op 02 mei 2016 @ 09:40:

Ik zag zeker verschil in het jurkje!!! Geen zadeltassen meer, heerlijk. Nu nog een push up bh kopen, want daar boven zit niet veel meer.Ahh heerlijk! Ik ben wel ff jaloers????
Alle reacties Link kopieren
Het is echt een wereld van verschil. Maar dat mag ook wel voor dat geld.
Alle reacties Link kopieren
Pfffff….werd ik vanmorgen gebeld door de makelaar: morgen eind van de middag een bezichtiging. Ik kan gewoon geen nee zeggen want zoveel hebben we er niet. Weet alleen ff niet hoe ik dit allemaal ga doen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Tijdens één van mijn Google sessies kwam ik dit topic tegen en heb ook meteen een account aangemaakt. Ik wil ook graag een liposuctie doen (buik). Ik vind het heel knap dat een aantal van jullie al een lipo hebben gehad! Ik twijfel zelf nog heel erg, vooral omdat het een best heftige 'ingreep' is en daarnaast weet ik niet zo goed waar ik heen moet. Er zijn zo veel klinieken! Ik heb al een consult gehad bij Kliniek Bloemingdael en Velthuiskliniek. Beide heb ik een goed gevoel bij, maar wil sowieso mij nog verder oriënteren voordat ik een besluit neem. Weten jullie een goede kliniek in de buurt van Amsterdam/Haarlem?



Groeten Germaine
Alle reacties Link kopieren
Ik ben behandeld in Boerhaave Medisch Centrum in Amsterdam. Zit tegenover de RAI. Hele aardige en kundige artsen en ook het verplegend personeel is heel aardig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven