Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 02 mei 2016 @ 14:26:

Dat lees ik toch anders, Rozebriefpapier. Natuurlijk praat hij bommen niet goed.Idem.
Alle reacties Link kopieren
Oké dit is misschien niet ergerlijk maar ik ben toch best verbaast ( en dan druk ik mij nog licht uit ).



Iemand op Facebook heeft dus een vriend of man in de gevangenis.

Heeft ze een profiel foto van haar zoontje bij het gevangenishek met de gevangenis op de achtergrond achter dat hek.

En dat zoontje staat met zijn rug naar de camera met op zijn rug de tekst ; FREE PAPA ...
Alle reacties Link kopieren
quote:welcomehome schreef op 02 mei 2016 @ 21:29:

Oké dit is misschien niet ergerlijk maar ik ben toch best verbaast ( en dan druk ik mij nog licht uit ).



Iemand op Facebook heeft dus een vriend of man in de gevangenis.

Heeft ze een profiel foto van haar zoontje bij het gevangenishek met de gevangenis op de achtergrond achter dat hek.

En dat zoontje staat met zijn rug naar de camera kijkend naar de gevangenis met op zijn rug de tekst ; FREE PAPA ...
Pappa zal er niet voor niks zitten en dan via je kind aandacht vragen vind ik diep triest en te ver gaan
Alle reacties Link kopieren
Hoort in Marktplaats topic.

Sorry
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:welcomehome schreef op 02 mei 2016 @ 21:29:

Oké dit is misschien niet ergerlijk maar ik ben toch best verbaast ( en dan druk ik mij nog licht uit ).



Iemand op Facebook heeft dus een vriend of man in de gevangenis.

Heeft ze een profiel foto van haar zoontje bij het gevangenishek met de gevangenis op de achtergrond achter dat hek.

En dat zoontje staat met zijn rug naar de camera met op zijn rug de tekst ; FREE PAPA ...

Ik heb weleens op televisie gezien, dat leerlingen van een school een FREE XXX actie voerden voor medeleerlingen die terecht in de gevangenis zaten. (Volgens mij met die scheidsrechter die mishandeld was en overleed)

Dat gaat dan om pubers die rotzooi trappen.

Maar ouders die hun kind gebruiken om zoiets te doen... Het verbaast mij serieus.
Alle reacties Link kopieren
.
Tijdlijn overspoelt met Moederdag meuk ik ben zelf ook moeder maar ga zoiets echt niet op Facebook plaatsen.
quote:Pretzel66 schreef op 08 mei 2016 @ 10:33:

Tijdlijn overspoelt met Moederdag meuk ik ben zelf ook moeder maar ga zoiets echt niet op Facebook plaatsen.Ik heb liever die dingen dan wat ik nu allemaal tegen kom heb nog al wat mensen die geen kinderen kunnen krijgen of hun moeder al verloren zijn word niet bepaald vrolijk van die plaatjes.
Echt heel fout maar ik begin me best wel te ergeren aan goede vrienden van mij die zeker sinds ze een kind hebben echt alle moves buitenhuis op facebook zetten.

Na 467865335567753 restaurants en bioscopen en speeltuinen en weet ik veel wat boeit het me echt geen hol meer .

Echt overdrijven is ook een vak...
Alle reacties Link kopieren
Een kennis van me is zwanger, en alles moet op FB. Foto's van de kinderkamer die af is, allemaal foto's van kinderkleding, berichten over dat ze met zwangerschapsverlof is, plaatjes met "Mama and daddy already love you" en meer van dat soort meuk, etc etc... Gaat denk ik alleen maar erger worden zodra dat kind er is.
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 08 mei 2016 @ 11:11:

[...]





Ik heb liever die dingen dan wat ik nu allemaal tegen kom heb nog al wat mensen die geen kinderen kunnen krijgen of hun moeder al verloren zijn word niet bepaald vrolijk van die plaatjes.



Nee, en van iemand waarvan moeder afgelopen jaar is overleden, kan ik het me nog voorstellen, maar iemand van 70 die ook zo'n plaatje plakt en waarvan moeder al 20 jaar dood is.

nog erger:

Ik kan hier geen plaatjes plakken maar ik zal het beschrijven : To all the mothers of kids with 4 legs : Happy mothersday, en dan een plaatje van een hond met een mandje bloemen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Nou...mijn 'Kid with 4 legs' verraste me vanmorgen toch met een prachtige zelfgeknutselde haarbal. Op Facebook zetten?
Ik geloof niet meer in sprookjes.
quote:Doornroosje75 schreef op 08 mei 2016 @ 11:57:

Nou...mijn 'Kid with 4 legs' verraste me vanmorgen toch met een prachtige zelfgeknutselde haarbal. Op Facebook zetten?
quote:welcomehome schreef op 02 mei 2016 @ 21:29:

Oké dit is misschien niet ergerlijk maar ik ben toch best verbaast ( en dan druk ik mij nog licht uit ).



Iemand op Facebook heeft dus een vriend of man in de gevangenis.

Heeft ze een profiel foto van haar zoontje bij het gevangenishek met de gevangenis op de achtergrond achter dat hek.

En dat zoontje staat met zijn rug naar de camera met op zijn rug de tekst ; FREE PAPA ...Nou vind dat juist in de categorie 'Ergelijk' horen. Wow.
quote:hello.goodmorning schreef op 08 mei 2016 @ 11:43:

Een kennis van me is zwanger, en alles moet op FB. Foto's van de kinderkamer die af is, allemaal foto's van kinderkleding, berichten over dat ze met zwangerschapsverlof is, plaatjes met "Mama and daddy already love you" en meer van dat soort meuk, etc etc... Gaat denk ik alleen maar erger worden zodra dat kind er is.

Oww verschrikkelijk... ik ken mensen die een echo op fb gezet hebben

Sorry maar dat doe je toch niet..



Je kan trouwens berichten van bepaalde mensen negeren, dat weet je he ?
Als je je irriteert aan foto's en uitjes van anderen moet je gewoon van FB afgaan.
Dat moet je dan denk ik wel ff tegen het hele topic zeggen
quote:Zelatrice schreef op 08 mei 2016 @ 11:40:

Echt heel fout maar ik begin me best wel te ergeren aan goede vrienden van mij die zeker sinds ze een kind hebben echt alle moves buitenhuis op facebook zetten.

Na 467865335567753 restaurants en bioscopen en speeltuinen en weet ik veel wat boeit het me echt geen hol meer .

Echt overdrijven is ook een vak...Ik ken ook dat soort mensen... En omdat dat bepaalde kennissen zijn (geen familie) moet ik ze uit beleefdheid wel als FB vriend hebben. -__-
Nee hoor. Er zijn namelijk echt debiele dingen die bepaalde mensen plaatsen. Maar als je je al gaat irriteren over uitjes of een echo of een foto van kind en andere redelijke normale dingen die mensen plaatsen moet je lekker FB aan de wilgen hangen.
Je wordt doodgegooid met moederdag plaatjes. Vreselijk! alsof het 1x per jaar is dat je je moeder in het zonnetje zet.
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 08 mei 2016 @ 11:11:

Ik heb liever die dingen dan wat ik nu allemaal tegen kom heb nog al wat mensen die geen kinderen kunnen krijgen of hun moeder al verloren zijn word niet bepaald vrolijk van die plaatjes.

Bij mij kwam deze voorbij:







Ook iets te veel drama, wat mij betreft.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Sja.. als je veel moeders op facebook hebt, dan zul je daar veel plaatjes van zien. Gewoon, omdat fb daarvoor is, in mijn ogen. Net als foto's van de eerste (erge) sneeuw of de heerlijke eerste bbq. Zo gaan die dingen. Als voor vele mensen dat dan ineens op dezelfde dag valt, valt het wat meer op he.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik heb liever foto's dan al die 'deel-en-win-meuk'.

Wat kan mij het nou schelen dat de buurvrouw van Truus een steigerhouten tuinstel wil winnen.
You don't have to fit into the format
quote:Lotte35 schreef op 08 mei 2016 @ 12:07:

[...]



Bij mij kwam deze voorbij:



[img]https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=57A027F0[/img]



Ook iets te veel drama, wat mij betreft.



Dat plaatje ben ik al een keer of 10 tegen gekomen vandaag.



Maar ook mensen die foto`s delen waar hun moeder op staan met een tekst dat ze haar missen en hopen dat deze dag snel voor bij is. Vind het dan wel weer lastig om daar op te reageren omdat ik weet dat het van deze personen nog geen 3 jaar geleden is dat hun moeder is overleden. (dit laatste is zeker geen ergernis)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven