Srprs.me ervaringen

25-07-2015 11:32 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin en ik willen in december een paar dagen weg en via via zijn we bij deze website terecht gekomen. Heeft iemand ervaringen met srprs.me? Het gaat ons om de city trip die we eventueel zouden willen gaan boeken.
Alle reacties Link kopieren
Heb de ervaring van mijn kennissen even gecheckt en ze kunnen het je aanraden. Alles was goed geregeld, het hotel was top, leuke stad en ze vonden prijs van de reis ontzettend meevallen. Het enige minpuntje was dat ze geen routebeschrijving hadden van het vliegveld naar het hotel in Bordeaux. Ze hadden dit van te voren ook niet opgezocht dus ze hadden geen idee hoe ze er moesten komen.

Alle reacties Link kopieren
quote:EssentialBliss schreef op 25 juli 2015 @ 13:57:

Ik ben in mei met een vriendin met srprs.me weg geweest. We hadden de Broke variant (toen nog met gegarandeerde privé kamer).



We hadden al veel voorpret met bestemmingen raden (tevergeefs, het was een heel andere stad) en dat werd alleen maar meer toen we een week van tevoren de temperatuur op bestemming kregen. Zo spannend om op het vliegveld de code open te krassen en dan pas te weten in welk vliegtuig je gaat stappen.



Mijn review: tof concept, leuke verrassende stad in het Oostblok, een net (basic) hotel en duidelijke communicatie en gewoon netjes geregeld.



Zo leuk gehad, daarom ga ik in september met een vriend de city tripping variant (wel met privé kamer) doen.



Super jammer trouwens dat Broke nu met slaapzaal-bed is.Inderdaad! Je kan ze wel mailen als je toch van een andere luchthaven wilt vertrekken bijvoorbeeld, dus ik ga eens proberen of het niet mogelijk is om te vragen voor een privékamer!
Uppen!



Ik heb na een Multi City nu ook de groepsreis geboekt, ik ben benieuwd! Met onbekenden naar een onbekende bestemming.

Overigens: mocht iemand nog willen boeken, ik heb nog kortingscodes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Treurniet12 schreef op 10 april 2016 @ 11:46:

Uppen!



Ik heb na een Multi City nu ook de groepsreis geboekt, ik ben benieuwd! Met onbekenden naar een onbekende bestemming.

Overigens: mocht iemand nog willen boeken, ik heb nog kortingscodes.Heb je die misschien nog? Wil namelijk een citytrip boeken als verjaardagscadeau voor een vriendin!
Alle reacties Link kopieren
Ik sta op het punt de city trip te boeken met een vriendin samen. Spannend!
quote:LOT4567 schreef op 02 mei 2016 @ 23:05:

[...]





Heb je die misschien nog? Wil namelijk een citytrip boeken als verjaardagscadeau voor een vriendin!Ja zeker! Ik weet niet of je inmiddels al geboekt hebt?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige zomer een sunsation vakantie geboekt bij Srprs.me. Was een hele leuke vakantie! Misschien ga ik deze zomer een broke city trip boeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mesyn schreef op 15 mei 2016 @ 22:05:

Ik heb vorige zomer een sunsation vakantie geboekt bij Srprs.me. Was een hele leuke vakantie! Misschien ga ik deze zomer een broke city trip boeken.Leuk! Waar ben je geweest?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil heel graag met mijn zusje op broke! Dus als iemand nog kortingscodes heeft, hou ik mij aanbevolen
I haven't been everywhere, but it's on my list
Alle reacties Link kopieren
Ik ben begin dit jaar op citytrip geweest via srpr.me met mijn man. Vond het heel leuk! Gaan we zeker nog eens doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een hartstikke leuk concept, alleen de vliegtijden zijn ruk. Vertrek tussen 7.00 en 13.00 en op de terugweg na 15.00 uur.



Vertrek om zeven uur haal je echt niet als je niet binnen een straal van 20 km. van een vliegveld woont. Met een beetje pech moet dus je zowel voor de heenreis als bij de terugreis een nacht hotel bijboeken in Nederland. Wordt het nog duur.

Of met de laatste /eerste trein gaan en een aantal nachtelijke uren doorbrengen op de luchthaven, wat ook geen pretje is.



Hoe doen andere mensen dat?
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
De vliegtijden zijn juist fijn! 's Morgens vertrekken, 's avonds terugkomen. Wij zijn gewoon met de auto naar het vliegveld gegaan.
Zelf met de auto naar het vliegveld gaan of je laten brengen als het te vroeg is voor de trein? Vliegtijden lijken mij ook juist gunstig, heb je zowel op de heenweg als terugweg nog wat aan je dag!
Alle reacties Link kopieren
Dat betekent voor mij twee uur rijden in mijn eentje midden in de nacht. Heb ik niet zoveel zin in.

En er is echt niemand die ik zou durven vragen om me op dat tijdstip weg te brengen.
óu sont les neiges d'antan

Of je neemt een taxi, maar je vroeg hoe 'wij' dat doen en ik ga als ik niet met de trein kan zelf met de auto of laat me brengen.



Reis je alleen? Of ontmoet je de persoon met wie je gaat pas op het vliegveld. Lijkt me trouwens relaxt, 's ochtends heel vroeg zelf naar het vliegveld rijden (ik woon ook op ongeveer 2 uur afstand van alle vliegvelden in Nederland). Is het nog niet zo druk op de weg, lekker muziekjes uitzoeken die jij leuk vindt of een luisterboek aan en rijden maar!
Alle reacties Link kopieren
De broke tripjes hebben soms overigens minder goede vluchttijden.

En als je niet 's ochtends vroeg al wilt vertrekken en 's avonds laat wilt terugkomen kun je dat vast ook bij je boeking aangeven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb begin deze maand de city trip variant gedaan. Waar ik normaal gesproken toch wel een control freak ben is het me gelukt om het los te laten. Mede omdat de informatie die je krijgt lekker duidelijk is. Voor zover je deze krijgt dan uiteraard.



Het afwachten tot het vliegveld onwijs spannend. Onze bestemming zou ik zelf nooit hebben uitgekozen, maar oh wat was het mooi en leuk! Ik zou het iedereen aanraden.



Binnen niet al te lange termijn ga ik weer, nu de broke. Heb al ervaringen in hostels en dat is me altijd goed bevallen dus daar zie ik geen beren op de weg.



Ik zit trouwens ook in een Faceboek groep van mensen die een srprs.me gaan doen of hebben gedaan. Hier plaatsen ze linkjes van de bestemmingen en delen ze ervaringen/tips. Misschien dat je daar eens op kan kijken als je nog aan het twijfelen bent?
Alle reacties Link kopieren
@Karbonkel, ik heb laatst wel bericht gekregen nav mijn trip dat ik mensen kan uitnodigen en als deze een reis boeken zowel zij als ik € 20,- tegoed krijg. Ik heb dat niet echt nodig aangezien me volgende al geboekt en voldaan is, maar mocht je dat wat lijken geef je maar een gil!
Alle reacties Link kopieren
Mochten er nog mensen een kortingscode zoeken, ik heb er nog een paar! Laat maar weten als je interesse hebt, je kunt me mailen op fjordengirl@hotmail.com
7
Alle reacties Link kopieren
^In die kortingscode ben ik geïnteresseerd! Wij willen snel boeken, aangezien de prijzen nu zijn die wij in ons hoofd hadden, ik heb een bericht gestuurd!
I haven't been everywhere, but it's on my list
Alle reacties Link kopieren
Karbonkel95 je kan mij ook een privé bericht sturen ik heb ook nog die codes!
Alle reacties Link kopieren
^kan je er meerdere gebruiken dan?
I haven't been everywhere, but it's on my list
Alle reacties Link kopieren
^pastelblauw Privebericht gestuurd



Wil voor mijn moeder haar verjaardag een citytrip van srprs me kado geven! Zo veel leuke verhalen over gehoord en ben zelf zo benieuwd ernaar!
Ook ik heb nog een aantal codes over! Altijd welkom om een PB te sturen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven